AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Ser det går igjen i mange tråder her inne på kg. «Ta ansvar for egen lykke.» Ser også enkelte mener at skilsmisse er døden for barna da de kun kan bli gode mennesker hvis foreldrene er sammen. Dermed kommer jeg til å være utro, få kjærlighet og føle begjær og føle meg levende. Jeg har en potensiell elsker klar, singel og flott, og han kan gi meg det. Mannen min tenker kun på seg selv, ski og sykkel, og har ingen planer om å ta i et tak hjemme. Japp. Det må bli sånn. To fluer i en smekk. Anonymkode: dab07...fe1 2 1
Ænema Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 hehe. ja dette går sikkert fint for deg, så fremt du ikke blir oppdaget.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mannen min tenker kun på seg selv, ski og sykkel, og har ingen planer om å ta i et tak hjemme. Japp. Det må bli sånn. To fluer i en smekk. Anonymkode: dab07...fe1 Hvorfor slår du ikke opp? Å være utro endrer jo ikke mannen din eller hvordan ting er på hjemmebane Anonymkode: 62632...366 11 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dermed kommer jeg til å være utro, få kjærlighet og føle begjær og føle meg levende. Jeg har en potensiell elsker klar, singel og flott, og han kan gi meg det. Mest sannsynlig får du bare en som ser på deg som et hull å tømme seg i som han slipper å forholde seg til ellers og ikke får respekt og kjærlighet for. Det er heller ingen garanti for at han er en lidenskapelig elsker, de er gode på å påstå det på text, men en god del menn er som å pule en dau planke uten noe snev av lidenskap og nytelsen er så skuffende at man får mer ut av å spise et kakestykke i fred og ro alene. Det er fint å ha forventninger til kvaliteten på sex men tror du har et litt urealistisk bilde av hvor flott dette utroskapet kommer til å bli. Anonymkode: 62632...366 6 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ser det går igjen i mange tråder her inne på kg. «Ta ansvar for egen lykke.» Ser også enkelte mener at skilsmisse er døden for barna da de kun kan bli gode mennesker hvis foreldrene er sammen. Dermed kommer jeg til å være utro, få kjærlighet og føle begjær og føle meg levende. Jeg har en potensiell elsker klar, singel og flott, og han kan gi meg det. Mannen min tenker kun på seg selv, ski og sykkel, og har ingen planer om å ta i et tak hjemme. Japp. Det må bli sånn. To fluer i en smekk. Anonymkode: dab07...fe1 Skjønner meg virkelig ikke på folk som deg 🤮 Når man går inn i ett monogamt forhold, så har man lovet å være trofast, å bryte dette løfte er en veldig stygg handling uansett omstendigheter. Gå ut av forholdet, så kan du knulle rundt, det er ikke så veldig komplisert Anonymkode: 9fea7...363 6 3
ESFP Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 Lykke til. Stor mulighet for at det en gang blir avslørt. Da kan du for alltid være den som ødela ekteskapet. Barna kan for alltid vite at du var utro mot far. Men sex, bekreftelse og kortvarig lykke er sikkert verdt det. 10
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor slår du ikke opp? Å være utro endrer jo ikke mannen din eller hvordan ting er på hjemmebane Anonymkode: 62632...366 Som sagt i hi. Fordi det gjør man ikke når man har barn sammen. Da ofrer man seg, egen lykke betyr ingenting, kun barnas. Gud forby om ungene skulle bli skilsmisseunger, da ødelegger jeg dem visstnok ifølge mange her inne. Ts Anonymkode: dab07...fe1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 Skjønner ingen at ts er ironisk? Ts tar opp de motstridende meldingene som folk skriver her inne. Anonymkode: 6eb8e...950 9 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 Du legger det frem som du er et offer, og det er jeg uenig i. Du har ansvar for relasjonen du er i, om den ikke er god så er det et delt ansvar. Vis heller respekt for deg selv, mannen og barna ved å ta ansvar for egen lykke- uten å skade andre. Det er et dårlig forbilde og kjipt gjort. Kanskje du må gi han mer av ting han savner? Være tydelig på dine behov og forventninger til relasjonen? Kanskje dere må bli kjent med hverandre på nytt? Hvis dere oppriktig ikke er interessert i hverandre har dere det begge bedre om dere avslutter på en ryddig måte så dere kan forholde dere til hverandre på en hyggelig måte sammen med barna og fremtidige barnebarn. Anonymkode: 30059...a10
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ingen at ts er ironisk? Ts tar opp de motstridende meldingene som folk skriver her inne. Anonymkode: 6eb8e...950 🏆 Ts Anonymkode: dab07...fe1 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som sagt i hi. Fordi det gjør man ikke når man har barn sammen. Da ofrer man seg, egen lykke betyr ingenting, kun barnas. Gud forby om ungene skulle bli skilsmisseunger, da ødelegger jeg dem visstnok ifølge mange her inne. Ts Anonymkode: dab07...fe1 Jo det gjør man. Alle som ofrer seg for barnas skyld ødelegger både seg selv og barna sine, oppdrar dem til å tro at det er sånn forhold skal være og dermed medvirker til at de selv havner i ulykkelige forhold potensielt med vold og utroskap og blir ødelagte selv. Dette virker mer som en trolletråd for det er ikke riktig at alle her inne mener at man ikke kan skille seg eller at barna tar så stor skade av det. Vi er mange som mener det stikk motsatte så du får slutte å cherrypicke meninger og begynne å gjøre det som er rett for deg selv og ikke leve etter andres pipe. Anonymkode: 62632...366 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #12 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): 🏆 Ts Anonymkode: dab07...fe1 Ironi kommer ikke alltid like godt frem på tekst, eller er ikke like lett for alle å tolke fra tekst. Hovedinnlegget ditt tydeliggjør ansvarsfraskrivelsen de som gjør som "hi" holder på med. Istedenfor å jobbe med forholdet og kommunikasjon, gå i parterapi, eller ta ansvar og avslutte om forholdet faktisk ikke fungerer - så skylder de gjerne på barna, at de er utro for barnas skyld... eller at de selv har rett til å være lykkelig, men partneren tydeligvis ikke har rett på å velge om h*n vil være i et forhold med en uro partner. Ting hadde vært så mye enklere om begge to i et forhold tok ansvar for god kommunikasjon, respekt og omtanke for hverandre, se hverandre og bevisst jobbe kontinuerlig for å opprettholde et godt forhold. Anonymkode: a19d5...3fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #13 Skrevet 1. april 2023 Vel, du tar overhodet ikke ansvar for dine barns lykke ved å være utro. Når det blir oppdaget, vil det bli masse styr og drama, som går utover barna dine. Anonymkode: b2f8c...a61 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #14 Skrevet 1. april 2023 Nei, du skal hverken skilles for da blir barna psykisk syke, ei heller skal du være utro for da er du et monster! Absolutt ikke lag unødvendige krangler og diskusjoner med mannen din, da burde du heller dumpe han! Men det kan du jo ikke, da blir barna psykisk syke. Beste er å være et perfekt menneske som smiler og er glad, uansett hvor tungt ting er - KG. Anonymkode: b6473...773 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #15 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ironi kommer ikke alltid like godt frem på tekst, eller er ikke like lett for alle å tolke fra tekst. Hovedinnlegget ditt tydeliggjør ansvarsfraskrivelsen de som gjør som "hi" holder på med. Istedenfor å jobbe med forholdet og kommunikasjon, gå i parterapi, eller ta ansvar og avslutte om forholdet faktisk ikke fungerer - så skylder de gjerne på barna, at de er utro for barnas skyld... eller at de selv har rett til å være lykkelig, men partneren tydeligvis ikke har rett på å velge om h*n vil være i et forhold med en uro partner. Ting hadde vært så mye enklere om begge to i et forhold tok ansvar for god kommunikasjon, respekt og omtanke for hverandre, se hverandre og bevisst jobbe kontinuerlig for å opprettholde et godt forhold. Anonymkode: a19d5...3fa ts har da veldig tydelig skrevet at hun refererer til hva andre skriver. Syntes ikke det var vanskelig i det hele tatt å forstå at det var ironi. Anonymkode: 6eb8e...950 5
Gjest supernova_87 Skrevet 1. april 2023 #16 Skrevet 1. april 2023 (endret) Blir du/man lykkelig av å oppføre deg illojalt, respektløs overfor deg/seg selv og andre? Endret 1. april 2023 av supernova_87
Sofie Maria Skrevet 1. april 2023 #18 Skrevet 1. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Som sagt i hi. Fordi det gjør man ikke når man har barn sammen. Da ofrer man seg, egen lykke betyr ingenting, kun barnas. Gud forby om ungene skulle bli skilsmisseunger, da ødelegger jeg dem visstnok ifølge mange her inne. Ts Anonymkode: dab07...fe1 Jg kan ikke snakke for alle (sikkert noen som klarer overgangen uten arr) men for meg har det vært et stort problem og er fortsatt det som voksen.. (ja, jeg går i terapi 🙂👍🏻) edit når jg skriver problem så mener jg å ha delte foreldre. Endret 1. april 2023 av Sofie Maria 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #19 Skrevet 1. april 2023 Sofie Maria skrev (2 minutter siden): Jg kan ikke snakke for alle (sikkert noen som klarer overgangen uten arr) men for meg har det vært et stort problem og er fortsatt det som voksen.. (ja, jeg går i terapi 🙂👍🏻) edit når jg skriver problem så mener jg å ha delte foreldre. Personlig er jeg veldig glad for at mine foreldre skilte seg. Mye bedre med lykkelige foreldre hver for seg. Er glad de tok ansvar slik at hjemmemiljøet ble sunt. Anonymkode: 6eb8e...950 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #20 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og ikke for at jeg vet hva intensjonen til ts var, men slik jeg forstår det var det ikke et forsøk på å provosere, men at få opp øynene til folk om alle motstridelsene som blir sagt her inne. Det er jo stort sett bare kritikk. Anonymkode: 6eb8e...950 Såklart er det mange forskjellige meninger på et forum med flere hundretusen brukere. Hva prøver du å komme frem til? Anonymkode: 62632...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå