AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Herregud 🙈 Badekaret fullt opp av vann og såpe. I det jeg legger ryggen bakover, tisser jeg samtidig. Det føles for grisete å bli sittende, men samtidig er det varme såpevannet for behagelig å gå ut av. Hva hadde du gjort? Anonymkode: d6387...234
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Du går selvsagt ut av badekaret og dusjer av deg etterpå. Anonymkode: e3c98...d47 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Sitter du i badekaret i tisset ditt og spør om dette på KG? Anonymkode: db7e9...9a9 7 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Herregud 🙈 Badekaret fullt opp av vann og såpe. I det jeg legger ryggen bakover, tisser jeg samtidig. Det føles for grisete å bli sittende, men samtidig er det varme såpevannet for behagelig å gå ut av. Hva hadde du gjort? Anonymkode: d6387...234 Du bader jo i ditt eget tiss. Noe sier meg at du faktisk lå der en times tid, men du lurer på hva vi andre syntes - du er en suggete person. Det syntes jeg 😁 Anonymkode: ce7e6...7b2 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 Kommer jo an på hvor mye du tisset. Det blir temmelig utblandet om badekaret er fullt .Som et "Musepiss i havet".😄 Og så kan du vel dusje etterpå! Anonymkode: df439...18c 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 Ante meg at det ikke var innafor Jeg sto opp igjen, det ble for rart å bli sittende. Episoden skjedde ved forrige bad. 31 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer jo an på hvor mye du tisset. Det blir temmelig utblandet om badekaret er fullt .Som et "Musepiss i havet".😄 Og så kan du vel dusje etterpå! Anonymkode: df439...18c Ja, det var en "oops", ikke som i et fullt dobesøk. Musepiss I dag gikk det imidlertid greiere. 2 hours ago, AnonymBruker said: Du bader jo i ditt eget tiss. Noe sier meg at du faktisk lå der en times tid, men du lurer på hva vi andre syntes - du er en suggete person. Det syntes jeg 😁 Anonymkode: ce7e6...7b2 Jeg stod faktisk opp Men takk for at du tar deg tiden i tissetråden min 😃 Anonymkode: d6387...234
Emma21 Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 Ikkje om du fortsatt sitt der hey vent no litt sitte du i badekaret å skriv på mobilen !!!?
Gjest Warrior Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 Hadde gitt faen jeg om det bare var litt. Det er jo såpe og vann oppi. Hadde det vært mye så blir det helt feil å bli sittende mener jeg.
Blåttvann Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 Det spørs litt. Noen dusjer ikke av seg etter et bad, da er det veldig ekkelt å bade i eget tissevann. Men dusjer du av deg etter badet så er det ikke like ekkelt, da bading i seg selv er ganske ekkelt og litt tiss går helt fint. Ikke noe man ville valgt kanskje, men det skader ingen.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 Jeg tipser nesten alltid i badekaret. Ikke store mengder ass. Men det er jo tisset mitt og jeg vasker meg alltid etterpå bad. Konsentrasjonen av 1 dl tiss av mitt eget tiss mot hundre liter vann kan jeg fint klare. Anonymkode: 98a1f...221 2
stan Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 Et vanlig badekar tar 200 liter. I værste fall bidro du med noen desiliter urin. Er man frisk er det ingen farlige stoffer i urin. Det er sannsynligvis mer urenheter på hud og hår. (Og i rumpa.) Eventuelle bakterier uskadeliggjør såpen. Jeg pleier normalt å skylle av huden etter et karbad.
Maskinfører Skrevet 1. april 2023 #12 Skrevet 1. april 2023 Det går sikkert bra du skulle bare visst hvor mange ganger jeg har pissa i boblebad i svømmehaller men det er 20 år siden jeg var i en svømmehall nå da 🙂
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #14 Skrevet 1. april 2023 1 hour ago, stan said: Eventuelle bakterier uskadeliggjør såpen. Du mener forhåpentligvis at eventuell såpe uskadeliggjør bakteriene. Anonymkode: e786e...efc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #15 Skrevet 1. april 2023 Ikke mist mobilen i badekaret! Anonymkode: ef49b...3db
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #16 Skrevet 1. april 2023 Du må jo uansett dusje etter badet når du har tisset i vannet, så spiller vel liten rolle om du gjør det med det samme eller ligger der en halvtime. Du kommer ikke til å ta skade av tisset ditt liksom. Skulle gjort som unger: de tisser i badevannet og sier ingenting om det😂 Anonymkode: 6024d...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå