Gå til innhold

Buss eller tog fra Oslo til Kristiansand?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.4.2023 den 12.33):

Tusen takk for svar! Er det lekerom på alle tog mellom Oslo og Kristiansand, eller må man kjøpe en spesiell type billett? Vet du om det koster ekstra for barnevogn?

Anonymkode: 2ae52...efd

På GoAhead sine tog på Sørlandsbanen er det alltid lekerom. Når du bestiller billett, huker du av for plass i familievognen. Ingen ekstra kostnad for barnevogn, men du må legge det til når du bestiller billett, så du er sikker på at du får plass til den. Tog er nydelig med barn altså! 

Anonymkode: cbcc2...29b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 13.53):

På GoAhead sine tog på Sørlandsbanen er det alltid lekerom. Når du bestiller billett, huker du av for plass i familievognen. Ingen ekstra kostnad for barnevogn, men du må legge det til når du bestiller billett, så du er sikker på at du får plass til den. Tog er nydelig med barn altså! 

Anonymkode: cbcc2...29b

Det var et bra tips! 

Endret av HerKommerMummi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 20.24):

Jeg skal dra til Kristiansand Dyreparken med mine to barn. De er så små at det å ta buss og tog er veldig stas. Vurderer å bestille tog en vei og buss en vei, bare for at de skal få oppleve begge deler. Er det noe jeg burde tenke på eller har dere noen anbefalinger? De er ikke vant til offentlig transport 😊

Anonymkode: 2ae52...efd

Hvis du tar tog fra Oslo til kristiansand, så tar dere buss fra videre til dyreparken. Da får de oppleve både buss og tog. 

Jeg ville tatt tog med små barn. Som voksen syns jeg det kan være slitsomt å sitte på buss i flere timer...vonde seter og trangt. Vanskelig å gå på do, og det er trangt på do, så om du skal hjelpe barna på do så kan du ikke lukke døra. 

Anonymkode: f5ef0...bd9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...