Gå til innhold

Hvem har du hatt mest sex med ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meg selv!

Både mest og best, selv om noen andre har vært gode også. 
(Så da blir det norsk da :P )

Anonymkode: 1b5d9...4b0

Skrevet

Hatt mest sex med norske menn. Og de har også vært bedre sex med enn med utenlandske.

Skrevet

Mest og best med en asiatisk dame. 

Gjest Warrior
Skrevet

Flest norske. 

Hvem som var best? Både norske og utenlandske var best.

Skrevet

Flest norske. Hadde en ff fra et annet europeisk land, han var grei nok ++. En norsk på 46 er definitivt den beste 🤩 og den eldste jeg har hatt sex med. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun hatt sex med nordmenn før jeg traff min ektemann, som er utlending. Har hatt mest sex med ham, siden forholdet har vart i 20 år, men i antall vil det alltid være flest nordmenn, siden han er eneste fra annet land. 

Anonymkode: 36ecc...ff7

Skrevet

Kun hatt sex med kjæresten/kona, vi har holdt sammen i 36 år 😊

Hun er norsk og sexen er fortsatt god, om enn ikke så ofte som i starten 🥰

Gjest Damian Drake
Skrevet

For det meste norske, ei fra Sverige, tre fra Danmark, også noen fra Tyskland, England og Belgia.

Den beste sexen jeg har hat var med ei fra Danmark.

AnonymBruker
Skrevet

Å, det veit æ ikke helt, men æ har hatt sex med både norske og utenlandske. Æ syns ikke det har så mye å si ka slags nasjonalitet man har, det e mer om kjemien stemmer eller ikke. Men æ kan jo si at æ har hatt noen veldig gode opplevelser med en italiensk fyr en gang, fy faen han kunne sakene sine!

Anonymkode: 96ab0...9dc

• Nyttig 1
Gjest Made4u
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 19.34):

Mannen min, er den eneste jeg har hatt sex med. Og han er norsk. 

Anonymkode: 68c61...a1c

Så langt i alle fall, det kommer nok en tid hvor du vil lure på hvordan sex vil være med en annen....

Det vet jo du ingenting om, og sexlivet med han du har det kommer til å dabbe av og bli kjedeligere.

Gjest Made4u
Skrevet
Geojak skrev (8 timer siden):

Jeg har hatt sex med flere damer enn hva som tar seg godt ut å nevne, fortsatt er jeg nysgjerrig på hvordan det er å ha sex med damer jeg ikke har hatt sex med.

Du som aldri har hatt noen, du må jo lure veldig mye sterkere enn meg, på hvordan det er å ha sex med fristelsen du aldri har opplevd... Den nysgjerrigheten kommer nok alltid til å følge med meg, den har i alle fall alltid vært der.

Men kanskje har du lavere testosteron-nivå enn det jeg har, noe må det være...

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok med kona mi.

Anonymkode: 2f75c...8bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 19.33):

Har du hatt mest sex med norske eller utenlandske ? Hvem var best ? 

Anonymkode: a657d...44b

Kun norske, kommer aldri til å ha meg med utlendinger. 

Anonymkode: 38007...44d

AnonymBruker
Skrevet

Er utenlandsk selv, syns norske menn er mest tiltrekkende. Jeg har pga det kun hatt sex men nordmenn

Anonymkode: be740...f98

Skrevet

Har hatt mest sex med x sambo. Vi var elskere i 7 år før vi ble sammen. Ble sammen, sex holdte oss sammen. Men, sex er ikke alt i et forhold. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 19.34):

Mannen min, er den eneste jeg har hatt sex med. Og han er norsk. 

Anonymkode: 68c61...a1c

Samme her 👍🏻

Anonymkode: 210d1...51f

Gjest Neocortex
Skrevet
Made4u skrev (6 timer siden):

Jeg har hatt sex med flere damer enn hva som tar seg godt ut å nevne, fortsatt er jeg nysgjerrig på hvordan det er å ha sex med damer jeg ikke har hatt sex med.

Du som aldri har hatt noen, du må jo lure veldig mye sterkere enn meg, på hvordan det er å ha sex med fristelsen du aldri har opplevd... Den nysgjerrigheten kommer nok alltid til å følge med meg, den har i alle fall alltid vært der.

Men kanskje har du lavere testosteron-nivå enn det jeg har, noe må det være...

Kanskje bare større selvkontroll? 

Skrevet
Geojak skrev (16 timer siden):

Respekt! ..og jeg vil nesten si gratulerer🤗 jeg tror du er en godkar du Geojak, for du har stor seksuell og kvinneforståelse☺️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk aldri hatt sex med en norsk kvinne.

Kun afrikansk, latina, og asiatisk. Er gift med en asiat, så kun henne de siste 8 årene.

Har aldri vært noe interessert i hvite kvinner. Vet ikke hvorfor. Har helt siden tidlig pubertet hvert opptatt av "eksotiske" kvinner. Langt svart hår med mørke øyne er stort sett det eneste jeg er interessert i.

Anonymkode: b8bbd...41f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...