Gå til innhold

Sex i dusjen. Hot eller not?

Sex i dusjen?  

108 stemmer

1. 1. Hva mener du?

• Hot😍
      42
    • Not
      53
    • Vet ikke
      13

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Jeg er nysgjerrig på hvor mange som liker det og ikke liker det. 

Jeg elsker sex i dusjen, men nå elsker jo jeg sex overalt. Det er jo så deilig å bare dusje og kjenne det varme vannet renne, og sex er alltid deilig. Å begge deler samtidig? Varmt vann og sex. Det er perfekt. Vaske hverandres hår og gi hodebunnsmassasje, vaske hverandres kropper med bare hendene eller klut, kose og så ender det i sex. Finnes det noe som er deiligere enn det?😍 

Hva med dere? Liker dere det eller ikke? Hvorfor?

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker å dusje sammen med min kjære, men ikke å ha sex i dusjen. Å hjelpe hverandre med vasking og kjærtegn i dusjen før vi går til sengs derimot, øker sjansen for utagering når vi kommer til køys.

AnonymBruker
Skrevet

Liker sex i dusjen men ikke å vaske hverandre eller ha selskap i dusjen når jeg skal vaske meg. Da blir jeg ikke ordentlig ren for er ikke så sexy å stå å skrubbe og gni hehe 

Anonymkode: a63a4...4ef

• Liker 2
Skrevet

Kjør på. 
det bli godt med klasking så heile byda høyre ka du gjør der inne 

husk på å lokke vindu.  Så ingen høyre.  
kanskje dekke til vinduget au

• Liker 1
Skrevet

Vi dusjer oftere sammen enn alene. Det blir alltid noe seksuelt, men sjeldent vi tar den helt ut inni der. Slikking, suging, runking, beføling etc. blir det ofte, men sjelden full penetrering liksom. Mannen liker også at vi tar med leketøy i dusjen, så det hender innimellom. Så ender det oftest med en runde i senga før vi får på oss klærne 😊

AnonymBruker
Skrevet
Emma21 skrev (37 minutter siden):

Kjør på. 
det bli godt med klasking så heile byda høyre ka du gjør der inne 

husk på å lokke vindu.  Så ingen høyre.  
kanskje dekke til vinduget au

Du har vært medlem i 1 time og allerede sørget for 49 innlegg, hvorav majoriteten er sarkasme, kritikk eller spørsmål om aprilsnarr. Dette må være trollekonto. Gjetter av en mann. 

Anonymkode: 9a6fb...203

• Liker 6
Skrevet

Digg det 

Bli sugd i dusjen og ta a bakfra er jo bare konge

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker å dusje alene.

Anonymkode: 47f2f...775

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Warrior skrev (4 timer siden):

Hva med dere? Liker dere det eller ikke? Hvorfor?

Liker det ikke. Ekstremt upraktisk. Og liker ikke å ha sex stående.

Anonymkode: aa195...34f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hyggelig som innledning til sex, men varmtvannsberederen går tom før vi er i mål. 

Skrevet

Må nesten ha en dusj som fungerer til formålet. Så vet egentlig ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Det er knotete og klønete og bare veldig upraktisk, lite plass og trangt, den ene står alltid utenfor vannet så en fryser, vann i øynene. Nei felles dusjing funker bare på sånne romantiske klissefilmer og knapt nok der.

Anonymkode: d4103...ca2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Mest av alt veldig upraktisk og derfor ikke så veldig hot

• Liker 1
Skrevet

Nei står over. 

Det såg kult ut på film da jeg var I 20 årene.Nå vet jeg bedre

Det er klønete og upraktisk  - med mindre man bygger dusj  til akkurat det formålet  

• Liker 1
Skrevet

Siste jeg kan tenke meg.

Men jeg har heller ikke en kropp som er mulig å hive veggimellom 🙈 :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Nei, ligger ikke for meg. Jeg er nok såpass gammeldags av meg at jeg synes sex skal være godt og komfortabelt ikke at en skal stå å hakke tenner fordi en blir stående halvparten av tiden utenfor vannstrålen, slåss med waterboarding, ha det trangt og ukomfortabelt. It's a NO from me👎

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et fint sted å starte, men kan være upraktisk å fullføre. Ikke sååå sexy å få masse vann fra dusjen i ansiktet... og det blir fort kaldt om vi går ut av dusjen. Bedre som forspill og så fortsette/fullføre etter vi har fått tørka oss litt.

Anonymkode: 2c0fe...dad

• Liker 1
Skrevet

Elsker sex, men ikke i dusjen

• Liker 1
Skrevet

Forspill: hyggelig 

Resten: meh

Kan jo åpenbart gjøre resten, men det blir litt som kjøkkenbenken osv - ikke det mest praktiske, komfortable og innbyr ikke til variasjon. 

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er knotete og klønete og bare veldig upraktisk, lite plass og trangt, den ene står alltid utenfor vannet så en fryser, vann i øynene. Nei felles dusjing funker bare på sånne romantiske klissefilmer og knapt nok der.

Anonymkode: d4103...ca2

Funker fint synes jeg😍Så ikke bare på romantiske klissefilmer det funker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...