AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Deprimert etter medisinsk abort? Er ca 6 uker siden og jeg har følt meg nedfor i 3 uker nå er dette pg aborten? Noen som har følt det slik? samboer var ikke der igjennom aborten som han lovet han skulle. Virket bare glad for at det var over. Og nå skjønner han ikke hvorfor jeg er så nedfor. Prøvd å si det men går ikke helt inn. Føler alt er bare min feil og unnskylder meg hele tiden. Kommer med spydige kommentarer og sier jeg bare kan slå opp. Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget her. Anonymkode: 7979a...627
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Hørtes ut som en vanskelig situasjon. Hva var grunnen for aborten? MA? Uplanlagt graviditet? Var det noe dere ble enige om sammen? Har dere barn? Det er i vanskelige situasjoner man se hvordan folk egentlig er (dessverre). Sender deg en god klem Anonymkode: c0c8d...fa3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hørtes ut som en vanskelig situasjon. Hva var grunnen for aborten? MA? Uplanlagt graviditet? Var det noe dere ble enige om sammen? Har dere barn? Det er i vanskelige situasjoner man se hvordan folk egentlig er (dessverre). Sender deg en god klem Anonymkode: c0c8d...fa3 Vi har et barn på 2 år sammen. Var uplanlagt men jeg hadde ingen planer om abort dessverre.. var mannen som ikke ville ha det. Og jeg hadde ikke orket å ta vare på 2 barn alene Anonymkode: 7979a...627
Topsi Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi har et barn på 2 år sammen. Var uplanlagt men jeg hadde ingen planer om abort dessverre.. var mannen som ikke ville ha det. Og jeg hadde ikke orket å ta vare på 2 barn alene Anonymkode: 7979a...627 Det er helt vanlig med ulike reaksjoner etter abort, eller ingen reaksjon. Men det er nok mer vanlig å bli lei seg eller deprimert når en egentlig ikke ønsket aborten eller følte seg presset. Du kan snakke med Amathea, de har samtaletilbud etter alle typer abort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå