Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er grusomt, og bare dager ferskt :( Kontakt blir vi nødt til å ha når jeg flytter, da vi har barn. Jeg føler meg deprimert, knust. Han er mitt livs store kjærlighet :( Han fant ei annen ei bak min rygg.

Anonymkode: f77e5...9fd

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes hjelp å få, kjære deg ❤️❤️❤️ En sorg som er hèlt ubeskrivelig. Ta time for time i starten og pass på de hèlt basale behovene. Om du ikke får sove- hvil. Om du ikke orker å spise- drikk godt. Gjerne Farris blandet med juice. Nå er det sjokket som dominerer, og da hjelper det lite med råd. 

Men det vil komme en dag hvor det lysner. Det er en stund til, men det kommer til å skje.

Heier på deg ❤️❤️❤️

Screenshot_20230214-114048_Lite.jpg

Screenshot_20230212-115606_Photos.jpg

Screenshot_20230129-143441_Lite.jpg

• Hjerte 1
Skrevet

Regelmessige måltider med sunn mat.  Gjør det enkelt, eller kjøp ferdig hvis økonomien tillater.  Kanskje det hjelper å ha noen rundt som vil deg vel.  Foreldre/søsken/venner.  Som kan komme på besøk og bli en stund, eller du kan dra til dem.  Vær bevisst på pust.  Raser hjertet av gårde og du puster fort og overfladisk;  konsentrer deg om  puste dypt med magen.  Det roer ned kroppen.  Det vil hjelpe å flytte, selvom det er ille der og da.  Avstand til en utro eks er ikke å forakte.  Skjønner dere må ha kontakt pga barn, men å få ditt eget sted vil hjelpe på.  Du kommer deg gjennom.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vondt og bittert!

Men prøv å tenk at han har gjort deg en stor tjeneste! Hvem vil dele livet med en som ikke verdsetter og vil ha en?

Du er satt fri!

Anonymkode: 542ac...082

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er grusomt, og bare dager ferskt :( Kontakt blir vi nødt til å ha når jeg flytter, da vi har barn. Jeg føler meg deprimert, knust. Han er mitt livs store kjærlighet :( Han fant ei annen ei bak min rygg.

Anonymkode: f77e5...9fd

Er veldig lei meg for å høre dette. Det må ha kommet som et sjokk kjære deg. Før du kan bli bedre må du først komme over Sjokket. Etterhvert vil du forstå at ikke alle man mister er et tap. Og når han har vert utro mot deg er det godt mulig han vil være det mot henne. Sender deg en stor klem

Anonymkode: 44bc5...9b5

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme som deg ts… han har hatt kontakt med ei lenge bak min rygg. Vet ikke om det har vært fysisk, men chatting og flørting og møttes på trening.  Det er så sårt. Prøvde å fortsette men jeg fikk ikke svar på det jeg lurte på og forholdet ble bare dårlig for jeg fikk svekket tillit. Samtidig venter jeg på endelig svar på kreftprøve og ble nok ekstra stresset etter oppmersomhet og at han «var tilstede». 
Han la på telefonen i sinne for tre uker når jeg spurte om han fortsatt hadde kontakt med hun siden han nesten aldri har tid til meg….siden har vi ikke snakket sammen. 
vi er særbo og vært sammen 8 år. 

Er helt knust og tenker han bare går videre med hun han har brukt tid på å bli kjent med bak min rygg. 
Vi er voksne og godt inni 40 årene så det er tøft å bli alene. 

Alltid jeg som har tatt kontakt når han har hisset seg opp og nå orker jeg ikke være den som kryper og ber om kjærlighet igjen.

Tar en dag i gangen og jobbet mye overtid for å slite meg ut på jobb for å slippe å tenke. Første fridag i dag og har bare grått og vært i sofaen. 
Hvordan fant du det ut? Og hvordan forholder han seg til det? Angrer han eller er han iskald? 

Anonymkode: 5a868...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...