Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har opplevd å blø i svangerskapet, men ikke abortert, fikk dere noe svar på hvorfor dere blødde?

Leste noen engelske kilder hvor det stod at mange som blør i svangerskapet, har fostre som har kromosomavvik eller andre avvik. Har det stemt for dere som har blødd og fått et levendefødt barn til tross for blødninger?

Og, når man blør så mye at man aborterer, eller at man opplever MA, er det stort sett pga. avvik på fosteret? Opplevde det selv, men siden det skjedde i uke 8 fikk jeg naturligvis aldri et klart svar på om fosteret var normalt eller ikke.

Anonymkode: 7a650...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligere aborter handler nok mye om kromosomavvik vil jeg tro, men blødninger handler sikkert mer om hormoner, morkaken og livmorslimhinnen. 

Men jeg vet ikke.100%, bare antar

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å blø fra slimhinnene pga hormonendringer. Da kommer blødningen fra skjeden og har ingenting med fosteret og livmoren å gjøre. 

Anonymkode: 14a40...862

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde i mitt første svangerskap. Fikk en nydelig frisk datter. 

Anonymkode: 8167d...169

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blødde i mitt første svangerskap. Fikk en nydelig frisk datter. 

Hvor mye blødde du? Jeg mener: var det bare spotting, eller mengder?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde i 6 mnd. Fikk en frisk gutt. Vet ikke hvorfor jeg blødde.

Anonymkode: 7bb65...0b4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg blødde i 6 mnd. Fikk en frisk gutt. Vet ikke hvorfor jeg blødde.

Meg igjen. Jeg blødde noen ganger lite, andre ganger så mye som en mens, mener det skjedde ved 3 anledninger. Trodde aldri det skulle gå bra, men det gjorde det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvor mye blødde du? Jeg mener: var det bare spotting, eller mengder?

Første blødning i uke 6, så var det en del. Mer enn spotting. Hadde flere blødninger fram til uke 14 ca, der varierte litt hvor mye det var. Men mer enn spotting var det nok. Dette er 15 år siden, så ikke så god husk. Mener de sa at grunnen var at morkaka lå så langt ned, kan det stemme? Blødde ingenting i svangerskap nr 2. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 38. Blødd (spotting, ikke noe kraftig) hver dag siden uke 32. Det kommer fra morkaka. Ungen er helt fin. Har jo fått ekstra oppfølging pga dette. 

Anonymkode: e2eed...f99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...