Kågebruker Skrevet 1. april 2023 #1 Del Skrevet 1. april 2023 Min kone har allerede reist nedover og mine barn og jeg reiser om en uke. Vi gleder oss til å bo i et land der det er vanlig å snakke flere ulike språk. Jeg har allerede meldt meg på franskkurs og tyskkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. april 2023 #2 Del Skrevet 1. april 2023 God tur 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. april 2023 #3 Del Skrevet 1. april 2023 Byeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 1. april 2023 #4 Del Skrevet 1. april 2023 Vi har jo samisk også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 1. april 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 1. april 2023 ltfutt skrev (28 minutter siden): Vi har jo samisk også Glemte det. Gikk litt fort. Satt på flytoget og måtte gå av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. april 2023 #6 Del Skrevet 1. april 2023 Du burde lære deg retroromansk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2023 #7 Del Skrevet 1. april 2023 Kult! Husk å be folk på raclettemiddag😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 2. april 2023 #8 Del Skrevet 2. april 2023 Har hørt at Sveits er verdens vakreste land og et veldig bra land å bo i. God tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. april 2023 #9 Del Skrevet 2. april 2023 Frøkenfryden skrev (22 timer siden): Kult! Husk å be folk på raclettemiddag😁 Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. april 2023 #10 Del Skrevet 2. april 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. april 2023 #11 Del Skrevet 2. april 2023 (endret) Cid skrev (27 minutter siden): Hva er det? Raclette er en ost fra Sveits, som brukes i smeltet tilstand til å ha over middagsmaten. Har du aldri sett en sånn til å ha på bordet, og som alle sitter og forsyner seg av? Det er osten som heter raclette, men denne greia har fått navn etter osten (som du ser blir smeltet underst her) Har et minne om at disse var populære på 80-90 tallet en gang. Da hadde mange sånne hjemme. Endret 2. april 2023 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2023 #12 Del Skrevet 2. april 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hva er det? Se godt svar under! Jeg har en sveitsisk venn som ber oss på det innimellom🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. april 2023 #13 Del Skrevet 2. april 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Se godt svar under! Jeg har en sveitsisk venn som ber oss på det innimellom🥰 Er det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2023 #14 Del Skrevet 2. april 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Er det godt? Jupp! Det er smeltet ost med potet til og god skinke og salat. Jeg liker! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 2. april 2023 #15 Del Skrevet 2. april 2023 ltfutt skrev (På 1.4.2023 den 18.55): Vi har jo samisk også Og tegnspråk 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. april 2023 #16 Del Skrevet 2. april 2023 os Maxilla skrev (36 minutter siden): Og tegnspråk 🤓 Da har jo vi også 4 språk, men Sveits har vel 5 da, siden de også har tegnspråk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessaly Skrevet 2. april 2023 #17 Del Skrevet 2. april 2023 41 minutter siden, os Maxilla said: Og tegnspråk 🤓 Og kvensk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Damian Drake Skrevet 3. april 2023 #18 Del Skrevet 3. april 2023 Det er ingen i Norge som snakker bokmål eller nynorsk. Bokmål og Nynorsk er skriftmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2023 #19 Del Skrevet 3. april 2023 Kågebruker skrev (På 1.4.2023 den 19.23): Glemte det. Gikk litt fort. Satt på flytoget og måtte gå av. Husk å melde ifra til familien at du ikke kommer etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 3. april 2023 #20 Del Skrevet 3. april 2023 Nå om dagen snakker jo folk virkelig alle språk i Norge så mange tilflyttere av forskjellige slag som det er -så jeg forstår ikke helt hva du mener? Sveitserne selv synes det er ganske krevende å finne bolig i eget land, i hvertfall i storbyen -do om du ikke er rik så må du ut på landet! https://www.thelocal.ch/20201006/where-in-switzerland-are-you-most-likely-to-find-apartments-to-rent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå