Gå til innhold

veldig deprimert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i et samboerskap nesten 9 år. jeg sliter veldig med traumer så jeg har tatt 2 overdoser der den ene gangen var det samboeren som fant meg .Så begynte samboern å slite etter 2 gangen noe jeg skjønner. Jeg la meg inn på dps frivilig for jeg ønsket hjelp. Når jeg var innlagt fikk jeg mange sms at han ville vi skulle komme nærme hverandre og at vi skulle komme tilbake til hverandre siden begge elsker hverandre.

Men 1 månede etterpå så er vi ikke sammen og jeg bor i egen leilighet. Han mente vi begge måtte fokusere på å bli bedre. Er enig der, men er veldig vondt og jeg sliter mer enn jeg noen gang har gjort. Men jeg har en plan om å bli bedre. Jeg skal prøve å søke meg inn på dps og komme meg på en traumeklinikk i 4 uker og jeg skal gjøre alt for å bli bedre.
Han vil bare vi skal være venner nå og finne på gøye ting i sammen. Synes er vanskelig å finne på ting som venner.
Vi snakket sammen for noen dager siden der sa han at han hadde ikke gitt opp forholdet. Selvom jeg hører det så klarer jeg ikke roe meg ned med det.Jeg er veldig deprimert og bare vil ligge i senga for jeg ser ikke lys på forholdet. Noen som har opplevd noe lignende der dere fant tilbake til hverandre.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hva andre har måttet oppleve av gjenforening, så er det din eks den du skal lytte til ❤️

Han ber om at dere skal beholde vennskapet. Lytt til dette, ellers risikerer du å dytte han enda lenger unna. Hans intensjon, er at dere kommer styrket ut av dette hver for dere.

Styrk deg selv og bygg deg sterkere. Ikke bruk som premiss at dere blir sammen, for det kan være en falsk trygghet. 

Ønsker det beste for deg. Heiarop fra en ukjent :nikke:

Ta vare på deg selv

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Screenshot_20230212-115606_Photos.jpg

Screenshot_20230214-114048_Lite.jpg

Skrevet
Tradegy skrev (3 timer siden):

Uansett hva andre har måttet oppleve av gjenforening, så er det din eks den du skal lytte til ❤️

Han ber om at dere skal beholde vennskapet. Lytt til dette, ellers risikerer du å dytte han enda lenger unna. Hans intensjon, er at dere kommer styrket ut av dette hver for dere.

Styrk deg selv og bygg deg sterkere. Ikke bruk som premiss at dere blir sammen, for det kan være en falsk trygghet. 

Ønsker det beste for deg. Heiarop fra en ukjent :nikke:

Ta vare på deg selv

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Screenshot_20230212-115606_Photos.jpg

Screenshot_20230214-114048_Lite.jpg

takk for kommentarern

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han tar et rett valg for seg. Dere må nok uansett ha litt avstand nå, og tenker det også kan være litt viktig for deg også. Iht å bryte mønster og ta tak i ting selv.

Bare fremtiden vet om dere blir sammen igjen, og alt kommer an på 

Anonymkode: 4a16c...885

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han tar et rett valg for seg. Dere må nok uansett ha litt avstand nå, og tenker det også kan være litt viktig for deg også. Iht å bryte mønster og ta tak i ting selv.

Bare fremtiden vet om dere blir sammen igjen, og alt kommer an på 

Anonymkode: 4a16c...885

jepp er helt enig, men er utrolig tøft fordeom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...