AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Jeg er 6+2 i dag og det eneste jeg gjør hele dagen er å sove på sofaen, se på tv, spise og være kvalm. Jeg leser at man får en energiboost under andre trimester, stemmer det? Jeg er så sliten av å være så forbanna sliten hele dagen. Klarer å kreke meg ut på tur en gang om dagen, også hender det jeg får støvsugd, men ellers bare ligger jeg her.. Hvordan har dere opplevd første trimester? Anonymkode: 83d35...f22 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Helt likt, bedret seg rundt uke 15. Anonymkode: d8236...1df
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Jeg var sliten fra start til slutt. Kanskje ikke det svaret du ønsket, men jeg gikk også å ventet på den energiboosten alle snakket om. Det var ingenting «galt» med meg, jeg var bare grusomt trøtt og sliten. Hadde vært greit at noen fortalte meg at noen faktisk er sånn leeeenge. Anonymkode: 18b2e...193 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Jeg har slutt med hyperemesis i tre mnd, og nå i uke 18 føler jeg meg endelig mer som meg selv igjen, og det er så deilig!!! Så tror på at det kan bli bedre ja!!! Anonymkode: 57fec...b66 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er 6+2 i dag og det eneste jeg gjør hele dagen er å sove på sofaen, se på tv, spise og være kvalm. Jeg leser at man får en energiboost under andre trimester, stemmer det? Jeg er så sliten av å være så forbanna sliten hele dagen. Klarer å kreke meg ut på tur en gang om dagen, også hender det jeg får støvsugd, men ellers bare ligger jeg her.. Hvordan har dere opplevd første trimester? Anonymkode: 83d35...f22 Hadde det som deg, og følte det grusomt. Nå har jeg fått problemer med bekkenet, som gir smerter hele tiden. Savner tiden da jeg «bare» var sliten. Bare sånn for å sette det i perspektiv. Anonymkode: a36fa...457
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 Godt å se det ikke bare er meg Jeg har en SUKK score på 11, så det er ikke bare at jeg er sliten som er problemet mitt, men jeg skjønner hva du mener Anonymkode: 83d35...f22
Apekatten Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 Jeg begynte å føle meg som meg selv igjen etter uke 12. I 2. trimester har jeg fått skikkelig energiboost.
mereo Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 Det er midlertidig. Det var eneste som funka å tenke på her. Hadde hyperemesis hele veien, men slutta aldri å håpe at dagen etter kanskje var bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #9 Skrevet 2. april 2023 Selv hadde jeg det greit første del av 1. Trimester. Men fra rundt uke 8 gikk det fort ned. Jeg var mye kvalm, men slapp unna oppkast og den delen. Men 2. Trimester ble ikke mye bedre helt ærlig. Husker 1. Svangerskap føltes ting bedre i 2.trimester. Men var mye sliten. Og er nå 3. Gangs, og 2. Trimester føltes værre enn 1. Og 3. Trimester er enda værre enn 1. Og 2. Igjen. Så for en del oppleves 2. Som beste trimesteret. Men for noen er det ikke sånn. Men det som gjør det verdt å holde ut, er premien når alt er over. Og baby er het. Det er slitsomt, men på en helt annen måte. Anonymkode: 63de2...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå