AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 Jeg har lagt på meg endel kilo i overgangsalderen, og alle har kommet på magen og brystene. Det siste året har jeg fått "rar" hud under puppene. Tørr, stygg, og flasser. Noen andre litt overvektige som sliter med det samme? Noe som hjelper av kremer e.l.? Anonymkode: 693cc...2ca
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 Jeg bruker salven Inotyol under puppene når jeg får sånne sår. Den får du på apotek. Smør på tykt lag under begge puppene. Det blir litt klinete, men det hjelper veldig godt. Ellers prøver jeg å gå ned mer i vekt så kanskje jeg slipper det etterhvert. Anonymkode: 1dbb6...09d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bruker salven Inotyol under puppene når jeg får sånne sår. Den får du på apotek. Smør på tykt lag under begge puppene. Det blir litt klinete, men det hjelper veldig godt. Ellers prøver jeg å gå ned mer i vekt så kanskje jeg slipper det etterhvert. Anonymkode: 1dbb6...09d Takk 🌺 Jeg også prøver å gå ned i vekt. - ts - Anonymkode: 693cc...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 Jeg ville tatt en tur til legen for å avklare hva det er. Jeg hadde selv noe lignende, og smurte med ulike kremer uten at noe hjalp. Legen konstaterte at det var sopp som hadde oppstått pga fukt og varme under brystene, og at kremer da ville forverre situasjonen. Pevaryl pudder tar knekken på sopp, og holder det tørt under brystene. Anonymkode: 805a1...454 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Talkumpudder+ pevaryl pudder. Og små kluter av gasbind så det ikke blir hud mot hud. Anonymkode: c66da...313 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #6 Skrevet 31. mars 2023 Jeg hadde røde og kløende hud under puppene fordi jeg ble så varm og klam. Jeg begynte å bruke rollon under puppene og etter det ble det helt fint. Bruker deostick under armene og under puppa. Anonymkode: 7565f...48b 1
svartkatt Skrevet 31. mars 2023 #7 Skrevet 31. mars 2023 Hvis dere blir klam og svett ville jeg vurdert å bruke en topp under bhen. Jeg pleide å bruke deospray under før. Men synes en tynn topp under er bedre. Den absorberer lettere enn bhen. Har ikke hatt behov for deo siden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå