AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Hei, trenger litt råd. Har møtt en kompis jeg kjenner veldig godt et par ganger og det har vært veldig koselig. Den ene gangen var vi på bar og snakket masse om alt og ingenting. Han åpnet seg veldig opp for meg og fortalte meg masse om jobben sin, familien sin og spurte meg masse spørsmål. På vei hjem regnet det og vi hadde begge paraply, men han insjet på at jeg skulle gå sammen med han under hans. Han ga meg et par komplimenter og vi hadde det veldig hyggelig. de andre gangene har vi enten vært ute eller hos han. Den gangen spanderte han alt på meg og igjen var det veldig koselig. han tullet masse med meg og vi hadde en veldig hyggelig kveld. Han tok på ryggen min et par ganger og jeg vet ikke helt om han prøvde å flørte. Det har vært et par hint i ny og ned i fjor før vi hang alene, typ at han har vært opptatt om jeg fremdeles har kontakt med exen min eller tuller med at alle er forelsket i meg. sist gang vi snakket om å møtes så spurte jeg om han var ledig. det tok litt tid før han svarte, om skrev han hadde masse som skjedde den uka, men vi kunne prøve å få til noe uka etterpå! Har ventet på at han skal si noe, men han har enda ikke sagt noe. Skal jeg igjen skrive om en dag passer eller maser jeg mye da ettersom jeg har spurt om å møtes hver gang? Anonymkode: 97b60...246
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 ballen ligger hos ham. Forhold deg rolig Anonymkode: c8ec4...115 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Ikke send melding igjen. Og du invitere ikke igjen. Nå, må han vise deg om han har lyst og evner for å fortsette 😊 Anonymkode: 93db0...e07
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, trenger litt råd. Har møtt en kompis jeg kjenner veldig godt et par ganger og det har vært veldig koselig. Den ene gangen var vi på bar og snakket masse om alt og ingenting. Han åpnet seg veldig opp for meg og fortalte meg masse om jobben sin, familien sin og spurte meg masse spørsmål. På vei hjem regnet det og vi hadde begge paraply, men han insjet på at jeg skulle gå sammen med han under hans. Han ga meg et par komplimenter og vi hadde det veldig hyggelig. de andre gangene har vi enten vært ute eller hos han. Den gangen spanderte han alt på meg og igjen var det veldig koselig. han tullet masse med meg og vi hadde en veldig hyggelig kveld. Han tok på ryggen min et par ganger og jeg vet ikke helt om han prøvde å flørte. Det har vært et par hint i ny og ned i fjor før vi hang alene, typ at han har vært opptatt om jeg fremdeles har kontakt med exen min eller tuller med at alle er forelsket i meg. sist gang vi snakket om å møtes så spurte jeg om han var ledig. det tok litt tid før han svarte, om skrev han hadde masse som skjedde den uka, men vi kunne prøve å få til noe uka etterpå! Har ventet på at han skal si noe, men han har enda ikke sagt noe. Skal jeg igjen skrive om en dag passer eller maser jeg mye da ettersom jeg har spurt om å møtes hver gang? Anonymkode: 97b60...246 Anonymkode: 97b60...246
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 Du kan spørre en gang til uten at det blir mas Er først når det blir tre og fire ganger på rad at det blir mas Anonymkode: 844a0...0fd
Safiye Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 Hei, Tråden stenges grunnet mangelfull overskrift. -Safiye, mod
Anbefalte innlegg