Gå til innhold

Kine.tholm

Enna00

Anbefalte innlegg

Lillemor1982 skrev (På 8.11.2024 den 15.55):

Hun er ikke i arbeid som ergoterapeut, hun er tydeligvis sykemeldt fra denne jobben men ikke fra influenserjobben!

Det burde kommet et lovverk rundt dette. Svindel ser det ut som fra utsiden i dag.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal lage pod med Aurora nå.. 

Er hun ikke sykemeldt fra jobben, den egentlige jobben?😏

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (28 minutter siden):

Skal lage pod med Aurora nå.. 

Er hun ikke sykemeldt fra jobben, den egentlige jobben?😏

Hva skal de snakke om der da mon tro ? At du er god nok som du er ? La meg være tjukk i fred ? At når bunaden din ikke passer så bare kjøper du en festdrakt og når den og blir for liten så bare syr du den ut/om ? Utmattelsessyndrom osv osv , blir sikkert spennende pod med de to 🤦🏼‍♀️

• Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (14 minutter siden):

Hva skal de snakke om der da mon tro ? At du er god nok som du er ? La meg være tjukk i fred ? At når bunaden din ikke passer så bare kjøper du en festdrakt og når den og blir for liten så bare syr du den ut/om ? Utmattelsessyndrom osv osv , blir sikkert spennende pod med de to 🤦🏼‍♀️

Og fæle Kåge-kjerringer som mener at det ikke er noen menneskerett å være fulltids-influencer mens man er sykemeldt fra sin egentlige jobb😏

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker i utgangspunktet de begge godt! MEN, de er jo virkelig ikke noen du ønsker å høre på mer enn kort-kort begge to. Hvordan skal Kine holde gående en samtale som fenger for andre når hun ikke evner å konsentrere seg tilstrekkelig for å gjennomføre samtale med verken brukere eller kollegaer? 

Her burde AH være smartere og valgt annen partner enn venninna om det skal være håp om å være et bra produkt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (2 timer siden):

jeg liker i utgangspunktet de begge godt! MEN, de er jo virkelig ikke noen du ønsker å høre på mer enn kort-kort begge to. Hvordan skal Kine holde gående en samtale som fenger for andre når hun ikke evner å konsentrere seg tilstrekkelig for å gjennomføre samtale med verken brukere eller kollegaer? 

Her burde AH være smartere og valgt annen partner enn venninna om det skal være håp om å være et bra produkt. 

Tenker det kan bli litt mye av begge de to sammen jeg da . AH kan fort bli litt meget også . Men nå har ikke jeg tenkt å høre på de så greit for meg 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (38 minutter siden):

Tenker det kan bli litt mye av begge de to sammen jeg da . AH kan fort bli litt meget også . Men nå har ikke jeg tenkt å høre på de så greit for meg 😂

Ja, jeg er helt enig. Synes AH kan bli veldig mye for å si det pent, men hun lever nå av dette som jobb, som skal genrere inntekt. Podcast er jo bare å ha det fordi alle andre har pod. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sansen for AH da hun startet og var søt og uskyldig men ikke nå lenger . Jeg følger ikke noen fast lenger bare stikker innom de . AH orker jeg sjeldent for hun filmer alltid mens hun går og puster som en hval , ellers er de hendene oppi håret hele tiden eller hun gjesper /tygger tyggis ,fniser som en tenåring osv . Nei takk 😂🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...