Minni75 Skrevet 9. mars #281 Skrevet 9. mars Lillemor1982 skrev (På 8.11.2024 den 15.55): Hun er ikke i arbeid som ergoterapeut, hun er tydeligvis sykemeldt fra denne jobben men ikke fra influenserjobben! Det burde kommet et lovverk rundt dette. Svindel ser det ut som fra utsiden i dag. 6
Glufseguri Skrevet 12. mars #282 Skrevet 12. mars Skal lage pod med Aurora nå.. Er hun ikke sykemeldt fra jobben, den egentlige jobben?😏 3 5
JojoMoyes Skrevet 12. mars #283 Skrevet 12. mars Glufseguri skrev (28 minutter siden): Skal lage pod med Aurora nå.. Er hun ikke sykemeldt fra jobben, den egentlige jobben?😏 Hva skal de snakke om der da mon tro ? At du er god nok som du er ? La meg være tjukk i fred ? At når bunaden din ikke passer så bare kjøper du en festdrakt og når den og blir for liten så bare syr du den ut/om ? Utmattelsessyndrom osv osv , blir sikkert spennende pod med de to 🤦🏼♀️ 11
Glufseguri Skrevet 12. mars #284 Skrevet 12. mars JojoMoyes skrev (14 minutter siden): Hva skal de snakke om der da mon tro ? At du er god nok som du er ? La meg være tjukk i fred ? At når bunaden din ikke passer så bare kjøper du en festdrakt og når den og blir for liten så bare syr du den ut/om ? Utmattelsessyndrom osv osv , blir sikkert spennende pod med de to 🤦🏼♀️ Og fæle Kåge-kjerringer som mener at det ikke er noen menneskerett å være fulltids-influencer mens man er sykemeldt fra sin egentlige jobb😏 7
Klementine Skrevet 12. mars #285 Skrevet 12. mars jeg liker i utgangspunktet de begge godt! MEN, de er jo virkelig ikke noen du ønsker å høre på mer enn kort-kort begge to. Hvordan skal Kine holde gående en samtale som fenger for andre når hun ikke evner å konsentrere seg tilstrekkelig for å gjennomføre samtale med verken brukere eller kollegaer? Her burde AH være smartere og valgt annen partner enn venninna om det skal være håp om å være et bra produkt. 1 2
JojoMoyes Skrevet 12. mars #286 Skrevet 12. mars Klementine skrev (2 timer siden): jeg liker i utgangspunktet de begge godt! MEN, de er jo virkelig ikke noen du ønsker å høre på mer enn kort-kort begge to. Hvordan skal Kine holde gående en samtale som fenger for andre når hun ikke evner å konsentrere seg tilstrekkelig for å gjennomføre samtale med verken brukere eller kollegaer? Her burde AH være smartere og valgt annen partner enn venninna om det skal være håp om å være et bra produkt. Tenker det kan bli litt mye av begge de to sammen jeg da . AH kan fort bli litt meget også . Men nå har ikke jeg tenkt å høre på de så greit for meg 😂 3
Klementine Skrevet 12. mars #287 Skrevet 12. mars JojoMoyes skrev (38 minutter siden): Tenker det kan bli litt mye av begge de to sammen jeg da . AH kan fort bli litt meget også . Men nå har ikke jeg tenkt å høre på de så greit for meg 😂 Ja, jeg er helt enig. Synes AH kan bli veldig mye for å si det pent, men hun lever nå av dette som jobb, som skal genrere inntekt. Podcast er jo bare å ha det fordi alle andre har pod. 1
JojoMoyes Skrevet 13. mars #288 Skrevet 13. mars Hadde sansen for AH da hun startet og var søt og uskyldig men ikke nå lenger . Jeg følger ikke noen fast lenger bare stikker innom de . AH orker jeg sjeldent for hun filmer alltid mens hun går og puster som en hval , ellers er de hendene oppi håret hele tiden eller hun gjesper /tygger tyggis ,fniser som en tenåring osv . Nei takk 😂🙈 4
mariie Skrevet 30. april #289 Skrevet 30. april Hva er det med mannen? Så ranten hennes på TT ang. utlevering og skamme seg...
Vegglampe Skrevet 30. april #290 Skrevet 30. april mariie skrev (16 timer siden): Hva er det med mannen? Så ranten hennes på TT ang. utlevering og skamme seg... Jeg så også ranten hennes, jeg visste ikke hvem mannen hennes var før jeg var innom profilen hennes. Har tilfeldig kommet over han før på TT. Men mannen hennes er tidligere rusavhengig, og hadde en sprekk senest i 2019. Han har blant annet mistet beinet pga rus. Dette er han åpen om. Tidligere TT har Kine uttalt seg om belastningen med å leve med en som har drevet med aktiv rus og lever med rusavhengig. Dette falt ikke like god jord for alle. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå