Gå til innhold

Når legger butikkene nedprisede datovarer i tilbudsdisken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne handle nedprisede datovarer, men finner ofte nesten tomme tilbudsdisker. Er det noen fast tid butikkene legger ut disse varene, eller er det helt tilfeldig?

Anonymkode: a9d72...2df

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer fra butikk til butikk, så ikke så lett å gi noe svar på

Har du Spar eller Joker i nærheten kan du laste ned appen Throw no more og følge med der.

Anonymkode: 13335...cd3

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånn at alle butikker legger ut dette samtidig, på et bestemt klokkeslett. Det varierer fra butikk til butikk og det er arbeidskapasiteten som avgjør for hver enkelt butikk også. Det blir plukket litt tilfeldig fordelt utover dagen og gjerne på tidspunkt det er ganske rolig i butikken. Men hvorfor spør du ikke den aktuelle butikken? Det er bare de som kan fortelle deg når det er størst sannsynlighet for at de legger ut disse varene. 

Anonymkode: 33ce3...396

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På formiddagen opplever jeg at det er flest datovarer. Som regel ingenting på ettermiddag/tidlig kveld. Der de har ferskvaredisk, kan man se datovarer her 1-2 timer før stengetid

Anonymkode: 40613...2bc

Skrevet

I min lokalbutiķk pleier de fylle på før 09. 

Skrevet

07:00 på morgenen ? 🙂

Skrevet

Det gjøres nok i løpet av de første morgentimene, skulle jeg tro. 

AnonymBruker
Skrevet

Varierer fra butikk til butikk. Som student med deltidsjobb hendte det jeg ble satt til å prise ned varer men oftest var det de fast ansatte som gjorde dette, i forbindelse med at de bestilte varer. Så det var mest nedprising på dagtid i de butikkene jeg har jobbet i. Det er alltid noen nedprisede varer å finne før og etter butikkene holder stengt i flere dager pga høytider - Jeg fant en del billig i dag, og det er sikkert mer å finne etter påske ☺️

Anonymkode: 42b78...cab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...