Glufseguri Skrevet 26. oktober 2023 #241 Del Skrevet 26. oktober 2023 Har noen hørt podcasten hun var med på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 16. april 2024 #242 Del Skrevet 16. april 2024 (endret) Flowerina skrev (På 25.10.2023 den 19.51): Det irriterer meg såååå at Sara E sier at ting kommer/går på løpebånd😂😂 Hun sier det HELE tiden😂😂 Er vel enda mer irriterende at sønnen skjeder seg i bilen 🙈eller at hun har sjoledropp osv . 😂 Endret 17. april 2024 av JojoMoyes 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 16. april 2024 #243 Del Skrevet 16. april 2024 Hvertfall ingen tvil om at hun og Aurora er blitt bestiser . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 17. april 2024 #244 Del Skrevet 17. april 2024 JojoMoyes skrev (22 timer siden): Hvertfall ingen tvil om at hun og Aurora er blitt bestiser . De er like kleine begge to. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 20. april 2024 #245 Del Skrevet 20. april 2024 Hun har sikkert lest her inne ! Den grå/lyse luggen er vel borte . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 23. juni 2024 #246 Del Skrevet 23. juni 2024 Hun sa for noen uker siden at hun ikke snakker så mye om sin egen mentale helse på kanalene sine. Men på snap føler jeg hun snakker om det hele tiden.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 23. juni 2024 #247 Del Skrevet 23. juni 2024 kittkatt skrev (1 time siden): Hun sa for noen uker siden at hun ikke snakker så mye om sin egen mentale helse på kanalene sine. Men på snap føler jeg hun snakker om det hele tiden.? Det er jo in nå å plage alle med sykdom og diagnoser ! Man skal være åpen og dele om det ..: Zzzzzzz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 24. juni 2024 #248 Del Skrevet 24. juni 2024 kittkatt skrev (22 timer siden): Hun sa for noen uker siden at hun ikke snakker så mye om sin egen mentale helse på kanalene sine. Men på snap føler jeg hun snakker om det hele tiden.? På insta er hun enda verre! Hun gnåler om sin dårlige psyke og antrekk dag ut og dag inn. Hvis man får så dårlig psykisk helse av å være så utseende-fokusert så hvorfor ikke akseptere at man er bra nok akkurat sånn man er. Hun gnåler også om det, men følger det ikke selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louie82 Skrevet 22. august 2024 #249 Del Skrevet 22. august 2024 (endret) Louie82 skrev (På 11.4.2023 den 13.48): Endret 12. september 2024 av Louie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 11. september 2024 #250 Del Skrevet 11. september 2024 Har hun sluttet i sin vanlige jobb? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 11. september 2024 #251 Del Skrevet 11. september 2024 Shila90 skrev (29 minutter siden): Har hun sluttet i sin vanlige jobb? Tror hun hadde 50% permisjon for å jobbe som influenser. Nå er hun nok sykemeldt igjen, virker som om hun sliter veldig stakkars 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cccsol Skrevet 11. september 2024 #252 Del Skrevet 11. september 2024 Makan til lat og sutrete dame har jeg sjeldens vært vitne til. Alt går så mye bedre når hun bare kan gjøre ting som er morsomt. Eventer, shopping, ferie osv. Hverdagen er strevsom og slitsom for mange, men de færreste kan bli sykmeldt fra jobben sin for å så bruke tiden på å deige seg foran kamera med sminke, klær og sosiale sammenkomster. 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 11. september 2024 #253 Del Skrevet 11. september 2024 cccsol skrev (4 timer siden): Makan til lat og sutrete dame har jeg sjeldens vært vitne til. Alt går så mye bedre når hun bare kan gjøre ting som er morsomt. Eventer, shopping, ferie osv. Hverdagen er strevsom og slitsom for mange, men de færreste kan bli sykmeldt fra jobben sin for å så bruke tiden på å deige seg foran kamera med sminke, klær og sosiale sammenkomster. Pass deg, ellers kommer det nye rants om grusomme KG-damer som ikke tar psykisk helse på alvor😏 Hun gjør som hun vil mens hun er sykemeldt men da må hun tåle at det stilles spørsmål når hun pusher influencer-delen samtidig. Nei, jeg snakker ikke om de som får hets fordi de går tur, trener eller sosiale. Men sykemeldte influensere er vel fortsatt en ny problemstilling… 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 11. september 2024 #254 Del Skrevet 11. september 2024 Glufseguri skrev (10 minutter siden): Pass deg, ellers kommer det nye rants om grusomme KG-damer som ikke tar psykisk helse på alvor😏 Hun gjør som hun vil mens hun er sykemeldt men da må hun tåle at det stilles spørsmål når hun pusher influencer-delen samtidig. Nei, jeg snakker ikke om de som får hets fordi de går tur, trener eller sosiale. Men sykemeldte influensere er vel fortsatt en ny problemstilling… Helt klart! Veldig enig med deg. Hun har jo den beste læremesteren som sin bestevenn da så.. 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 11. september 2024 #255 Del Skrevet 11. september 2024 Glufseguri skrev (1 time siden): Pass deg, ellers kommer det nye rants om grusomme KG-damer som ikke tar psykisk helse på alvor😏 Hun gjør som hun vil mens hun er sykemeldt men da må hun tåle at det stilles spørsmål når hun pusher influencer-delen samtidig. Nei, jeg snakker ikke om de som får hets fordi de går tur, trener eller sosiale. Men sykemeldte influensere er vel fortsatt en ny problemstilling… Frokostevent med Kappahl i morgen. Må dra hjemmefra kl 08, å antrekket må planlegges. Trist fokus og helt unyttig. Hvem gidder å bry seg om hva hun har på seg? Kappahl-folka? Er nok hverken sliten eller deprimert i morgen da det er klær, hår og masse lag med sminke som gjelder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addie Skrevet 11. september 2024 #256 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg skjønner ikke, hun kan ikke være på vanlige jobben sin men dra på alle mulig influenserting? Hun filmer seg selv i timesvis hvor hun forteller at hun ikke lever, bare kjemper for å overleve? Jeg klarer ikke tro på det, så lenge hun kaster seg på en hver mulighet til å være med på gøy ting Snart kommer det vel en rant om at hun er diskutert her, etterfulgt av en gråtefilm i bilen. Det henger bare ikke på greip. At hun er så ‘på’ når det er en mulighet for å henge med de store influenserne, men så langt nede når hun ikke gjør det Eller jo. Men da må du kanskje si opp jobben din da, og ikke forvente at samfunnet skal betale for at du skal filme deg selv hver dag Orker ikke. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 11. september 2024 #257 Del Skrevet 11. september 2024 Addie skrev (26 minutter siden): Jeg skjønner ikke, hun kan ikke være på vanlige jobben sin men dra på alle mulig influenserting? Hun filmer seg selv i timesvis hvor hun forteller at hun ikke lever, bare kjemper for å overleve? Jeg klarer ikke tro på det, så lenge hun kaster seg på en hver mulighet til å være med på gøy ting Snart kommer det vel en rant om at hun er diskutert her, etterfulgt av en gråtefilm i bilen. Det henger bare ikke på greip. At hun er så ‘på’ når det er en mulighet for å henge med de store influenserne, men så langt nede når hun ikke gjør det Eller jo. Men da må du kanskje si opp jobben din da, og ikke forvente at samfunnet skal betale for at du skal filme deg selv hver dag Orker ikke. Det er litt merkelig hvordan det kun gjelder den kommunale jobben hennes og ikke influenser-jobben ja…antageligvis tjener hun ikke nok til å kun jobbe som influenser, men gidder ikke ha en vanlig jobb. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 22. oktober 2024 #258 Del Skrevet 22. oktober 2024 Snapper direkte inne fra sykehuset på dagkirurgi i dag... i går var det DPS! Hvilken influenser! 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 22. oktober 2024 #259 Del Skrevet 22. oktober 2024 Synes disse «psyke» influenserne begynner å bli problematiske; Ronja,Kine,Aurora….de er i stor grad egoistiske og egosentrerte mennesker som ikke evner å «ta seg sammen». For det må man av og til som voksen,både hjemme og i arbeidslivet. Det er liksom ikke sminke,antrekk og koooos hver dag i arbeidslivet ellers. 2 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet 6. november 2024 #260 Del Skrevet 6. november 2024 Syns det er rart at en kan sykemelde seg fra en «skikkelig» jobb for så å tjene gode penger på å dra på event, dele videoer PG bilder av seg selv fjonget opp 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå