Gå til innhold

Vanker det kriminelle folk på Fontenehuset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo aldri helt vite hvem som går der, og det kan også være så ymse. 

Er det sånn at de tar inn folk som skal avtjene samfunnstraff på Fontenehuset?  Hvilke forbrytelser har de i såfall gjort?

Noen som vet?

Anonymkode: 6c2e1...743

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg vet om flere medlemmer på Fontenehuset som er i full jobb og som har høyere utdanning. Så alle medlemmene er ikke fattig :) Men dessverre så er det jo enkelte medlemmer som ikke er like heldige med livet. 

Anonymkode: d3ce5...8a6

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende og nedsettende innhold.

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva fontenehuset er, men det er jo kriminelle over alt i samfunnet.

Anonymkode: f5186...d04

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel alle slags folk på Fontenehuset, vil jeg tro? Vet av flere med høy utdanning og lange karrierer bak seg som har gått/går der. Det er helt sikkert noen som nasket litt her og der i sin ungdomstid som også er på Fontenehuset. Fontenehus er uansett trygge steder, og ikke et soningssted. 

Anonymkode: a2367...6ed

Skrevet

Hvorfor lurer du på det egentlig? Jeg har et rulleblad hvor jeg har gjort litt av hvert, og hvis det var fontenehus i byen hadde jeg sikkert dratt dit. Jeg er likevel en helt snill person og du hadde ikke visst om min bakgrunn en gang. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var litt fordomsfult. 

Fontenehuset er for alle de som trenger et sted å møte andre, gjøre på noe hobbyer og interesser. Det er frivillig. Det kommer folk dra alle samfunnslag og aldre.

Anonymkode: d4f16...1c9

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare angst og depresjon medlemmene sliter med, for å si det sånn 😛 Mange introverte og beskjedne mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er åpne for alle, også de med rulleblad. Men ingen har rett på å vite det, heller ikke Fontenehuset. 

Anonymkode: 313d6...cc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2023 den 23.04):

Dette var litt fordomsfult. 

Fontenehuset er for alle de som trenger et sted å møte andre, gjøre på noe hobbyer og interesser. Det er frivillig. Det kommer folk dra alle samfunnslag og aldre.

Anonymkode: d4f16...1c9

Det var spørsmål om det å sone samfunnstraff på Fontenehuset er veldig utbredt?  Da er der ikke frivillige, som egentlig er tanken bak opplegget.

Om de er ferdige med å sone straffen og er frivillig blir noe annet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er åpne for alle, også de med rulleblad. Men ingen har rett på å vite det, heller ikke Fontenehuset. 

Anonymkode: 313d6...cc1

Med mindre de soner samfunnstraff der. Da håper jeg de ansatte på huset har noe pekepinn på hva personen soner for. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...