AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Man kan jo aldri helt vite hvem som går der, og det kan også være så ymse. Er det sånn at de tar inn folk som skal avtjene samfunnstraff på Fontenehuset? Hvilke forbrytelser har de i såfall gjort? Noen som vet? Anonymkode: 6c2e1...743
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 (endret) Jeg vet om flere medlemmer på Fontenehuset som er i full jobb og som har høyere utdanning. Så alle medlemmene er ikke fattig Men dessverre så er det jo enkelte medlemmer som ikke er like heldige med livet. Anonymkode: d3ce5...8a6 Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 2. april 2023 av Perelandra 1
Perelandra Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Tråden er ryddet for krenkende og nedsettende innhold. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Vet ikke hva fontenehuset er, men det er jo kriminelle over alt i samfunnet. Anonymkode: f5186...d04 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 Det er vel alle slags folk på Fontenehuset, vil jeg tro? Vet av flere med høy utdanning og lange karrierer bak seg som har gått/går der. Det er helt sikkert noen som nasket litt her og der i sin ungdomstid som også er på Fontenehuset. Fontenehus er uansett trygge steder, og ikke et soningssted. Anonymkode: a2367...6ed
Purple_Pixiedust Skrevet 6. april 2023 #7 Skrevet 6. april 2023 Hvorfor lurer du på det egentlig? Jeg har et rulleblad hvor jeg har gjort litt av hvert, og hvis det var fontenehus i byen hadde jeg sikkert dratt dit. Jeg er likevel en helt snill person og du hadde ikke visst om min bakgrunn en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #8 Skrevet 6. april 2023 Dette var litt fordomsfult. Fontenehuset er for alle de som trenger et sted å møte andre, gjøre på noe hobbyer og interesser. Det er frivillig. Det kommer folk dra alle samfunnslag og aldre. Anonymkode: d4f16...1c9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #9 Skrevet 12. april 2023 Det er ikke bare angst og depresjon medlemmene sliter med, for å si det sånn 😛 Mange introverte og beskjedne mennesker. Anonymkode: d3ce5...8a6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #10 Skrevet 12. april 2023 Det er åpne for alle, også de med rulleblad. Men ingen har rett på å vite det, heller ikke Fontenehuset. Anonymkode: 313d6...cc1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #11 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (På 6.4.2023 den 23.04): Dette var litt fordomsfult. Fontenehuset er for alle de som trenger et sted å møte andre, gjøre på noe hobbyer og interesser. Det er frivillig. Det kommer folk dra alle samfunnslag og aldre. Anonymkode: d4f16...1c9 Det var spørsmål om det å sone samfunnstraff på Fontenehuset er veldig utbredt? Da er der ikke frivillige, som egentlig er tanken bak opplegget. Om de er ferdige med å sone straffen og er frivillig blir noe annet. Anonymkode: 6c2e1...743
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #12 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er åpne for alle, også de med rulleblad. Men ingen har rett på å vite det, heller ikke Fontenehuset. Anonymkode: 313d6...cc1 Med mindre de soner samfunnstraff der. Da håper jeg de ansatte på huset har noe pekepinn på hva personen soner for. Anonymkode: 6c2e1...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå