AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Jeg opplever ofte smerte som kjennes ut det kommer fra endetarm etter en orgasme. Kommer ikke alltid med en gang etter orgasme men innen kort tid, og kan vare lenge. Gjerne opp til en times tid. Er dette normalt? Noen som opplever det samme, eller vet hva dette kan skyldes? Bør jeg kontakte evt lege om dette? Anonymkode: 3efc9...9f9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Om det er noe som plager deg kan det være en ide å kontakte lege. Jeg får selv smerte etter orgasmer. Jeg har endometriose, som kan gi slike symptomer. Anonymkode: 2e4f7...008 1
Minya Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Kontakt lege og gynekolog. Jeg hadde helt intense smerter i buken etter orgasme en periode, det ble til dels bedre hvis jeg gikk på toalettet etterpå, men aldri bra. Viste seg at jeg hadde en plommestor tumor i livmor/livmorhals som screeningen ikke hadde plukket opp.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Takk for svar dere. Var gjennom konisering for ca 4 år siden (fjerning av livmortappen). Er nå snart 3 år siden siste celleprøve. Så det er vel tid for ny nå, så jeg kan ta det opp med legen samtidig. Anonymkode: 3efc9...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå