AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Hei! Før folk begynner og svare, vil jeg si at denne fyren her er en drittsekk og ja jeg har kuttet alt av kontakt. Men jeg trenger noen og snakke med, og helt om noen har har oppi det før. Og om eventuelt hvordan dere gutter tenker. Det har vært slutt mellom meg og eksen min siden november, men vi har aldri helt klart og legge oss fra hverandre. Vi har hatt planer om og prøve to ganger etter det, men vi bare får det ikke til siden vi begge sliter litt. På søndag var jeg litt lei meg og skrev at jeg savnet han, da svarte han så koselig. Jeg ble skikkelig lei meg. Men på tirsdag så fikk jeg plutselig snap, som det sto skjer på. Han sa han kjeda seg og lurte på om jeg ville komme til han. Da sa jeg nei at jeg skulle opp tidlig neste dag. Da spurte han om vi skulle finne på noe denne helgen eller noe en annen dag. Når jeg spurte så sa han liker deg. Mens dette ble skrevet drakk han noen øl. Han er sånn som meg, at alt av følelser kommer ut når han drikker. Jeg nektet flere ganger. Til slutt spurte han om vi kunne snakke i telefon, og etter hver gang jeg skal okei. Sa han bare nei blir dumt. Etter alt jeg spurte om. Så han ringte meg. Nærmest hinta til at vi kunne prøve litt igjen. Og at det livet han levde ville han ikke lenger og at det var andre ting som også betydde noe for han, som meg. Når jeg spurte han om dette sa han «du skulle bare visst hvor mye jeg tenker på, som du ikke vet.» Og når jeg spurte om han hadde hatt dette lenge i tankene så sa han en stund. Han var veldig på og skulle snakke med meg, så jeg dro dit. Vi snakket en del. Hadde ikke sex. Jeg sa at jeg ville bli ferdig med dette. Han sa at det ville han også, men han klarte det ikke. Vi begge har vært med en person i mellomtiden, kun et ligg ikke noe mer. Da hadde han kun tenkt på meg, og vi sa at vi syntes det var vanskelig og være med andre fordi det ble rart. Han sa også at han aldri nølte på at dette fikset seg. Dagen etter er han mega kald, sender meg ikke noe snapper utover hele dagen. Til slutt skrur han av map. Kun for meg og ikke vennine mine. Jeg blir sur så jeg sender han en melding og spør hva greia er og nå har jeg ikke mer is i magen og vi kan ikke holde på sånn. Den åpner han ikke før over 30 timer har gått. Og da bare åpner han. Jeg spør han igjen og da sier han at han ikke visste at jeg kom til og reagere sånn og at han ikke var klar enda. At han var korttenkt og skulle ikke bedt meg, var dumt. Når jeg spurte «så du mente ikke det du sa» så skrev han nei. Altså jeg blir så forbanna og sur, og skal ikke snakke med han igjen. Men jeg vet han har gjort sånne ting før og sier ofte ting han ikke mener. Men kan noen gutter relatere til det her? Hadde dere fått dårlig samvittighet og sendt en mld senere? Anonymkode: 0f3d2...fc0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 man sier ofte ting man ikke mener når man er full Anonymkode: a4373...912 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Ingenting skjer med eksen din. Han er like ambivalent som før. Anonymkode: c01db...e9a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Han sa også for noen uker siden når han var edru at hjertet mitt vil ha deg, men kanskje jeg bare er for ung og dum til og skjønne det. Og han dro tilome opp at faren hans hadde lurt på hvem forrige gang jeg var med han. Som var fire måneder siden! Anonymkode: 0f3d2...fc0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingenting skjer med eksen din. Han er like ambivalent som før. Anonymkode: c01db...e9a Jeg opplever motsatt, alt kommer ut da😅 Anonymkode: 0f3d2...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 Han var full, kåt og kjedet seg, ville ha bekreftelse, følelser blir forsterket også kommer man til seg selv igjen og innser hvor dumt det var og blir iskald for at man ikke vil gi den andre falske forhåpninger. Du må bare bryte kontakten helt. Dere savner hverandre kun av vane så bryt vanen og stopp all kontakt! Anonymkode: 22642...f6f 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sa også for noen uker siden når han var edru at hjertet mitt vil ha deg, men kanskje jeg bare er for ung og dum til og skjønne det. Og han dro tilome opp at faren hans hadde lurt på hvem forrige gang jeg var med han. Som var fire måneder siden! Anonymkode: 0f3d2...fc0 Nei hjertet hans vil ikke ha seg, hjertet hans vil at du skal bry deg om han så han kan føle seg viktig og trygg. Han bruker deg og det fucker deg opp følelsesmessig Anonymkode: 22642...f6f 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei hjertet hans vil ikke ha seg, hjertet hans vil at du skal bry deg om han så han kan føle seg viktig og trygg. Han bruker deg og det fucker deg opp følelsesmessig Anonymkode: 22642...f6f Deg*** Anonymkode: 22642...f6f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 Men hvorfor spør han om og finne på noe i helgen da, eller en annen dag? Han fikk jo ikke sex Anonymkode: 0f3d2...fc0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men hvorfor spør han om og finne på noe i helgen da, eller en annen dag? Han fikk jo ikke sex Anonymkode: 0f3d2...fc0 Fordi han var full og følte for det der og da men har egentlig ikke lyst og skjønner at det er en dårlig ide. Du må akseptere bruddet og gå videre, det håpet ditt om å bli sammen igjen ødelegger den psykiske helsa di når du legger så utrolig mye i små vennlighetsfraser og holder fast i hvert halmstrå han gir deg. Du sårer bare deg selv mye mer enn nødvendig. Anonymkode: 22642...f6f 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 Høres tbh ut som at dere begge trenger terapi, og å være singel en stund 🙂 Anonymkode: 1f429...985 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå