AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Jeg sliter med tidlig utløsning og det har alltid vært et problem. Jeg kommer bokstavelig talt med en gang jeg penetrerer eller hvis noen suger meg. Noen ganger kommer jeg bare av å rulle på en kondom. Jeg føler at jeg aldri har klart å gjennomføre et ordentlig samleie. Jeg har pratet med lege og jeg har prøvd masse forskjellig, bl.a. start/stopp-metoden, kegel-øvelser, bedøvelseskrem og antidepressiva, men jeg føler at ingenting hjelper meg. Er det noen som har opplevd noe tilsvarende, enten selv eller hos samboer, og som har klart å løse problemet på egenhånd? Jeg skulle gjerne likt å høre noen erfaringer eller positive historier Hilsen mann, 34 Anonymkode: 289cb...4c7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Du sier du har prøvd kegeløvelser og start og stopp, men hvor mye har du gjort det? Kegel må trenes tre ganger om dagen i minst tre måneder for noe fremgang og de fleste detter ut av rutinen etter to uker. Husk at du må være like disiplinert i denne type trening som all annen trening om du virkelig vil få til en endring. Samme med start og stopp, hjelper ikke å gjøre det i fem dager også glemme det i tre uker og prøve det to ganger til. Du må være pliktoppfyllende og ha disiplinert rutine. Anonymkode: f464c...10d 1
Frkego Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Hva skjer etter orgasme/utløsning? Klarer du en runde til? Kommer du eventuelt like raskt da?
Sphere Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Hvordan er det når du runker? Kommer du like raskt da?
Ahk86 Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 Lykkedykker skrev (2 timer siden): Kanskje du må kutte strengen. Hva skulle det hjelpe for? 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 Ahk86 skrev (34 minutter siden): Hva skulle det hjelpe for? Penisstrengen (frenulum) er penisens mest følsomme sone.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du sier du har prøvd kegeløvelser og start og stopp, men hvor mye har du gjort det? Kegel må trenes tre ganger om dagen i minst tre måneder for noe fremgang og de fleste detter ut av rutinen etter to uker. Husk at du må være like disiplinert i denne type trening som all annen trening om du virkelig vil få til en endring. Samme med start og stopp, hjelper ikke å gjøre det i fem dager også glemme det i tre uker og prøve det to ganger til. Du må være pliktoppfyllende og ha disiplinert rutine. Anonymkode: f464c...10d Jeg gjør alltid start/stopp når jeg runker. Jeg bruker god tid og planlegger at jeg skal bruke minst 20 minutter på å komme (selv om det innebærer at jeg bare stirrer i taket i 19 minutter). Har gjort dette siden 2020. Kegel har jeg gjort siden mai i fjor. Jeg merker at musklene har blitt sterkere og kan gjøre mer intensive øvelser nå, men det hjelper ikke på utholdenheten Ts Anonymkode: 289cb...4c7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg gjør alltid start/stopp når jeg runker. Jeg bruker god tid og planlegger at jeg skal bruke minst 20 minutter på å komme (selv om det innebærer at jeg bare stirrer i taket i 19 minutter). Har gjort dette siden 2020. Kegel har jeg gjort siden mai i fjor. Jeg merker at musklene har blitt sterkere og kan gjøre mer intensive øvelser nå, men det hjelper ikke på utholdenheten Ts Anonymkode: 289cb...4c7 Du gjør det altfor kort og helt feil. Start og stopp skal være med rolig stimulering i "stopp pausene" og ikke at du bare stirrer i taket i 19 av 20 minutter. Edge deg selv i minst en time eller to, om du ikke har disiplin til å gjøre dry på egenhånd så oppsøk en domina på nett som kan styre deg og beordre deg til hvordan du skal gjøre det. Anonymkode: f464c...10d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du gjør det altfor kort og helt feil. Start og stopp skal være med rolig stimulering i "stopp pausene" og ikke at du bare stirrer i taket i 19 av 20 minutter. Edge deg selv i minst en time eller to, om du ikke har disiplin til å gjøre dry på egenhånd så oppsøk en domina på nett som kan styre deg og beordre deg til hvordan du skal gjøre det. Anonymkode: f464c...10d Jeg tror ikke du har forstått problemstillingen min. Jeg er nødt til å stoppe i pausene. Rolig stimulering vil garantert sørge for at jeg kommer. Ts Anonymkode: 289cb...4c7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror ikke du har forstått problemstillingen min. Jeg er nødt til å stoppe i pausene. Rolig stimulering vil garantert sørge for at jeg kommer. Ts Anonymkode: 289cb...4c7 Jeg har forstått problemstillingen din veldig godt og har hjulpet mange menn med dette. Om rolig stimulering gjør at du kommer så må du også ha svakere stimulering, så du såvidt er bortpå forhuden. Andre måter å holde simuleringen i gang på uten å utløse orgasme er å ta en finger sakte ved penisroten såvidt kile og stryke men la pikkhodet få hvile, ta deg selv sakte og mykt i lysken uten å røre penis, stimulere hodet i et sekund før du går over til å ta deg mykt i lysken, ballene eller penisroten igjen eller ta en pustepause uten noe stimulering i noen minutter. Hensikten er å øke toleranse for stimulering og det er som jeg tenkte først, at du ikke er disiplinert og dedikert nok. Da får du heller ikke bukt med problemet. Som sagt må det kraftig innsats til og ikke noe halvveis gi opp greier Anonymkode: f464c...10d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #12 Skrevet 2. april 2023 Frkego skrev (22 timer siden): Hva skjer etter orgasme/utløsning? Klarer du en runde til? Kommer du eventuelt like raskt da? Ts; det lurer jeg også på. Hvis du er så følsom, så står den sikkert fort igjen? Anonymkode: 11f3f...8d0
Frkego Skrevet 2. april 2023 #13 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ts; det lurer jeg også på. Hvis du er så følsom, så står den sikkert fort igjen? Anonymkode: 11f3f...8d0 Det er slik hos mannen min. Nå strever ikke han med tidlig utløsning, men det hender han kommer innen 30 sekunder når han er ekstra følsom/kåt eller hva annet som måtte ha innvirkning. Enten så kan han fortsette å kjøre på frem til neste orgasme eller så får vi den raskt i gang igjen til en ny runde 😊
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #14 Skrevet 2. april 2023 Har du lav VO2 max? Anonymkode: 19c0a...6bb
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #15 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 17.01): Jeg sliter med tidlig utløsning og det har alltid vært et problem. Jeg kommer bokstavelig talt med en gang jeg penetrerer eller hvis noen suger meg. Noen ganger kommer jeg bare av å rulle på en kondom. Jeg føler at jeg aldri har klart å gjennomføre et ordentlig samleie. Jeg har pratet med lege og jeg har prøvd masse forskjellig, bl.a. start/stopp-metoden, kegel-øvelser, bedøvelseskrem og antidepressiva, men jeg føler at ingenting hjelper meg. Er det noen som har opplevd noe tilsvarende, enten selv eller hos samboer, og som har klart å løse problemet på egenhånd? Jeg skulle gjerne likt å høre noen erfaringer eller positive historier Hilsen mann, 34 Anonymkode: 289cb...4c7 1.Runk ut før en date (forbehold om at du klarer 2 shots på en dag). 2.Bruk ekstra mye glidemiddel. 3 Bruk dobbelt så lang tid på forspill Lykke til. Anonymkode: ce85d...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå