Gå til innhold

Blir stresset av FF

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel siden i fjor sommer. I fjor høst møtte jeg en fyr på en konsert, og vi endte opp med å treffes litt i histen og pisten. Rundt juletider var vi vel blitt FF, uten at dette egentlig er snakket om høyt oss imellom. Jeg trives godt med denne ordningen, da ulike ting i mitt privatliv gjør at jeg ikke kan eller bør være i et forhold nå. Var også veldig tilfeldig at jeg skulle ha så flaks at jeg møtte på han når jeg gjorde mtp timingen etter brudd og kjemien seksuelt. Jeg er aldri ute på byen og er ikke på apper.

Problemet er at de siste ukene har han tatt kontakt DAGLIG, gjerne flere ganger per dag, og jeg blir stressa av dette. Jeg må jo si nei 99% av gangene, og han VET jo at det heller ikke går å møtes hele tiden.

Jeg forsøkte å si fra på en hyggelig måte, men da ble han sur og mente at jeg ikke egentlig var interessert i relasjonen. Jeg er jo det! Men ikke HVER DAG. Det lar seg ikke gjøre. Hva kan jeg si eller gjøre for å få han til skjønne dette? Er det innafor å ignorere meldingene hans med mindre det faktisk passer?  Hva slags ordning har andre med denne type opplegg? 

Anonymkode: 03a65...81b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vel sex 1-2 ganger i måneden. Var mest venner med litt sex inniblant når behovet var sterkest. Snakket sammen om livet og familien et par ganger i uka.

Anonymkode: 1eceb...b46

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke innafor å ignorere. Enten så passer ordningen deres for begge eller så passer den ikke og da er det best å avslutte. 

Anonymkode: fc091...305

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min FF ringte meg til tider flere ganger daglig, for han ville snakke. Sex hadde vi hver helg. 
Bare å kutte kontakten med han der som ikke respekterer dine grenser. I tillegg blir han furten - turn off!

Anonymkode: 49f54...89e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ff vil nesten aldri fungere mer enn et par ganger, snakker av erfaring. Det vil nesten alltid være en part som ønsker mer selv om det i starten var ok for begge å bare ligge

Anonymkode: 9fff9...a33

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Ønsker han en framtid med barn? Har du eller han barn?

Anonymkode: ebcec...1e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gamle er dere? Ønsker han en framtid med barn? Har du eller han barn?

Anonymkode: ebcec...1e0

Vi skal ikke ha barn. Vi har et seksuelt forhold, ikke et kjærlighetsforhold. TS

Anonymkode: 03a65...81b

AnonymBruker
Skrevet

Du må sette klare grenser og kanskje på tide å sette opp kjøreregler for forholdet. Folk glemmer at man er i et forhold når man også kun har sex med hverandre. Det krever kommunikasjon og respekt. Kan jo være at han ønsker mer enn hva du ønsker nå til tross for at det ikke var sånn i begynnelsen. Hvis ordningen ikke fungerer for begge så må dere slutte å ses og ha kontakt. 

Anonymkode: bf920...f9f

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Rundt juletider var vi vel blitt FF, uten at dette egentlig er snakket om høyt oss imellom.

Ok, du liker denne ordningen, men siden dere ikke har pratet om dette, er du helt sikker på at han tror dette er bare FF? At dere ikke dater for noe mer?

Hvis du ikke vet svaret, så ta en prat med han om hvor dere står.

Skrevet

Jaja ette et kjapt øveblikk tå situasjonen e eg totalt inne kjennd med ka så foregår 

lei tanks på felleskjøpet…

å skyt han

AnonymBruker
Skrevet

Ta en prat med han om hva du ønsker og hva han kan forvente av deg. 

Jeg og min ff snakkes stort sett bare for å avtale treff. Kanskje en sjeldent gang ellers. Men kan gå 1-2 uker mellom hver gang vi snakkes også. 

Anonymkode: 5b73f...e71

AnonymBruker
Skrevet

Han har nok forelsket seg i deg når han vil snakke med deg hver dag.

Du burde nok kutte han ut, når du bare ønsker noe seksuelt og ellers vil ha livet ditt i fred for menn.

Anonymkode: 17e0b...b09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...