Gå til innhold

Har jeg <rett>?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har meldt med en gutt veldig lenge. Vi har hatt kontakten over flere år. Jeg er ikke noe særlig inne i sex som en greie.

Likevel har vi sendt bilder løst,og jeg angrer,når jeg ser hvilken dust og egoist han fremstår som. paga at han løper og gjemmer seg,bak blokkering på snap,hver gang vi snakker om noe jeg har behov for.

Føler meg bare naken,redd og alene-Visste ikke at man opplever dette i ettertid!! Pluss at han snur og blir en annen!? Vi kommer ALDRI til å snakkes igjen!!

Hvordan kan han,som er så dårlig på å skjule råtten oppførsel,ha så mange venner å ta av?? Han kommer fra en gjeng på 10 stk.

Jeg opplever det vanskelig å finne støtte hos venninner,fordi de ikke er så mange i utgangspunktet,selv om jeg hører jeg er snill,så er det som at en litt mer bitchy holdning hadde gitt mer...

En gutt som er såpass normal, så sosial og oppegående,plutselig slutter å oppføre seg ordentlig med deg-kun fordi han er ærlig og sier han vil ha sex.

Hver gang vi snakker,så kommer han med kommentarer som er oppspinn, av typen at jeg klager,når han vet det er fordi han ikke gir av seg selv.

Han lytter ikke,men hele konseptet er jo merkelig,når han har venner, så innehar han jo en viss forståelse for hva relasjoner innebærer..

Jeg får aldri sagt poengene mine,fordi han kan f eks si at jeg klager,når jeg kaller han idiot. Da han sier for fremtiden,at det er lurt å ikke klage,dersom jeg ikke er missfornøyd.

Ganske manipulativt..jeg liker fremgangen hans i omgang med andre,utrolig sosial rolig gutt,som er ganske bestemt.

Han er min første alt..rett og slett..Og jeg lurer på,siden dette allerede er på kanten av hva som er normalt,å sende han en face melding,risiko er spam,og at han aldri svarer-men han har jo tydeligvis sex med jenter på Tinder,på jobb osv,så tenker jo at det virker som en lavterskel for kontakt egentlig..

Han er så utrolig stygg i måten å slette å blokkere på,at jeg har fått helt sjokk!!!

Herreguuuud, han blokkert meg for godt-og jeg så ikke for meg respektløsheten-HJELP?!?

Anonymkode: a1c11...1f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig. Her må du bare gå videre. Du har dessverre møtt på en som manipulerer.

Gå videre. Ikke send noe melding, for hva vil du oppnå? Og tror du at du i det hele tatt kommer til å oppnå noe?

Sliter med å forstå tittelen på problemet ditt "har jeg rett?" - hvor er påstanden din?

Anonymkode: 7e6ba...13a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som en som har fulgt deg i disse årene, så er det trist å se at du ikke har kommet deg videre. Det er også rart at han har beholdt kontakt med deg i mange år, og jeg skjønner ikke hva han får ut av det.  

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi kommer ALDRI til å snakkes igjen!!

Kan du love meg det? Og aldri lage en tråd på KG om denne fyren igjen? 

Anonymkode: 47ec7...0df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Helt ærlig. Her må du bare gå videre. Du har dessverre møtt på en som manipulerer.

Gå videre. Ikke send noe melding, for hva vil du oppnå? Og tror du at du i det hele tatt kommer til å oppnå noe?

Sliter med å forstå tittelen på problemet ditt "har jeg rett?" - hvor er påstanden din?

Anonymkode: 7e6ba...13a

Rett i at han er dust,krav på å <rydde opp>,når han ellers er en ganske tolmodig person,og dyrker konflikter med meg,uten å ville ta ansvar,for da kan han utelukkende gi meg dårlig samvittighet,for jeg vil jo ikke krangle

Rett til å sende han en meldnig-for han utfordrer grensene på å bli hørt og sett-Hak krever sitt privatliv, ved å blokkere,lage drama-f eks, si at jeg aldri blir fornøyd,når han ikke egentlig svarer- reaksjonen er halvhjertet, han gidder ikke engasjere seg-jeg har rett til p leve på min måte,svare som jeg vil.

Det er mye gøy,uten at det er morro..

Hva jeg vil oppnå,er at siden han kan sette lavterskel for kontakt,så kan jeg også det. Jeg kan også være lett og ledig og kontakte han på samme måte. 

Han kan snakke løst og ledig,da kan jeg også kontakte han løst og ledig. Jeg kan også sette krav,og jeg skal ikke la han bestemme prinsippene for kontakt eller ikke,og jeg kan også være grei å snakke med,sålenge han lytter slik jeg lytter til han!

Er sykt irritert!! Han kupper hele snakket,og blokkerer,og løper fra samtalen,rett etter at han sa sitt. Feigt! 

Det er maktmisbruk av tillitt,og han putter ørepropper i ørene,og ingorerer- for p si det figurativt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Som en som har fulgt deg i disse årene, så er det trist å se at du ikke har kommet deg videre. Det er også rart at han har beholdt kontakt med deg i mange år, og jeg skjønner ikke hva han får ut av det.  

Hæ?? Kan du gå å kjede deg et annet sted??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke så mye av dette. Er det 3n fyr du krangler med over meldinger, men ikke møter?

Anonymkode: 0cb99...e56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hæ?? Kan du gå å kjede deg et annet sted??

Unnskyld meg ts, men ut fra måten du svarer, på et forståelig og saklig innspill, hvor du også får en dønn ærlig mening fra en som visstnok kjenner til historien din fra før - skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å skrive dette innlegget i det hele tatt!

Du bør heller sette pris på at du i det hele tatt får et svar med konkrete innspill på situasjonen din, for jeg tviler på du får så mange fler.... og dette er grunnen:

Du skriver rett og slett helt elendig! Ordene og setningene dine (om man kalle de det) er et fullstendig virrvarr og et sammensurium av usammenhengende babling....😵💫 

Du skriver tidlig i innlegget; "Vi kommer ALDRI til å snakkes igjen!". Okey, så hvorfor skrive et innlegg om dette (hva nå enn "dette" er🤔) i det hele tatt?

Prøv å sette deg, trekke pusten og roe ned flere hakk... Så tar du deg god tid,  og forsøker å skrive på en oversiktlig måte, med hele setninger og riktig punktsetting, en enkel oppsummering i en forståelig rekkefølge, av det du faktisk ønsker å formidle, og hva du vil høre fra KG om du har "rett" i..... 

Anonymkode: 624bf...6c7

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

hvor du også får en dønn ærlig mening fra en som visstnok kjenner til historien din fra før -

Jeg er ikke så gal, at jeg har lagret alle trådene fra ts, men historien har dreid seg om "gutten", og skrivestilen, og de spesielle skrivefeilene, er veldig lett å kjenne igjen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei du har ikke rett på å kontakte han når han han blokket seg og kreve at han gjør opp for seg.

Det du har rett på er å ta ansvar for deg selv og slutte å tenke på og blande deg med denne fyren. Du har forelsket deg i en manipulator, de er som Jekyll & Hyde, dag og natt. Sjarmerende og oppegående for alle andre men forferdelige mot de som forsøker å få en nær relasjon med de. Den personen de er foran andre er skuespill nettopp for å få tilhengere, venner og beundrere som de kan bruke og misbruke senere ved behov. Du har opplevd hans sanne jeg, en mann som ikke respekterer kvinner og som driver med psykisk vold. Ingenting mer å hente fra han, glem han og finn deg en ordentlig mann 

Anonymkode: f5d66...9b4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei!

Jeg har meldt med en gutt veldig lenge. Vi har hatt kontakten over flere år. Jeg er ikke noe særlig inne i sex som en greie.

Likevel har vi sendt bilder løst,og jeg angrer,når jeg ser hvilken dust og egoist han fremstår som. paga at han løper og gjemmer seg,bak blokkering på snap,hver gang vi snakker om noe jeg har behov for.

Føler meg bare naken,redd og alene-Visste ikke at man opplever dette i ettertid!! Pluss at han snur og blir en annen!? Vi kommer ALDRI til å snakkes igjen!!

Hvordan kan han,som er så dårlig på å skjule råtten oppførsel,ha så mange venner å ta av?? Han kommer fra en gjeng på 10 stk.

Jeg opplever det vanskelig å finne støtte hos venninner,fordi de ikke er så mange i utgangspunktet,selv om jeg hører jeg er snill,så er det som at en litt mer bitchy holdning hadde gitt mer...

En gutt som er såpass normal, så sosial og oppegående,plutselig slutter å oppføre seg ordentlig med deg-kun fordi han er ærlig og sier han vil ha sex.

Hver gang vi snakker,så kommer han med kommentarer som er oppspinn, av typen at jeg klager,når han vet det er fordi han ikke gir av seg selv.

Han lytter ikke,men hele konseptet er jo merkelig,når han har venner, så innehar han jo en viss forståelse for hva relasjoner innebærer..

Jeg får aldri sagt poengene mine,fordi han kan f eks si at jeg klager,når jeg kaller han idiot. Da han sier for fremtiden,at det er lurt å ikke klage,dersom jeg ikke er missfornøyd.

Ganske manipulativt..jeg liker fremgangen hans i omgang med andre,utrolig sosial rolig gutt,som er ganske bestemt.

Han er min første alt..rett og slett..Og jeg lurer på,siden dette allerede er på kanten av hva som er normalt,å sende han en face melding,risiko er spam,og at han aldri svarer-men han har jo tydeligvis sex med jenter på Tinder,på jobb osv,så tenker jo at det virker som en lavterskel for kontakt egentlig..

Han er så utrolig stygg i måten å slette å blokkere på,at jeg har fått helt sjokk!!!

Herreguuuud, han blokkert meg for godt-og jeg så ikke for meg respektløsheten-HJELP?!?

Det du beskriver er en gutt du har sendt dristige(?) bilder med og flørtet med på snap i flere år, men ikke har noen fysisk relasjon med. Han blokker deg når du sier at du har behov for noe mer og han ligger med andre damer. Du kaller han idiot og han vil ikke ha en relasjon du ønsker, han har behandlet deg respektløst utallige ganger og blokket og unblocket deg mange ganger og fortsatt er du overrasket over at han nok en gang er respektløs og har  blokket deg? Og du virker mer redd for at han har blokket deg for godt enn hvor dårlig person han er for deg. Hvis han unblocker igjen virker det som du er klar for å legge deg flat nok en gang, krangle og prøve å bli sett av han. Hallo nå må du få deg selvrespekt og blokke denne fyren for godt DU! Du har mye å jobbe med hos psykolog når du er så avhengig av bekreftelser og kjærlighet fra menn som ikke vil ha noe med deg å gjøre, du har sannsynligvis vokst opp med foreldre som ikke har sett deg og gitt deg den kjærligheten du trengte så nå tilpasser du deg andre som heller ikke gir deg det og ender mer og mer emosjonelt ødelagt om du ikke tar tak i dette alvorlig med terapi og slutter å finne deg i menn som behandler deg så respektløst! 

Anonymkode: f5d66...9b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, du er 35 år. Dette har pågått så lenge. VOKS OPP

Anonymkode: 2a0e5...c7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ts, du er 35 år. Dette har pågått så lenge. VOKS OPP

Anonymkode: 2a0e5...c7f

Hun var 35, allerede for fire-fem år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...