AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Som overskriften sier, hvordan bli klar? Føles jo så rett med eksen og rett og slett redd for at jeg ikke kan få slike følelser igjen. Anonymkode: c9eb1...d35
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Du ligger rundt.. Med et ønske at en av de faller helt pladask for deg. Anonymkode: 0ba74...ebe
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Ta tiden til hjelp og legg eksen helt bak deg. Anonymkode: 94401...ad4 2
Morten1 Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Du vet når du vet. Man må bare starte å møte noen, være på noen dater og finne ut om man synes selv det er riktig eller ikke. Varierer veldig fra person til person det. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 Det tror jeg ikke at jeg blir. Både min eksmann og min ekskjæreste endret personlighet i en sånn grad at jeg aldri mer kan stole på at noen forblir den jeg ble kjent med i lengden. Et nytt forhold blir en ny sorg, og det er jeg ikke klar for. Jeg blir det ikke heller. Iblant blir jeg betatt av noen, men fortrenger det fordi jeg ikke vil inn i slike forhold på nytt. Min strategi har blitt å gå inn i et elskerforhold med en som bor sammen med en annen. Det er nært, langvarig og vakkert, men uten å bli så nært at det blir skummelt. Jeg er ikke avhengig av ham i hverdagen, men han gir meg krydder i hverdagen. Jeg får sex, komplimenter og vennskap, og de bevarer et godt forhold uten erotikk. Vinn-vinn for oss alle. Anonymkode: ded3c...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 Jeg har troen på å fokusere på deg selv og hva du ønsker. Ikke leite rundt etter en ny mann helt med en gang. Og så plutselig... vil det være en der som vekker din interesse. Anonymkode: 21da5...a93 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 Det finnes dessverre ingen oppskrift. Noen opplever å føle seg attraktive ved å ligge rundt. Jeg føler meg bare tom, så det anbefales ikke for alle. Men det er jo ikke sånn at det plutselig kommer en dato, så man må ta noen bevisste valg ❤️ Anonymkode: bb451...017 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 Ts her: Helt uaktuelt å ligge rundt. Det ville gjort meg dypt ulykkelig. Bare lurer på om man plutselig blir klar for å knytte seg til en ny, og slippe den personen inn på seg. Føles liksom som at eksen er den som skal være der, men det er han ikke. Anonymkode: c9eb1...d35
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det tror jeg ikke at jeg blir. Både min eksmann og min ekskjæreste endret personlighet i en sånn grad at jeg aldri mer kan stole på at noen forblir den jeg ble kjent med i lengden. Et nytt forhold blir en ny sorg, og det er jeg ikke klar for. Jeg blir det ikke heller. Iblant blir jeg betatt av noen, men fortrenger det fordi jeg ikke vil inn i slike forhold på nytt. Min strategi har blitt å gå inn i et elskerforhold med en som bor sammen med en annen. Det er nært, langvarig og vakkert, men uten å bli så nært at det blir skummelt. Jeg er ikke avhengig av ham i hverdagen, men han gir meg krydder i hverdagen. Jeg får sex, komplimenter og vennskap, og de bevarer et godt forhold uten erotikk. Vinn-vinn for oss alle. Anonymkode: ded3c...9fc Vurdert å være særboer, om du finner en ny kjæreste? Anonymkode: 74a2d...747
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 For det første så må du komme over x’en før du er klar for en ny relasjon. Her har jeg akkurat komt ut av ett langt forhold, her er jeg klar for ett nytt og har allerede hatt noen dates. Men skal sies at jeg var ferdig følelsesmessig lenge før bruddet var en realitet. Anonymkode: 8aead...a8b 1
Elaine Marley Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 (endret) Jeg måtte ta tiden til hjelp etter å ha vært i et dårlig forhold som har satt spor hos meg, og begynte ikke å møte noen før jeg følte meg klar for det. Å ligge rundt om man ikke har glede av det vil jeg ikke anbefale. Jeg vil tro nøkkelen ligger i om man er klar for det mentalt. Det vanskeligste for meg er å slippe folk inn, men har valgt å ikke stresse med det og har begynt å date noen nå. Jeg prøver å ta det i et tempo som føles ok og gjøre ting som er rett for meg. Det er ganske viktig for meg at de respekterer meg, men prøver å være ærlig om hva jeg har behov for. Man må også prøve å legge ekser bak seg og det gjelder nok uansett om hva slags følelser man sitter igjen for eksen. Det er lett å sammenligne en ny person med ekser, men jeg tenker at det ikke er rett overfor vedkommende. Jeg prøver å ha en innstilling om at jeg skal se hvordan det går, men om jeg har det hyggelig med en mann så kan jeg gjerne gå på flere dates med han. Tror det er viktig å ikke tenke for mye på at ting må være perfekt med en gang 😊 Endret 1. april 2023 av Elaine Marley 1
Helene Skrevet 1. april 2023 #12 Skrevet 1. april 2023 For meg, uaktuelt med en ny mann. Jobber med å finne min hverdag. Prøver å hente inn gammel filosofi. Skal det komme en mann inn i livet mitt, skal det være positivt.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #13 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det tror jeg ikke at jeg blir. Både min eksmann og min ekskjæreste endret personlighet i en sånn grad at jeg aldri mer kan stole på at noen forblir den jeg ble kjent med i lengden. Et nytt forhold blir en ny sorg, og det er jeg ikke klar for. Jeg blir det ikke heller. Iblant blir jeg betatt av noen, men fortrenger det fordi jeg ikke vil inn i slike forhold på nytt. Min strategi har blitt å gå inn i et elskerforhold med en som bor sammen med en annen. Det er nært, langvarig og vakkert, men uten å bli så nært at det blir skummelt. Jeg er ikke avhengig av ham i hverdagen, men han gir meg krydder i hverdagen. Jeg får sex, komplimenter og vennskap, og de bevarer et godt forhold uten erotikk. Vinn-vinn for oss alle. Anonymkode: ded3c...9fc Dette er en tankefelle du har gått inn i. Et råd, selv om du ikke har spurt om det. Det er å heller gå inn i deg selv og se hvordan du kan unngå å tiltrekke deg menn som forandrer seg mye negativt i forholdet, tar deg gir gitt etc. Og hvorfor du har dette mønsteret. Da kan du møte kjærligheten når du har kommet i bunns i dette. Og for å få kjærlighet, må man også vise sårbarhet og kjærlighet. Anonymkode: d0f5d...765 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #14 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ts her: Helt uaktuelt å ligge rundt. Det ville gjort meg dypt ulykkelig. Bare lurer på om man plutselig blir klar for å knytte seg til en ny, og slippe den personen inn på seg. Føles liksom som at eksen er den som skal være der, men det er han ikke. Anonymkode: c9eb1...d35 Ja min erfaring er at jeg plutselig ble klar for det, når jeg traff på rette person. Da hadde det gått et år, og jeg trodde ikke og visste ikke at jeg var klar for det, trodde tvert imot at jeg ikke på langt nær var klar for det, men så møtte jeg han som ble min ektemann en kveld jeg var ute med venninner. Da viste det seg at jeg var klar for det. Jeg trodde forøvrig også at jeg aldri ville elske noen så høyt som jeg elsket min eks, men forhold og følelser til min eks var en blek ting i forhold til forholdet og følelser jeg har for min mann. Det var bare det sterkeste jeg hadde opplevd til da, men det var jo gode årsaker til at det ikke ble oss. Det jeg har følt og opplevd med min mann var så enormt mye mer riktig på alle måter, og derfor sterkere. Anonymkode: 97089...520 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå