AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Et vennepar av meg bor i et borettslag hvor styreleder som ikke driver borettslaget spesielt godt, skrev dette i deres beboergruppe i dag 1. april - det hører med til historien at flere i gruppa er tidligere beboere og folk som aldri har bodd der: «Jippi!! Oslo Drag Festival kommer til bakgården! Jeg har på vegne av styret godkjent søknad om å arrangere Oslo Drag Festival i bakgården hos oss helgen 27.og 28.mai. Det blir full fest med sceneshow og musikk, masse farger og glade mennesker, og med mulighet for publikum å kle seg i fargerike drakter. Det blir en festival for ALLE, så her blir det nok folksomt. Vi heiser regnbueflagget vårt og gleder oss!!» Så lå det et bilde av noen drag folk under Anonymkode: b1695...082
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Synd det var en spøk. Det hadde vært så kult og hatt en sånn festival da. Hadde digget det! Anonymkode: 38fb1...bf2 14 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Love it! Anonymkode: 993e2...3db Eller harselas med en marginal gruppe? Anonymkode: b1695...082 2 1
AprilLudgate Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 (endret) Herre. Jeg hadde kommentert. For å si det sånn. Gjerne med en «supert! Jeg kontaktet Oslo Pride - og de ønsker gjerne stille med ressurser til arrangementet. Ringte bydelen, de sa arrangementet ikke var søkt tillatelse om - så jeg la inn søknad. Politisk leder i bydelsutvalget ville gjerne holde appell. Fagottkoret kan muligens, de måtte avklare annen booking først. Lokalavisa stiller og - vil du være kontaktperson?» Og så egentlig bare sett an om han nå A): innrømmer han er trans/homofobisk eller B): ender med en Oslo Drag festival med regnbueflagg i hele borettslaget Endret 1. april 2023 av AprilLudgate 10 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 AprilLudgate skrev (6 minutter siden): Herre. Jeg hadde kommentert. For å si det sånn. Gjerne med en «supert! Jeg kontaktet Oslo Pride - og de ønsker gjerne stille med ressurser til arrangementet. Ringte bydelen, de sa arrangementet ikke var søkt tillatelse om - så jeg la inn søknad. Politisk leder i bydelsutvalget ville gjerne holde appell. Fagottkoret kan muligens, de måtte avklare annen booking først. Lokalavisa stiller og - vil du være kontaktperson?» Og så egentlig bare sett an om han nå A): innrømmer han er trans/homofobisk eller B): ender med en Oslo Drag festival med regnbueflagg i hele borettslaget Styreleder er en kjendis som visstnok ikke helt klarer styrelederjobben. Ser ikke ut der med masse søppel som flyter. Mine venner syntes det var rart at han tok seg tid til å skrive denne noe underlige statusen i denne beboergruppa. Venninnen min mente det var harselering av en marginal gruppe, mens mannen hennes trakk på skuldrene. Jeg vet ikke helt hva jeg synes utover at det ikke var spesielt morsomt Anonymkode: b1695...082
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 Hvis dette er sant burde noen i borettslaget kontakte media Anonymkode: 4f7cd...28b 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Eller harselas med en marginal gruppe? Anonymkode: b1695...082 Tenker at de som harseleres med her er de som ikke takler Pride eller bråk. Anonymkode: 35379...f6f 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis dette er sant burde noen i borettslaget kontakte media Anonymkode: 4f7cd...28b Jeg tror ikke de ønsker noe medieoppmerksomhet. Og uvisst også om det er god eller dårlig PR… Anonymkode: b1695...082
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 Forsøk på spøk, men en dårlig sådan. Tipper han er 50+? Anonymkode: bcc95...1d2 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #12 Skrevet 1. april 2023 Hadde blitt så skuffet! Ville blitt glad for litt drag i bakgården. Hadde begynt å håpe at de største artistene skulle komme. For så å bli skuffer både over at det var tull, og fordi akkurat nå lar i dragartister få være i fred, ettersom de må kjempe for rettighetene sine i USA og de blir kalt "skadelige". Anonymkode: 73d0c...5f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #13 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forsøk på spøk, men en dårlig sådan. Tipper han er 50+? Anonymkode: bcc95...1d2 Haha - helt riktig. Hvordan gjettet du det? Anonymkode: b1695...082
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #14 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde blitt så skuffet! Ville blitt glad for litt drag i bakgården. Hadde begynt å håpe at de største artistene skulle komme. For så å bli skuffer både over at det var tull, og fordi akkurat nå lar i dragartister få være i fred, ettersom de må kjempe for rettighetene sine i USA og de blir kalt "skadelige". Anonymkode: 73d0c...5f5 Det er et borettslag med mange barn. Vet ikke helt om det hadde passet så bra med en dragfestival der Anonymkode: b1695...082 1
AprilLudgate Skrevet 1. april 2023 #15 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hadde blitt så skuffet! Ville blitt glad for litt drag i bakgården. Hadde begynt å håpe at de største artistene skulle komme. For så å bli skuffer både over at det var tull, og fordi akkurat nå lar i dragartister få være i fred, ettersom de må kjempe for rettighetene sine i USA og de blir kalt "skadelige". Anonymkode: 73d0c...5f5 Ser for meg en gjeng gira beboere i bakgården med svære Prideflagg som bare «men….hvor er festen»? 🤷♀️ AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er et borettslag med mange barn. Vet ikke helt om det hadde passet så bra med en dragfestival der Anonymkode: b1695...082 Ikke? Det passer vel perfekt? Ungene har da sett litt glitter og stas før, de crossdresser i barnehagen hele tiden 😎 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #16 Skrevet 1. april 2023 AprilLudgate skrev (3 minutter siden): Ser for meg en gjeng gira beboere i bakgården med svære Prideflagg som bare «men….hvor er festen»? 🤷♀️ Ikke? Det passer vel perfekt? Ungene har da sett litt glitter og stas før, de crossdresser i barnehagen hele tiden 😎 Pride er fantastisk, men festivalen er heldigvis lagt til Oslo sentrum, slik at alle kan feste og herje så mye de vil. Der jeg bor flagger vi, og drar deretter ned til sentrum. Jeg vet ikke helt om jeg hadde digga at en haug drag-folk hadde arrangert en festival i hagen der jeg bor. Men så bor jeg i et mindre sameie, ikke et ganske stort borettslag som dette er Anonymkode: b1695...082
AprilLudgate Skrevet 1. april 2023 #17 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Pride er fantastisk, men festivalen er heldigvis lagt til Oslo sentrum, slik at alle kan feste og herje så mye de vil. Der jeg bor flagger vi, og drar deretter ned til sentrum. Jeg vet ikke helt om jeg hadde digga at en haug drag-folk hadde arrangert en festival i hagen der jeg bor. Men så bor jeg i et mindre sameie, ikke et ganske stort borettslag som dette er Anonymkode: b1695...082 Såvidt meg bekjent, sånn for å være seriøs - så må man søke bydel osv om tillatelse for å avholde støyende arrangementer som slikt jo er. Så det hadde uansett kokt ned i kålen 😅 Jeg hadde ikke ønsket en eneste festival av noe slag der jeg bor - not in my backyard
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #18 Skrevet 1. april 2023 AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Såvidt meg bekjent, sånn for å være seriøs - så må man søke bydel osv om tillatelse for å avholde støyende arrangementer som slikt jo er. Så det hadde uansett kokt ned i kålen 😅 Jeg hadde ikke ønsket en eneste festival av noe slag der jeg bor - not in my backyard Denne styrelederen har bare litt av seg noe i et forsøk på å være morsom. Spørsmålet mitt var vel egentlig hva folk syntes om spøken. Vi er helt enige i at dette selvsagt hadde kokt ned i kålen Anonymkode: b1695...082
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #19 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Denne styrelederen har bare litt av seg noe i et forsøk på å være morsom. Spørsmålet mitt var vel egentlig hva folk syntes om spøken. Vi er helt enige i at dette selvsagt hadde kokt ned i kålen Anonymkode: b1695...082 lirt ut av seg noe, skulle det stå Anonymkode: b1695...082
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #20 Skrevet 1. april 2023 Og så koker det bort i kålen, ikke ned. AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vi er helt enige i at dette selvsagt hadde kokt ned i kålen Anonymkode: b1695...082 AprilLudgate skrev (52 minutter siden): Såvidt meg bekjent, sånn for å være seriøs - så må man søke bydel osv om tillatelse for å avholde støyende arrangementer som slikt jo er. Så det hadde uansett kokt ned i kålen 😅 Jeg hadde ikke ønsket en eneste festival av noe slag der jeg bor - not in my backyard Anonymkode: 38fb1...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå