AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Del Skrevet 1. april 2023 Fikk nesten hvitt hår som ønsket og frisøren sa at om noen uker ville det bli enda hvitere av seg selv (skjønte ikke helt hvorfor?) og at jeg ikke behøvde å bruke lillasjampo med det første. Men håret mitt har bare blitt gulere og jeg lurer på om det er vanlig så fort eller om det kan være fordi jeg bruker en hårolje med Citric Acid (fruktsyre fra sitron tror jeg) i? Var forøvrig samme frisøren som anbefalte den. Nå har jeg prøvd lillasjampo to ganger men da blir håret lilla, ene gangen hadde jeg i sjampoen bare to minutter. Måtte bruke annen sjampo å skylle mange ganger for å få ut det lilla som festet seg i håret. Opplevde ikke at håret ble mindre gult. Hva er galt? Anonymkode: 9efc2...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Del Skrevet 1. april 2023 I denne linken står det at å dusje i varmt vann og utsette håret for varme kan føre til at det blir gult. Er det sant? Så jeg må unngå dusje varmt og ikke ta badstu f eks? https://www.xn--jlete-mra.no/blog/post/hvorfor-blir-blondt-har-gult Anonymkode: 9efc2...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå