Gå til innhold

Hvem har du hatt mest sex med ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt mest sex med norske eller utenlandske ? Hvem var best ? 

Anonymkode: a657d...44b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min, er den eneste jeg har hatt sex med. Og han er norsk. 

Anonymkode: 68c61...a1c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Har hatt sex med mannen min nesten daglig i over 15 år, så skal noe til før jeg har hatt mer sex med noen andre. 
Han er norsk og vil påstå han gjør en meget god jobb i senga (eller hvor enn vi måtte begynne oss) 

AnonymBruker
Skrevet

Mest med Norske, best med utenlandske. Latinske kvinner skjemmes ikke for å vise at de er kåte og sexlystne for å si det sånn.

Anonymkode: 3dee8...59f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Norske er desidert best. De vet hvor limiten er, men er allikevel røffe og myke samtidig

AnonymBruker
Skrevet

Kun mannen min. Han er norsk.

Anonymkode: ff5e4...aad

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

For en underlig ts. Som om folk ikke er folk over alt.

AnonymBruker
Skrevet

For et idiotisk spørsmål. "Utenlandske"... som om menn fra Sverige og Afghanistan passer i samme kategori.

Tipper også at en kugutt fra en ranch langt uti Texas, en snobb fra Manhattan og en sumpgutt fra midtre Florida generelt er litt forskjellige selv om de kommer fra samme land.

Selv tre menn fra samme by, fra samme nabolag, kan være helt forskjellige.

Så.. spørsmålet er helt bak mål.

Anonymkode: c3146...b47

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rart spørsmål men har hatt to partnere, en fra US og en fra Iran. De var fantastiske i senga begge to. :D 

Anonymkode: 773fe...d3e

AnonymBruker
Skrevet

Liker best omskjærte menn👍

Anonymkode: f80be...d87

Skrevet

Søren. Visste jeg burde satt en strek hver gang jeg hadde sex bak navnene i lista. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du hatt mest sex med norske eller utenlandske ? Hvem var best ? 

Anonymkode: a657d...44b

Hadde mye sex med ei eldre norsk i Skoppum og Horten som var ca 145cm høy. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun hatt sex med min kone. Første gang var vi begge jomfruer, vi var forlovet og det var et par måneder før bryllupet. Vi er fortsatt gift, og det er 25 år siden. Satser på at det varer livet ut.

Anonymkode: a6a1e...e2b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun utenlandsk, kun min eks. Meget fornøyd på akkurat det området. Er norsk selv, men tiltrekker meg ikke nordmenn.

Anonymkode: 3d27a...068

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kun hatt sex med min kone. Første gang var vi begge jomfruer, vi var forlovet og det var et par måneder før bryllupet. Vi er fortsatt gift, og det er 25 år siden. Satser på at det varer livet ut.

Anonymkode: a6a1e...e2b

Hva er hemmeligheten?😉 ikke sexen altså, men leve sammen så lenge? spør for en venn ..😝🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt mest sex med utenlandske menn. 

Min (utenlandske) mann er den beste sexpartneren jeg har hatt. Liten forskjell på norsk og utenlandsk etter min erfaring. Men jeg har bare hatt sex med tre norske menn, og vi var alle i tenårene da. De fleste er vel ikke akkurat fantastiske i den alderen. 

Anonymkode: 26259...026

Skrevet

Ikke hatt sex med så mange utlendinger, kun to damer fra Polen, og en fra Spania. Felles for de er at de var veldig underdanig og ville jeg skulle være røff med de, men dette har nok ikke noe med hvor de kom fra, er da like forskjellige i utlandet som i Norge. Desidert beste sexen var med en norsk dame, men ikke så rart det når nesten alle jeg har ligget med er norske 

AnonymBruker
Skrevet

Min utenlandske ex, han var definitivt best. Hadde også en ff som var utenlandsk med den største pikken jeg noen gang har sett. Har vært med en utenlandsk som ikke var god i senga også da, men de tre norske jeg har vært med var alle dårlige 

Anonymkode: d89e8...5cf

AnonymBruker
Skrevet

Hatt flest norske partnere.

Men klart beste sexen hadde jeg med en spansk og en amerikansk jente.

Anonymkode: cd252...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...