Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd angående induksjons platen min. Den heter Smaklig. Fra ikea. Har hatt den over 2 år. Og jeg har ofte lagt merke til at den ikke holder på varmen. Men vi har ikke vært så mye hjemme og kun vært meg og mannen så det var ikke så veldig mye mat vi trengte å lage.

I går hadde vi familien på besøk. Skulle lage mat til 12-13 personer. Og da sleit vi sååå mye med å lage maten. Det var kun en kokeplate som var i bruk og vi skulle egentlig ha den på medium varme. Min svigerrinne sa at på hennes induksjonstopp pleier de å sette den på 5 eller 6 styrke for medium varme. Mens igår hadde vi den på 9 og det ga ikke nok varme. Vi prøvde Boost også men det hjalp heller ikke. Tok kjempe lang tid med å lage maten. Sleit så mye. Alle mente at det må være noe feil med induksjonstoppen min. Nå har familien min flyttet i nærheten av oss og det kommer til å bli en del middagsbesøk fremover. Og jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare å lage mat på denne verdens mest treigeste induskjontopp.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Burde jeg snakke med ikea? Går det på reklamasjon??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du riktig type kjeler/steikepanne?

Du må ha dette beregnet for induksjon om det skal funke ordentlig. 

Anonymkode: a1511...79d

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du riktig type kjeler/steikepanne?

Du må ha dette beregnet for induksjon om det skal funke ordentlig. 

Anonymkode: a1511...79d

Ja ja selvfølgelig har jeg det. Og det skjer ikke med kun en type kjele/stekepanne. Det skjer med alle typer

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kan være kursen fra sikringsskapet ditt som ikke er høy nok også. 

Anonymkode: b1f24...778

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan være kursen fra sikringsskapet ditt som ikke er høy nok også. 

Hvordan sjekker man det? Hvis den ikke er høyt nok kan den økes? Er ikke flink på dette

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Ayesh skrev (1 time siden):

Trenger råd angående induksjons platen min. Den heter Smaklig. Fra ikea. Har hatt den over 2 år. Og jeg har ofte lagt merke til at den ikke holder på varmen. Men vi har ikke vært så mye hjemme og kun vært meg og mannen så det var ikke så veldig mye mat vi trengte å lage.

I går hadde vi familien på besøk. Skulle lage mat til 12-13 personer. Og da sleit vi sååå mye med å lage maten. Det var kun en kokeplate som var i bruk og vi skulle egentlig ha den på medium varme. Min svigerrinne sa at på hennes induksjonstopp pleier de å sette den på 5 eller 6 styrke for medium varme. Mens igår hadde vi den på 9 og det ga ikke nok varme. Vi prøvde Boost også men det hjalp heller ikke. Tok kjempe lang tid med å lage maten. Sleit så mye. Alle mente at det må være noe feil med induksjonstoppen min. Nå har familien min flyttet i nærheten av oss og det kommer til å bli en del middagsbesøk fremover. Og jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare å lage mat på denne verdens mest treigeste induskjontopp.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Burde jeg snakke med ikea? Går det på reklamasjon??

Det er vel 3 års reklamasjon,så ta med den og kvitteringen og dra på ikea. Når det er sagt så ville jeg selv ALDRI kjøpt hvitevarer på IKEA.

Anonymkode: dc0fc...a4d

AnonymBruker
Skrevet

Etter samtale med elektrikeren ville jeg ha reklamert på platetoppen, som du forøvrig skal ha 5 års reklamasjon på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...