Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca 2 måneder siden mistet jeg en nær slektning. Et ungt menneske i 20 åra. 
Første måneden var helt jævlig, jeg gikk rett i kjelleren og det var uvirkelig. 
Så kom jeg meg opp igjen, og har hatt det «bra» i flere uker. Kan tenke på hen uten at jeg får noen reaksjoner.

Plutselig kommer det en bølge over meg der det går opp for meg at han er død. 
Da kjenner jeg det snører seg i brystet og jeg får uro/ angst. 
Skal jeg ned i kjelleren igjen nå? 
Tanken på at hen er død ble plutselig uutholdelig å kjenne på igjen. 

flere som har følt det samme? At det begynner å gå bedre, så kommer det slike slag? 

Anonymkode: 33ee1...12d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer til å gå i bølger resten av livet ditt hvis det var en du var glad i . Sånn er sorg. Det går aldri vekk. Om mangen år vil det føles bedre men bølgene går aldri vekk. ❤️ Vi mister ikke folk, vi tar de med oss ofte. 

Anonymkode: 3c7f8...1a2

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kommer til å gå i bølger resten av livet ditt hvis det var en du var glad i . Sånn er sorg. Det går aldri vekk. Om mangen år vil det føles bedre men bølgene går aldri vekk. ❤️ Vi mister ikke folk, vi tar de med oss ofte. 

Håper de ikke kommer i like stor kraft.. men det er jo ikke mer enn 2 mnd siden. 
Da bestemor døde var det annerledes. Var lei meg og hadde sorg, men hun hadde levd et langt liv. 
men i den situasjonen her er det snakk om en ungdom, og det føles brutalt. Trodde jeg var over sjokket, og plutselig kommer det kastet på

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer til å være tøft de første årene.. men det vil avta og komme i bølger resten av livet ditt.  Man skal jo heller ikke forvente å bare riste sånn av seg. Er ikke sånn det fungerer. Sorgen må føles og det er normalt ❤️ Sånn er det å være menneske.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer til å være tøft de første årene.. men det vil avta og komme i bølger resten av livet ditt.  Man skal jo heller ikke forvente å bare riste sånn av seg. Er ikke sånn det fungerer. Sorgen må føles og det er normalt ❤️ Sånn er det å være menneske.

Ja, det blir nok tøft. Foreldrene til ungdommen bærer det største tapet, og det er vondt for meg å se de ha det så vondt 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...