AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Min samboer og jeg er begge i førtiårene. På arbeidsplassen hans er det mange på hans alder og mange helt unge og nyutdannet, de fleste kvinner. Og greia er at han absolutt skal feste med disse unge kvinnene hele tiden. De andre «gamlisene» (dvs samme alder) blir ikke med, de er gift og har barn og andre prioriteringer. Mens han drar på byen med tre-fire kvinner på 23 år. Han synes jeg er sykelig sjalu når jeg ikke synes det er greit, men vi har barn, i helgene er han faktisk ALDRI med oss fordi han enten jobber eller fester/har festet, og han oppfører seg som om han er en trassig tenåring som vil ut på byen. Det er selvsagt mer, som at han legger dem til på sosiale medier, liker alle bilder og spesielt en av dem som han kjører rundt på hvis hun skal et sted osv. Hvordan kan jeg få ham til å prioritere annerledes? Anonymkode: 97054...b21
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Om min samboer på ca førti hadde prioritert festing i helgene framfor å være med familien hadde jeg gått fra ham. Det gjelder uansett om det er med unge kvinner eller med menn på hans alder. Anonymkode: 43215...211 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Du nå heller spørre deg selv om du gidder å være sammen med en sånn type mann. Menn som pusher 50 snart og flyr på byen med smårips er den ultimate turnoff for meg hvertfall Anonymkode: c1256...aeb 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Jeg jobber med en slik mann. Egentlig trist å se på. Han tror nok han er mer populær blandt de unge, enn han faktisk er. Han prøver seg litt, men kommer ingen vei. Vi " voksne" ser på ham som en snill, men litt patetisk mannevalp. Jeg , og alle andre på arbeidsplassen, hadde hatt stor forståelse om kona hadde satt grenser for ham, både når det gjelder festing, og måten han bruker sosiale medier på. Han fremstår som en forvokst unge som trenger grenser. Anonymkode: f76ad...562 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Om min samboer på ca førti hadde prioritert festing i helgene framfor å være med familien hadde jeg gått fra ham. Det gjelder uansett om det er med unge kvinner eller med menn på hans alder. Anonymkode: 43215...211 Samme her! At det er med mye yngre mennesker (uavhengig av kjønn) gjør det bare enda mer patetisk. Midtlivskrise deluxe.. Anonymkode: 5e4c6...690 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 Hvis mannen min hadde kjørt rundt på ei som var 20 år mindre og ikke var datteren hans, så ville jeg mistenkt at det foregikk mer enn fredagspils med denne jenten Anonymkode: 07001...f49 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 Jeg kan i alle fall love deg at disse jentene synes han er patetisk, i alle fall til en viss grad. De lar han nok bli med fordi de synes synd på han, eller får fordeler av det (skyss, han spanderer drikke, inngang og taxi, de får inside information om jobben eller bedre oppgaver på jobb). Anonymkode: 91a87...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå