Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann ifjor, før jul, kun 1 gang, (da han  tok og kvelte  meg nesten hjemme hos meg helt plutselig), og jeg konfronterte han med det på insta, og han bare blokkerte meg  fra insta og alt, og med et svar som dette,  svarte han: jævla skitne pike altså. Nå idag sendte han følgeforespørsel på insta, men kom opp følgeforespørsel 2 ganger.  Betyr det at han har avbrutt 1 gang følgeforespørselen, også sendt igjen?

Og han sendte melding også og spør om å møtes igjen? Hva vil han??😭hvorfor plager han meg nå igjen? Han har drevet på med stalking på sosiale medier i flere mnd nå, med blokkering, for så å legge til igjen, så skrive stygge meldinger og trusler om at jeg må få en ny date med han, for så å legge meg til igjen,også så fjerne meg igjen....til og med begynt å trene på samme treningssenter som meg en kort periode, og da bare tittet han skikkelig rart på meg, også videre har han tydeligvis fulgt etter meg med en airtag på et utested, fant den plutselig i vesken min. Så fikk panikk, måtte fjerne stedstjenester.  

ringte Politiet og møtte opp der  og ville anmelde, da jeg ble livredd han! Og de kunne ikke gjøre så mye, da han ikke utgjør fare. Og at jeg ikke har nok bevis. Så ble henlagt samme dag.

5EE16123-2DDD-4C53-8DA7-742D68B5E568.jpeg

Anonymkode: 59c66...8a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blokker han du så han ikke får lagt deg til noe mer. Han er ute etter noen å trakassere og være voldelig mot 

Anonymkode: c6222...1a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blokkerer du han ikke?

Anonymkode: 83d9e...549

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dropp hele Instagram, om du virkelig er så redd. 

Anonymkode: 990da...51c

AnonymBruker
Skrevet

Som andre spør her; hvorfor har du "latt dette skje" så lenge da....? Du kunne jo bare blokkert ham for lenge siden! 

Og hvorfor gidder du å bruke tid i det hele tatt, på å analysere og gruble over hva to forespørsler på rad betyr? Og i tillegg ville analysere ham videre på KG 🙁

Du ber jo bare selv om å aldri få fred om du holder på sånn 🤷‍♀️

Anonymkode: f26ce...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...