AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Hva gjør man? Han skriver ingenting,jeg har ikke skrevet noe. Jeg føler at når det har gått såpass lang tid hvor ingen har sagt noe så er det ikke noe annet å gjøre enn å slette matchen eller bare la den ligge der. Blir det ikke så utrolig teit å skrive noe nå? Sånn typ 2 uker etter match? Han vil jo åpenbart ikke kommunisere. Jeg skjønner bare ikke greia med å matche uten å si noe. Jeg ønsker jo kommunikasjon men blir så usikker når de ikke skriver. Anonymkode: fef51...e53
Rosakatt Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Vil du bli kjennt med han? Tror mange bare venter å ser om andre kommuniserer, så ender ingen opp med å gjøre det Men forstår det føles kjipt og avslående at han ikke har sakt noe
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Rosakatt skrev (3 timer siden): Vil du bli kjennt med han? Tror mange bare venter å ser om andre kommuniserer, så ender ingen opp med å gjøre det Men forstår det føles kjipt og avslående at han ikke har sakt noe Ja jeg vil jo det, og derfor føles det enda mer skummelt å skrive noe nå for fallhøyden er større. Hadde jeg ikke brydd mef hadde jeg gjerne skrevet. Anonymkode: fef51...e53 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Det er irriterende med slike. Jeg har et par gamle matcher liggende på lista, der jeg sendte første melding, allerede samme dag, men ikke et livstegn fra dem. Og så den rare, som bare forsvant midt i samtalen, men heller ikke sletter match. Anonymkode: eedc4...0c2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er irriterende med slike. Jeg har et par gamle matcher liggende på lista, der jeg sendte første melding, allerede samme dag, men ikke et livstegn fra dem. Og så den rare, som bare forsvant midt i samtalen, men heller ikke sletter match. Anonymkode: eedc4...0c2 Det er så rart. Eller, det er jo veldig åpenbart. De er bare ikke så keene. Og det er greit. Men hvorfor matche nåe du overhodet ikke vil si noe…. Det er den jeg sliter litt med… Anonymkode: fef51...e53
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 Det er da bare å skrive, hvis de henger seg opp i at du skriver sent, er de uansett ikke noe å samle på. De kunne jo ha skrevet selv. Av og til får man jo mange matcher på en gang, og da skriver jeg ikke til alle, forventer heller ikke at alle skal skrive til meg. Jeg klarer jo ikke å engasjere meg i så mange på en gang. Og så har man jo et liv i tillegg, tror ikke det er noe poeng i å overtenke når det gjelder det der. Anonymkode: b1dc6...299 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er så rart. Eller, det er jo veldig åpenbart. De er bare ikke så keene. Og det er greit. Men hvorfor matche nåe du overhodet ikke vil si noe…. Det er den jeg sliter litt med… Anonymkode: fef51...e53 Er nok mange som tenker akkurat som du gjør, at det er skummelt å skrive først. Er sånn selv, så har mange matcher jeg aldri har snakket med, Anonymkode: 34f2b...ad5 1
GrønnNellik68 Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva gjør man? Han skriver ingenting,jeg har ikke skrevet noe. Jeg føler at når det har gått såpass lang tid hvor ingen har sagt noe så er det ikke noe annet å gjøre enn å slette matchen eller bare la den ligge der. Blir det ikke så utrolig teit å skrive noe nå? Sånn typ 2 uker etter match? Han vil jo åpenbart ikke kommunisere. Jeg skjønner bare ikke greia med å matche uten å si noe. Jeg ønsker jo kommunikasjon men blir så usikker når de ikke skriver. Anonymkode: fef51...e53 Har med at mannfolk sveiper alt til høyre når de er på tinder så da sier det seg jo selv at de ikke vil gidde å skrive til alle.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 Ofte ikke skriver, Liker å samle på matcher Anonymkode: 4c070...e74
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 GrønnNellik68 skrev (34 minutter siden): Har med at mannfolk sveiper alt til høyre når de er på tinder så da sier det seg jo selv at de ikke vil gidde å skrive til alle. I mitt tilfelle er det ikke mannfolk. Disse kresne damene som "bare sveiper dem de liker", har sikkert også en unnskyldning på lager. Forrige helg hadde jeg en date, der all kommunikasjon fløt helt perfekt, de tre dagene før vi møttes, men det er en sjelden opplevelse. Anonymkode: eedc4...0c2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ofte ikke skriver, Liker å samle på matcher Anonymkode: 4c070...e74 Det er jo lov, men jeg synes du kan føre det opp i profilen din, som en hobby. Anonymkode: eedc4...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #12 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er irriterende med slike. Jeg har et par gamle matcher liggende på lista, der jeg sendte første melding, allerede samme dag, men ikke et livstegn fra dem. Og så den rare, som bare forsvant midt i samtalen, men heller ikke sletter match. Anonymkode: eedc4...0c2 Det har ikke nødvendigvis noe med å være rar at man forsvinner midt i en samtale og ikke sletter match. Det har skjedd flere ganger her fordi jeg begynner å date noen og klarer da ikke å engasjere meg i de andre jeg snakker med. Da vil jeg gjerne konsentrere meg om den jeg dater, men jeg er allikevel ikke sikker på om det blir noe mer med den jeg dater. Allikevel er det sikkert teit å beholde de jeg har snakket med fordi det er ikke sikkert at de ønsker å fortsette noen samtale om man kommer tilbake etter noen uker med dating. Men for å svare på hi så har jeg også flere matcher jeg ikke har snakket med og ingen av oss har slettet matchen. Jeg synes det kan være skummelt å være den første som tar kontakt, men det kan også være ting som at jeg har en hyggelig samtale med en annen og da orker jeg ikke å konsentrere meg om å skulle opprette kontakt med noen nye. Det er ikke alle som klarer å sjonglere flere på en gang. Jeg opplever at menn ofte tar kontakt først, men ikke alltid. Jeg har for øvrig opplevd at noen har tatt kontakt etter noen uker og opplevde ikke det som negativt. Forstår at folk har andre ting eller at folk kanskje har datet noen andre og så fungerte ikke det. Anonymkode: 7a5ae...0ba
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #13 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det har ikke nødvendigvis noe med å være rar at man forsvinner midt i en samtale og ikke sletter match. Det har skjedd flere ganger her fordi jeg begynner å date noen og klarer da ikke å engasjere meg i de andre jeg snakker med. Da vil jeg gjerne konsentrere meg om den jeg dater, men jeg er allikevel ikke sikker på om det blir noe mer med den jeg dater. Allikevel er det sikkert teit å beholde de jeg har snakket med fordi det er ikke sikkert at de ønsker å fortsette noen samtale om man kommer tilbake etter noen uker med dating. Jeg kan se ditt synspunkt, og at det for deg virker som å bare trykke på pauseknappen. Den andre sitter gjerne der som et spørsmålstegn, og vet ikke om du har havnet under bussen, eller bare er opptatt med sjonglering. Jeg kan kanskje fortsette en sånn samtale, men står nok i fare for å ødelegge det, med å si hva jeg mener om forsvinningsnummeret. Anonymkode: eedc4...0c2 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #14 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva gjør man? Han skriver ingenting,jeg har ikke skrevet noe. Jeg føler at når det har gått såpass lang tid hvor ingen har sagt noe så er det ikke noe annet å gjøre enn å slette matchen eller bare la den ligge der. Blir det ikke så utrolig teit å skrive noe nå? Sånn typ 2 uker etter match? Han vil jo åpenbart ikke kommunisere. Jeg skjønner bare ikke greia med å matche uten å si noe. Jeg ønsker jo kommunikasjon men blir så usikker når de ikke skriver. Anonymkode: fef51...e53 Da bør du faktisk skjønne tegninga, hadde han vært interessert så hadde han tatt kontakt. Let videre 🙂 Anonymkode: a1ab2...c5f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #15 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan se ditt synspunkt, og at det for deg virker som å bare trykke på pauseknappen. Den andre sitter gjerne der som et spørsmålstegn, og vet ikke om du har havnet under bussen, eller bare er opptatt med sjonglering. Jeg kan kanskje fortsette en sånn samtale, men står nok i fare for å ødelegge det, med å si hva jeg mener om forsvinningsnummeret. Anonymkode: eedc4...0c2 Ja, jeg skjønner det og at det ikke er klart for den andre, så jeg forventer ikke at de ønsker å fortsette noen samtale. Jeg har jo selv opplevd det og at vedkommende bare fortsetter samtalen som om ingenting har skjedd. Da har ikke jeg vært interessert i å fortsette samtalen. Hvis de derimot hadde vært ærlig om hvorfor så kunne jeg kanskje fortsatt samtalen, men de færreste er det og de færreste ser ut til å sette pris på slik ærlighet. Selv ville jeg nok ha hatt et ønske om å være ærlig om jeg skulle tatt kontakt med noen på en slik måte. Noe annet virker frekt i mine øyne. Anonymkode: 7a5ae...0ba
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #16 Skrevet 1. april 2023 Han er ikke interessert. Anonymkode: 055ec...bd0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #17 Skrevet 1. april 2023 Man har vel bare kapasitet til å skrive med så og så mange av gangen. Han har nok likt deg fordi han synes det var noe spennende ved deg. Men, kan være han har noe på gang med noen annen (i tidlig fase) og derfor ikke skriver. Har selv opplevd at det har tatt tid før noen har skrevet, men så plutselig skjer det. Uansett, er det vel bare å si hei, når dere først har matchet. Kan jo også være at dere matchet ved en swipe feil, så mange muligheter her. Er vel ikke så mye å tenke på i grunn. Ta ansvar for eget liv og bekjentskap og ikke bry deg så mye om annet.. Anonymkode: 15622...890 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #18 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man har vel bare kapasitet til å skrive med så og så mange av gangen. Han har nok likt deg fordi han synes det var noe spennende ved deg. Men, kan være han har noe på gang med noen annen (i tidlig fase) og derfor ikke skriver. Har selv opplevd at det har tatt tid før noen har skrevet, men så plutselig skjer det. Uansett, er det vel bare å si hei, når dere først har matchet. Kan jo også være at dere matchet ved en swipe feil, så mange muligheter her. Er vel ikke så mye å tenke på i grunn. Ta ansvar for eget liv og bekjentskap og ikke bry deg så mye om annet.. Anonymkode: 15622...890 Hvor naiv går det an å bli 😳 Anonymkode: 055ec...bd0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #19 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da bør du faktisk skjønne tegninga, hadde han vært interessert så hadde han tatt kontakt. Let videre 🙂 Anonymkode: a1ab2...c5f Skjønner jo tegninga. Skjønner bare ikke hvorfor de holder på sånn Anonymkode: fef51...e53
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #20 Skrevet 1. april 2023 He's just not that into you. En film som er verdt å se 🙂 Anonymkode: 055ec...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå