Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det et sted på nettet hvor man kan lese slike årshoroskop som er i ukebladene på slutten av året? Liker å se om det i det minste er noe som stemmer i løpet av året!! ;) ikke ukentlig - men årshoroskop?

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter* denne opp fra fjoråret...;)

Ingen som kan gi meg linker...:)

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Kan ikke huske å ha sett det noen gang selv, men kanskje du finner noe på Sol`s astrologi sider?

Skrevet

Vet det er i bladet Woman, så kanskje det står på nettsiden dems også?

Gjest Blanca
Skrevet

Du kan få satt opp ditt personlige horoskop på www.astro.com. Her kan du gratis få en personlig analyse, kjærlighetshoroskop samt få horoskop frem i tid. En flott tjeneste og ganske gøy om man tar det med en klype salt ;) Uansett; dette er vel den beste astrologitjenesten du kan få gratis på nett, de andre blir mere generelle.

Skrevet

:)

Takk for link.

Nei, betale for det gidder jeg ikke...vil bare se om noe stemmer i løpet av året...:)

Skal ringe å spørre når på døgnet jeg er født og så skal jeg plotte inn data...;)

Skrevet

Var ikke mye som stemte for meg i året som har vært ihverfall. Jeg har ikke hatt særlig økonomisk vekst å snakke om ( student som jobber litt her og der og innemellom...) , ikke har jeg solgt fast eiendom og heller ikke framvis spesiell handlekraft i sommersesongen ( for da sløøøvet jeg...) :ler:

Skrevet
Kvinneguiden har de siste ukene publisert årshoroskoper for 2007..  :)

Du finner link her:

http://www.kvinneguiden.no/magasin/astrologi/aarshoroskop

Om du har lyst til å se om fjoråret stemte finner du årshoroskop for 2006 her:

http://www.kvinneguiden.no/magasin/astrolo...skop_2006/29544

;)

Ja, noe sånt...:Nikke:

Har den for i fjor, og nå skal jeg holde på den for i år til neste år...;)

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...