Gå til innhold

Hvordan puster man foran kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har lidd i titalls år med pusting foran kvinner nærmere enn 2m fra meg. Jeg klarer helt fint å puste i 2 min når jeg ikke ser på de, men med en gang jeg holder øyekontakt med kvinner klarer jeg såvidt 30 sek. Det var en gang jeg prøvde saltsteiner på ryggen, fordi det lindrer angst mot hyppige pusteimpulser. Impulsene kan vare opptil 4 sek. Min lengste pusteimpuls var på hele 7 sek. Jeg blir også daglig solbrent på høyre øre, og det gir meg dårligere selvtillit. Legen min sier at jeg innbiller meg ting, men det stemmer jo ikke siden pusteimpulsene mine skjer minst 7 ganger i minuttet. Alle disse faktorene har ført til situasjonen min i dag. Så da lurer jeg på: hvordan puster man foran kvinner? 
(Jeg vet at dette høres ut som tull men dette er noe som plager meg veldig, og jeg håper virkelig dere kan hjelpe😁)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig som ellers. Sliter du med pusting anbefaler jeg teknikker som brukes for angst, jeg teller tre sekunder innpust, fire sekunder utpust og et sekund pause, så tre sekunder innpust, fire sekunder utpust osv. Hold tellinga og sørg for at pusten flyter 

Du kan også slutte å glo på kvinner i 30 sekunder og mer. Det er ikke normalt og oppfattes creepy 

Anonymkode: 71b9c...c1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Helt vanlig som ellers. Sliter du med pusting anbefaler jeg teknikker som brukes for angst, jeg teller tre sekunder innpust, fire sekunder utpust og et sekund pause, så tre sekunder innpust, fire sekunder utpust osv. Hold tellinga og sørg for at pusten flyter 

Du kan også slutte å glo på kvinner i 30 sekunder og mer. Det er ikke normalt og oppfattes creepy 

Hei, takk for svar.

Hvor lenge kan jeg se på de da?

AnonymBruker
Skrevet
Pilates69 skrev (35 minutter siden):

Hei, takk for svar.

Hvor lenge kan jeg se på de da?

3-4 sekunder 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk solkrem om du ikke vil bli solbrent. Ikke stirr på kvinner i 30 sekunder. Det oppleves som svært ubehagelig og invaderende. Pust vanlig som du gjør ellers. 

Anonymkode: 57ffb...3b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig spørsmål. Pust vanlig.

Anonymkode: 40c89...09f

• Liker 1
Skrevet

Du får late som det er en mann du har foran deg.

Skrevet
svartkatt skrev (10 timer siden):

Du får late som det er en mann du har foran deg.

Smart tips.. da er man heller ikke innenfor intimsonen hennes.. er du innenfor den sonen, sørg iallefall for å ha god ånde🙈

AnonymBruker
Skrevet

Klarer du ikke puste foran kvinner så trenger du profesjonell hjelp.

Anonymkode: 43b3d...e0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt tallene og ordet: pusteimpuls. 

Anonymkode: 843ae...bbf

• Liker 1
Skrevet

Har du noen venner du kan snakke med dette om?

Pusteimpuls, hva er det?

Uansett - stirring er uhøflig enten det er menn eller damer, jenter eller gutter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...