AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Som når vi så Fury, så hvor stygg og gammel brad Pitt var. From hell med Johnny Depp så kommenterer han at han ser ut som ei lita kjerrig og ikke mann nok. Superman med Henry Cavill så kommenterer han at han er sååå Klein og sikker har liten *** Han gjør slik med flere alltid kjekke menn, hvorfor gjør han det ? Jeg har bare vært sammen med han i 3mnd Anonymkode: fb3a6...791
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Høres ut som om han er veldig usikker på seg selv. Og/eller bare er en person som liker å slenge dritt. Her i huset kommenterer både kona og jeg kjekke menn og kvinner, men da på positivt vis. Når jeg tenker meg om så kommenterer vi folk som ser veldig rare ut også (som vi ser på TV), men ingen av oss bruker så stygge beskrivelser som de du har skrevet. Anonymkode: 6453c...390 6
Andro Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Veldig usympatisk. Ville ha reagert veldig negativt på en som har så mye komplekser at han må projisere sin egen usikkerhet over på andre menn som noe negativt med dem. Det hadde vært mer mandig å gå i terapi, og få skikk på sin egen angst for å ikke være tilstrekkelig kjekk, maskulin eller tiltalende.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Haha, han vet at dette er rålekre menn og han blir sjalu hver gang du ser de på tv så han må rakke ned på de. Helt ærlig er det er rødt flagg i mine øyne å måtte rakke ned på andre mennesker for å føle seg selv bedre, det er sånn mobbere er og du vet aldri når han begynner å rakke ned på deg også hvis han på et tidspunkt føler at du er bedre enn han Anonymkode: 97018...3fe 3 3
Andro Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 Du kan parere disse spydige utbruddene ved å stille returspørsmål: Som når vi så Fury, så hvor stygg og gammel brad Pitt var. Er du redd for å bli stygg og gammel? From hell med Johnny Depp så kommenterer han at han ser ut som ei lita kjerrig og ikke mann nok. Er du redd jeg skal se deg som ei kjerring som ikke er mann nok for meg? Superman med Henry Cavill så kommenterer han at han er sååå Klein og sikker har liten *** Føler du deg klein og kastrert? Responsen hans på disse fargede spørsmålene til hans utsagn; det vil gi deg mye informasjon om hvem kjæresten din er. Sladder og bakvasking kommer alltid av skam. Dersom han skjemmes over eget utseende, egen mykhet, egne alderstegn, så vil det kunne vise seg som overdreven kritikk av andre som får skylden for å bære disse trekkene som han frykter i seg selv.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 Er du sikker på at du vil forsette å være sammen med den brekende tissefanten? Anonymkode: 68797...959
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Du kan parere disse spydige utbruddene ved å stille returspørsmål: Som når vi så Fury, så hvor stygg og gammel brad Pitt var. Er du redd for å bli stygg og gammel? From hell med Johnny Depp så kommenterer han at han ser ut som ei lita kjerrig og ikke mann nok. Er du redd jeg skal se deg som ei kjerring som ikke er mann nok for meg? Superman med Henry Cavill så kommenterer han at han er sååå Klein og sikker har liten *** Føler du deg klein og kastrert? Responsen hans på disse fargede spørsmålene til hans utsagn; det vil gi deg mye informasjon om hvem kjæresten din er. Sladder og bakvasking kommer alltid av skam. Dersom han skjemmes over eget utseende, egen mykhet, egne alderstegn, så vil det kunne vise seg som overdreven kritikk av andre som får skylden for å bære disse trekkene som han frykter i seg selv. Da hadde han blitt rasende tror jeg, han er veldig opptatt med sosiale medier, Instagram og bilder med filter osv merkeklær og bleker håret sitt Anonymkode: fb3a6...791
Andro Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 Grøss og gru. Jeg sliter med folk som er overfladiske på den måten. 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Superman med Henry Cavill så kommenterer han at han er sååå Klein og sikker har liten *** Anonymkode: fb3a6...791 Hadde svart: Han der er noe av det flotteste på planeten, og det er vel godt kjent at han har stort utstyr. Typen din har dårlig selvtillit, og viser det veldig tydelig. Er det noe du kan leve med? En som rakker ned på andre? Til sammenligning kan mannen her komme med kommentarer som "ooh er det drømmetypen" og le. Det er mye hyggeligere! Anonymkode: 2a692...5e5 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da hadde han blitt rasende tror jeg, han er veldig opptatt med sosiale medier, Instagram og bilder med filter osv merkeklær og bleker håret sitt Anonymkode: fb3a6...791 Så han er litt mer som ei kjærring? Anonymkode: 2a692...5e5 1
Andro Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da hadde han blitt rasende tror jeg Gjør det noe om han blir sint forresten? Det kan være et greit utgangspunkt for videre dialog at han blir forbanna over at du reagerer på adferden hans, gjennom å speile tilbake på ham.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #12 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Da hadde han blitt rasende tror jeg, han er veldig opptatt med sosiale medier, Instagram og bilder med filter osv merkeklær og bleker håret sitt Anonymkode: fb3a6...791 En mann som blir rasende over noe sånt er ikke en mann du vil ha i livet ditt. Han har vist deg sitt sanne jeg etter 3 mnd, bli kvitt ham nå. Jo lengre du venter jo vanskeligere blir det. Anonymkode: 6453c...390 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #13 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da hadde han blitt rasende tror jeg, han er veldig opptatt med sosiale medier, Instagram og bilder med filter osv merkeklær og bleker håret sitt Anonymkode: fb3a6...791 Enda et stort rødt flagg. Blir han lett aggressiv er han virkelig ikke noe å samle på! Dette kommer til å bryte deg ned og gjøre deg konfliktsky så han får overkjøre deg så mye han vil Anonymkode: 97018...3fe 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #14 Skrevet 1. april 2023 En av de rareste trådene jeg har lest😂 Fyren din har issues🙈 Anonymkode: d710c...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå