AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 Jeg liker disse veskene som ser ut som de er laget i strå. Er de forbeholdt tenåringer eller kan jeg som 35 åring bruke en slik? Vet joså klart en velger slikt selv, men vil ikke menge meg med tenåringer heller😅 Hva synes du om de veskene? Anonymkode: 9ad20...f2c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 Jeg syns de er stygge som fy, men det gjelder all mote nå til dags. Anonymkode: c3dc1...538
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Jeg kjenner ikke til akkurat de veskene du sikter til, men stråvesker er veldig populært, finnes hos alle de store motehusene og er definitivt ikke bare for tenåringer. Et generelt tips kan eventuelt være å ligge unna akkurat den modellen som "alle" tenåringer har. Hvis det er slik at Arne Says-veskene er ekstremt populære hos de unge, kan det være en idé å finne noe lignende, men noe mindre "markert" (særlig hvis den har synlig logo), slik at du ikke føler at du blir hengende igjen i gårsdagens fjortismote når trenden endrer seg og du fortsatt vil bruke den fine stråvesken din. Men, igjen, jeg har ikke sett akkurat disse veskene. Anonymkode: cc4df...87f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Tenker at mote som er i motehusene IKKE er for tenåringer, men voksne. Tenåringer har jo ikke egen stil, men følges strømmen så langt at det noen ganger bare blir harry. Spesielt med disse designerveskene og plaggene. Lite reflektert og utstråler bare dårlig smak. Kjør på! Anonymkode: e9754...919 1
Laraa Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 (endret) 500 for en sånn veske som ser ut som en strandshopper? Altså praktisk og enkel, men vent heller litt til sommersesongen så får du en strandveske/shopper til forveksling lik på søstrene grene eller nille til en hundrelapp Endret 1. april 2023 av Laraa
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 De så jo ut som vesker man får gratis... Jeg hadde aldri betalt 500 kroner for de der. Men hvis du liker dem, så hvorfor ikke? Hvorfor bry deg om hva andre synes hvis du liker den? Anonymkode: b8a51...07e 1
Leo Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 Jeg synes de ligner til forveksling en typisk handleveske fra Nille/Rusta/Clas Ohlsson 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 Jeg klarer ikke å finne noen Arne Says-veske i strå, jeg. Dere mener vel ikke denne? I så fall svarte jeg egentlig ikke på riktig spørsmål i mitt svar, #3, for dette er jo en lerretsveske. Og ingen burde betale for å gå rundt med ren reklame for middelmådige klesmerker ... Anonymkode: cc4df...87f 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 Jeg har en lignende fra Marc jacobs i tote-serien. Synes den er veldig praktisk. Brukt den hele vinteren. Får plass til ting til jobb og den passer til alle så og si alle antrekk. (Bruker mest kåpe og boots) Anonymkode: a469e...de9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå