Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært på to dates, pratet jevnt og mye de siste tre ukene. Både på telefon og på chat. Mye emojis og deling av følelser for hverandre. Han har sagt at han vil gå forsiktig frem, lik meg. Det har vært litt vanskelig å møtes pga jobb/personlige ting men vi har lagt planer og snakket om å møtes flere ganger. Neste date er i morgen.

Den siste dagen merket jeg at han ignorerte meldingen min, men var aktiv gjennom dagen. Ila tiden jeg har kjent han er ikke dette helt uvanlig heller, men han pleier å svare meg etter jobbtider ihvertfall. 

Han sender meg 3 meldinger på kvelden i går, men syntes han kommuniserer litt annerledes med meg pga lenger svartid og mindre «masing» fra hans side (som jeg likte veldig godt).

Spørsmålet er hvordan jeg skal gå frem her. Jeg vil ikke overreagere, men har jo lyst å vite om noe har endret seg følelsesmessig fra hans side. Det kan være han er komfortabel og føler at han ikke må tekste/snappe så mye lenger. Eller at interessen faller.

Jeg liker han veldig godt så ja…

Anonymkode: 72bcd...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke spør.. gå på date i morgen og lodd stemninga der. chatting og meldinger gjør at folk overtenker og  tolker ting som ikke er der ... fordi man ikke ser den andres kroppsspråk osv .. må ikke tolke alt via tekst.... det kan veldig fort misforstås. Møt han og se hvordan han er rundt deg. Det betyr mer enn hva de skriver og ikke skriver er mitt råd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere skal møtes i morgen og han sendte deg TRE meldinger i går! Allerede der har du mer enn nok bevis på at han fortsatt er interessert. Om han dropper daten i morgen og slutter å melde deg helt da kan du begynne å lure. Gå på date og lat som ingenting, ingen liker usikre folk som skal overtolke alt og ta alt i værste mening 

Anonymkode: ed6a7...227

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende at han har matchet med ei annen ei og er plutselig mer interessert i henne, du får avvente og se.

Anonymkode: 46e92...b61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er dere?

Anonymkode: 5efad...dcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...