AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Del Skrevet 1. april 2023 Noen av tåneglene mine har sett litt stygge ut de siste årene. Det ser ut som slitasje så jeg trodde det var skade etter e runde med shellac, men de har ikke forsvunnet. Noen som har erfaring med det som selges reseptfritt? Eller bør jeg gå til lege?  Anonymkode: ff4f1...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Del Skrevet 1. april 2023 Dårlig erfaring med legemiddel, men jeg brukte sprit. Tok på bomullsdott og dynker neglene med det. Lot neglene være skikkelig våte og tørke av seg selv.  Gjorde dette i to om ganger, da neglesopp kom litt tilbake. Har nå vært fri for neglesopp i noen år. Anonymkode: cd1af...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dårlig erfaring med legemiddel, men jeg brukte sprit. Tok på bomullsdott og dynker neglene med det. Lot neglene være skikkelig våte og tørke av seg selv.  Gjorde dette i to om ganger, da neglesopp kom litt tilbake. Har nå vært fri for neglesopp i noen år. Anonymkode: cd1af...5a1 Hvilken type sprit? Håndsprit? Vodka? 😅 Anonymkode: ff4f1...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dårlig erfaring med legemiddel, men jeg brukte sprit. Tok på bomullsdott og dynker neglene med det. Lot neglene være skikkelig våte og tørke av seg selv.  Gjorde dette i to om ganger, da neglesopp kom litt tilbake. Har nå vært fri for neglesopp i noen år. Anonymkode: cd1af...5a1 Hvilken type sprit brukte du ? Anonymkode: b6bd7...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Del Skrevet 3. april 2023 Ingen andre råd? Anonymkode: ff4f1...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå