Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og nå ligger jeg her å kjenner akutte underlivssmerter med blødning. Kjennes ut som livmoren pulserer. Er 40 år, har en 5 år gammel spiral. Ikke hatt sex siste to år.2 år siden siste celleprøve som var normal. Kjennes nesten ut som rier. Har litt problemer med å tisse også. Noen tips? Lege i morgen🫣

Anonymkode: 034ee...279

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette må bare få gå sin gang inntil det går over av seg selv eller du får hjelp av lege. Han må jo ta hensyn til at du har vondt og ikke kan ha sex. 

Anonymkode: f5314...ec4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Drit i den fyren. Konsentrer deg om din egen helse. Menn har du resten av livet til. Han kan vente til du er bra igjen.

Anonymkode: fee10...b82

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være muskelknuter i livmoren? Høres grusomt ut. Masse god bedring❤️

Anonymkode: 84c5f...06c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Drit i den fyren. Konsentrer deg om din egen helse. Menn har du resten av livet til. Han kan vente til du er bra igjen.

Anonymkode: fee10...b82

Ts

Men jeg har jo venta så lenge på At vi kan møtes😭😭 tror jeg må ta en tur på legevakta i morgen og få noe medisin 🫣 vil jo ikke gå å ha vondt når han er på besøk❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Kan spiralen plutselig lage infeksjon?

Skrevet

Jeg ville booket en hastetime hos en gynekolog direkte. Syns det høres alvorlig ut. Sett din egen helse først og finn ut hva dette er så snart som mulig. God bedring ❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
frøkna skrev (10 minutter siden):

Jeg ville booket en hastetime hos en gynekolog direkte. Syns det høres alvorlig ut. Sett din egen helse først og finn ut hva dette er så snart som mulig. God bedring ❤️

Får ikke gyn hastetime før mandag. Må reise to timer inn til nærmeste by😱

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

Men jeg har jo venta så lenge på At vi kan møtes😭😭 tror jeg må ta en tur på legevakta i morgen og få noe medisin 🫣 vil jo ikke gå å ha vondt når han er på besøk❤️

Du får ikke hjelp på legevakta mot underlivssmerter. Til og med gynekologer sier at det må man bare leve med til det går over. 

Anonymkode: f5314...ec4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kjære deg! Ikke hør på de som sier legevakta ikke hjelper deg. Klart de gjør! Kontakt legevakt og få hjelp. Ring legevakten så fort du våkner. God bedring 

Anonymkode: 2e9d1...8fb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Ts

Kan spiralen plutselig lage infeksjon?

Ja, dra på legevakt og ts crp asap 

Anonymkode: 03245...6d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og nå ligger jeg her å kjenner akutte underlivssmerter med blødning. Kjennes ut som livmoren pulserer. Er 40 år, har en 5 år gammel spiral. Ikke hatt sex siste to år.2 år siden siste celleprøve som var normal. Kjennes nesten ut som rier. Har litt problemer med å tisse også. Noen tips? Lege i morgen🫣

Dra til legevakten. Syns forøvrig ikke overskrifter veldig beskrivende for innlegget. 

Siden dere virker å være i voksen alder så fortell må bare hva som foregår, de fleste tåler livet.

Anonymkode: 225a1...767

• Liker 2
Skrevet

Kontakt legevakt og kjøp evt naproxen til du får time hos gyn. Hjelper best på menstruasjonssmerter. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ha blitt smittet av noe?? Du bør iallefall få en legesjekk og måle Crp. 

Anonymkode: f512f...d52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan jo ha blitt smittet av noe?? Du bør iallefall få en legesjekk og måle Crp. 

Anonymkode: f512f...d52

Hun har jo ikke hatt sex på 2 år sier hun

Anonymkode: d5f9e...8d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 18.21):

Hun har jo ikke hatt sex på 2 år sier hun

Anonymkode: d5f9e...8d4

Kan jo ha hpv for det? Eller..? 

Anonymkode: d6792...314

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...