AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Del Skrevet 1. april 2023 Hei! Jeg er litt rådvill og lurer på hva dere ville gjort😅 Jeg er på cd 3 og skal egentlig igang med med letrozol idag (4.runde). Gynekologen ville øke opp dosen fra enkel til dobbel for å korte ned syklusen. Siste runde på enkel dose i februar fikk jeg EL på cd 24, på dobbel dose i mars kom EL på cd 15. Dersom EL kommer på cd 15 igjen denne syklusen så treffer det den uka samboer er bortreist. Så vi får ikke lagt inn noen aksjer.. Burde jeg A) ta enkel dose igjen for å prøve å forsinke EL litt til samboer er tilbake. B) ta en pause fra letrozol denne syklusen siden vi likevel ikke treffer EL. Eller C) bare fortsette på dobbel dose som egentlig var planen og prøve igjen neste syklus. Klinikken der jeg blir fulgt opp har stengt frem til onsdag, så jeg får ikke ringt og snakket med gynekologen. Så hva ville dere gjort i samme situasjon? Anonymkode: e7292...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Del Skrevet 1. april 2023 Vet ikke hva jeg ville gjort, men selvom du fikk eggløsning på CD15 sist, betyr ikke det at du nødvendigvis gjør det nå. Har selv gått på dobbel dose Letrozol i over et år og får eggløsning mellom CD13 og CD22😅 Anonymkode: fbea2...2d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå