Minni75 Skrevet 9. mars #281 Del Skrevet 9. mars Lillemor1982 skrev (På 8.11.2024 den 15.55): Hun er ikke i arbeid som ergoterapeut, hun er tydeligvis sykemeldt fra denne jobben men ikke fra influenserjobben! Det burde kommet et lovverk rundt dette. Svindel ser det ut som fra utsiden i dag. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 12. mars #282 Del Skrevet 12. mars Skal lage pod med Aurora nå.. Er hun ikke sykemeldt fra jobben, den egentlige jobben?😏 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 12. mars #283 Del Skrevet 12. mars Glufseguri skrev (28 minutter siden): Skal lage pod med Aurora nå.. Er hun ikke sykemeldt fra jobben, den egentlige jobben?😏 Hva skal de snakke om der da mon tro ? At du er god nok som du er ? La meg være tjukk i fred ? At når bunaden din ikke passer så bare kjøper du en festdrakt og når den og blir for liten så bare syr du den ut/om ? Utmattelsessyndrom osv osv , blir sikkert spennende pod med de to 🤦🏼♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 12. mars #284 Del Skrevet 12. mars JojoMoyes skrev (14 minutter siden): Hva skal de snakke om der da mon tro ? At du er god nok som du er ? La meg være tjukk i fred ? At når bunaden din ikke passer så bare kjøper du en festdrakt og når den og blir for liten så bare syr du den ut/om ? Utmattelsessyndrom osv osv , blir sikkert spennende pod med de to 🤦🏼♀️ Og fæle Kåge-kjerringer som mener at det ikke er noen menneskerett å være fulltids-influencer mens man er sykemeldt fra sin egentlige jobb😏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 12. mars #285 Del Skrevet 12. mars jeg liker i utgangspunktet de begge godt! MEN, de er jo virkelig ikke noen du ønsker å høre på mer enn kort-kort begge to. Hvordan skal Kine holde gående en samtale som fenger for andre når hun ikke evner å konsentrere seg tilstrekkelig for å gjennomføre samtale med verken brukere eller kollegaer? Her burde AH være smartere og valgt annen partner enn venninna om det skal være håp om å være et bra produkt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 12. mars #286 Del Skrevet 12. mars Klementine skrev (2 timer siden): jeg liker i utgangspunktet de begge godt! MEN, de er jo virkelig ikke noen du ønsker å høre på mer enn kort-kort begge to. Hvordan skal Kine holde gående en samtale som fenger for andre når hun ikke evner å konsentrere seg tilstrekkelig for å gjennomføre samtale med verken brukere eller kollegaer? Her burde AH være smartere og valgt annen partner enn venninna om det skal være håp om å være et bra produkt. Tenker det kan bli litt mye av begge de to sammen jeg da . AH kan fort bli litt meget også . Men nå har ikke jeg tenkt å høre på de så greit for meg 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 12. mars #287 Del Skrevet 12. mars JojoMoyes skrev (38 minutter siden): Tenker det kan bli litt mye av begge de to sammen jeg da . AH kan fort bli litt meget også . Men nå har ikke jeg tenkt å høre på de så greit for meg 😂 Ja, jeg er helt enig. Synes AH kan bli veldig mye for å si det pent, men hun lever nå av dette som jobb, som skal genrere inntekt. Podcast er jo bare å ha det fordi alle andre har pod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 13. mars #288 Del Skrevet 13. mars Hadde sansen for AH da hun startet og var søt og uskyldig men ikke nå lenger . Jeg følger ikke noen fast lenger bare stikker innom de . AH orker jeg sjeldent for hun filmer alltid mens hun går og puster som en hval , ellers er de hendene oppi håret hele tiden eller hun gjesper /tygger tyggis ,fniser som en tenåring osv . Nei takk 😂🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå