AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Del Skrevet 1. april 2023 Hva er forskjellen på ridestøvler og ridesko? Er ny med hest og lurer på hva jeg skal kjøpe Anonymkode: 2e58a...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Del Skrevet 1. april 2023 Smak og behag. Jeg har begge deler. Foretrekker sko og chaps om sommeren (enklere å få justert temperatur), og tykke støvler om vinteren. Anonymkode: 9612f...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Del Skrevet 2. april 2023 Ridesko og leggchaps er absolutt mest behagelig, synes jeg 👍 Anonymkode: ab0c7...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 2. april 2023 #4 Del Skrevet 2. april 2023 Gode lærstøvler er best å ri med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Del Skrevet 2. april 2023 Blir jævlig hett i leggen med ridestøvler om sommeren, men de er bedre til å vasse i skitt og søle med. Foretrekker alltid ridestøvler til stallarbeid og ridesko til riding, om sommer i allefall Anonymkode: ae7f1...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Del Skrevet 2. april 2023 Sko og chaps foretrekker jeg. Støvler i annet enn gummi er dyre, vanskelig å finne rett passform (jeg har slanke legger) og det er lettere å regulere temperatur med leggchaps man bare kan ta av når turen er over. Anonymkode: ca2fe...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Del Skrevet 2. april 2023 Ridesko har mer bevegelse og mobilitet. Jeg bruker støvler kun på stevner. Anonymkode: 9c20d...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. april 2023 #8 Del Skrevet 2. april 2023 Det kommer helt ann på hva du skal bruke dem til. Skal du hoppe vil du gjerne ha litt myke støvler, rir du dressur vil du gjerne ha dem stivere for bedre støtte. Er du helt ny med hest så er et par allroundstøvler fine, Mountain Horse har mange til en ok pris. Selv kan jeg ikke fordra sko og chaps, syntes det støtter for dårlig rundt ankelen, men jeg har litt kleine ankler Og ridestøvler og sko vasser man ikke rundt i søla med eller gjør stallarbeid med. Da går de raskt i stykker. De er til ridning, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå