Gjest Gjest_sina_* Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Skal sende en tekstmelding med hva jeg ville gjort med en fyr men står helt fast..hmm noen som kan hjelpe meg litt på vei?:)...når det skal være sagt er det en jeg driver på med som jeg holder på å bli sammen med:)
Gjest Pecado Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 Du skal sende en mld til en fyr du er keen på men aner ikke hva du ville gjort med han? knis
Gjest Gjest_Sina_* Skrevet 1. januar 2006 #4 Skrevet 1. januar 2006 er jo mest for pirringens del da, er jo ikke alt han hadde gjort heller som han skriver...syns bare alt jeg finner på blir teit veit liksom ikke hva jeg skal skrive:(...derfor skulle jeg hatt noen forslag om hva en kan skrive liksom
Gjest Bellatrix Skrevet 1. januar 2006 #5 Skrevet 1. januar 2006 Hvis det du ikke vil er for teit, så er det kanksje en idé å skrive hva du vil?
Gjest gjest1 Skrevet 1. januar 2006 #6 Skrevet 1. januar 2006 (endret) "jeg vil binde deg fast til en stol og behandle pikken din som en tyggis"? Mer kinky får du det ikke. Eller du kan gå for "Jeg skal behandle den som et hundebein, jeg er hunden din voff voff gi meg godbit" Endret 1. januar 2006 av Towelie
Gjest Magnuz Skrevet 2. januar 2006 #7 Skrevet 2. januar 2006 Skal sende en tekstmelding med hva jeg ville gjort med en fyr men står helt fast..hmm noen som kan hjelpe meg litt på vei?:)...når det skal være sagt er det en jeg driver på med som jeg holder på å bli sammen med:) ← Tror du skal vente med de kinky meldingene til dere HAR blitt sammen. Mld av seksuell karakter fra jenter man ikke er sammen med, er vel ikke det som gir aller høyest troverdighet mht til et stabilt nytt forhold.
Gjest StoreSky Skrevet 2. januar 2006 #9 Skrevet 2. januar 2006 Synes det høres riktig fasinerende ut! Jeg selv hater folk (dvs menn) som "rører i grøten" men aldri kommer til sakene!! "jeg vil gjerne...." fyll ut det DU fantaserer om!! (suge, slikke,knulle, etc)
org Skrevet 3. januar 2006 #10 Skrevet 3. januar 2006 Sørg iallefall at den kinky meldinga havner til riktig person... :kgblunk:
Gjest Gorgonzola Skrevet 5. januar 2006 #11 Skrevet 5. januar 2006 Skal sende en tekstmelding med hva jeg ville gjort med en fyr men står helt fast..hmm noen som kan hjelpe meg litt på vei?:)...når det skal være sagt er det en jeg driver på med som jeg holder på å bli sammen med:) ← Hva med denne: Våte og hete kyss: tast 1. Oljemassasje: tast 2. Håndjern: tast 3. 69-er: tast 4. Samleie med sju stillinger: tast 5. Hele pakken: tast nummeret mitt.
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2006 #12 Skrevet 5. januar 2006 Bra Gorgon! Skal man sende sånne meldinger til noen man ikke kjenner så godt, må det være humor i det, hvis ikke faller det fort i flau fisk. Hvis ikke kan du sende hentydninger som "Et varmt vått kyss utdeles ved neste møte, og plasseres der DU vil" Vil som flere her ikke anbefale på det sterkeste å sende skam-kinky meldinger i oppstarten på et forhold...
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #14 Skrevet 8. januar 2006 "jeg vil binde deg fast til en stol og behandle pikken din som en tyggis"? Mer kinky får du det ikke.
Gjest KnutKristian Skrevet 9. januar 2006 #15 Skrevet 9. januar 2006 Sørg iallefall at den kinky meldinga havner til riktig person... :kgblunk: ← Kan bekrefte viktigheten av dette. Ikke særlig moro at "Mamma" ligger inntil "Mari" i Kontakter på mobilen...
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #16 Skrevet 9. januar 2006 Jeg leste i går om ei som hadde sendt en rekke tekstmeldinger til typen om hva hun fantaserte om,gjorde med seg selv osv, og de var visst ikke akkurat fine. Den siste meldinga hun skrev var; nå kommer jeg snart. Som ble feilsendt til en kompis som ikke skjønte stort for han hadde ikke avtalt å møte henne noe sted
Gjest *Snart medlem* Skrevet 9. januar 2006 #17 Skrevet 9. januar 2006 "jeg vil binde deg fast til en stol og behandle pikken din som en tyggis"? ← En sikker vinner hvis du vil bli kvitt fyren i alle fall. Tror ikke det er mange som ville likt å få sakene sine behandlet som en tyggis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå