AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 Jeg har relativt store pupper. D skål og er 43 år. Ammet 2 barn og litt overvektig. (Ai ai… hører jeg beskriver meg selv som en sex bombe 😂😂) uansett.. liker å gå uten bh da jeg synes den strammer og er ubehagelig. men dels ser det ikke pent ut fordi puppene ikke akkurat peker rett ut lenger, og dels er jeg redd det skal gi meg enda mer hengepupper. Men stemmer det, eller er det bare en urealistisk frykt? Anonymkode: 645b2...0e4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 svartkatt skrev (6 minutter siden): Det stemmer ikke. Så bra! Håper du har rett 😃 Anonymkode: 645b2...0e4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 Det finnes bh for alle typer og størrelser som er komfortable, så alt er bedre enn å gå uten synes jeg. Jeg synes det ser litt sjuskete ut å gå uten bh, og særlig hvis puppene henger nedpå magen og man ser konturene av brystvortene som peker til hver side, men hver sin smak. K54 Anonymkode: a9cb9...013 1
Gjest Trøndertøtta Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Har alltid trodd at det var en myte???
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #6 Skrevet 31. mars 2023 har ikke så store pupper selv, ca b/c, men har ikke brukt bh på mange år, henger mer ikke mer av den grunn 🤔 Anonymkode: 662d3...2aa
Andro Skrevet 31. mars 2023 #7 Skrevet 31. mars 2023 Nei, det er tvert om. Dette har de forska på også. Mine meloner trives best i frihet. 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #8 Skrevet 31. mars 2023 Jeg husker jeg leste for mange år siden at å gå uten BH faktisk ga mindre hengepupper enn å bruke BH mye. Noe med at da får huden trent på spenst og produserer mer kollagen fordi det blir huden som holder puppenes vekt og ikke BHen, hvis man alltid bruker BH trenger ikke huden å stramme seg og produsere mer kollagen. Jeg går uten BH 95% av tiden, har litt hengepupper men det tror jeg kommer mer av størrelsen og naturlig tyngdekraft enn at jeg ikke bruker BH. Anonymkode: ff0d4...962 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #9 Skrevet 31. mars 2023 "Hengepupper" tror jeg kommer uansett om du bruker BH eller ikke. Det er bare en naturlig del av det å bli eldre. Graden av hengepupper er nok mest genetisk betinget. Kos deg i "frihet", du. Du lever bare en gang, så innrett deg så komfortabelt du kan og nyt livet. Anonymkode: b1309...d6c 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #10 Skrevet 31. mars 2023 Jeg har ikke brukt bh på flere år. Bruker heller stramme topper. Jeg har D-e cup og har ikke noe heng. Anonymkode: f61d5...faa 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #11 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg husker jeg leste for mange år siden at å gå uten BH faktisk ga mindre hengepupper enn å bruke BH mye. Noe med at da får huden trent på spenst og produserer mer kollagen fordi det blir huden som holder puppenes vekt og ikke BHen, hvis man alltid bruker BH trenger ikke huden å stramme seg og produsere mer kollagen. Jeg går uten BH 95% av tiden, har litt hengepupper men det tror jeg kommer mer av størrelsen og naturlig tyngdekraft enn at jeg ikke bruker BH. Anonymkode: ff0d4...962 Det finnes så innmari mange studier, noen studier viser til at en får hengepupper uten bh, og noen studier viser til at en ikke får. Det var en fransk studiet for noen år siden som viste til at en ikke fikk hengepupper av å gå uten men undersøkelsen ble møtt med skepsis fordi den ikke var representativ for den brede befolkningen. Den tok heller ikke hensyn til størrelse på brystene eller kvinners fysikk. Men i den vanlige hverdag finnes det ingen solide ubestridte bevis på at bruk av BH ikke gir hengepupper, men det finnes heller ingen solide ubestridte bevis på det motsatte. Men når en trener bør en ifølge mange undersøkelser bruke en eller annen form for BH. Anonymkode: 7b49a...11b 1
Grüner Skrevet 31. mars 2023 #12 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har relativt store pupper. D skål og er 43 år. Ammet 2 barn og litt overvektig. (Ai ai… hører jeg beskriver meg selv som en sex bombe 😂😂) uansett.. liker å gå uten bh da jeg synes den strammer og er ubehagelig. men dels ser det ikke pent ut fordi puppene ikke akkurat peker rett ut lenger, og dels er jeg redd det skal gi meg enda mer hengepupper. Men stemmer det, eller er det bare en urealistisk frykt? Anonymkode: 645b2...0e4 Å gå med bh gir brystene støtte og et løft når du har dem på, men har ingen forebyggende egenskaper mot hengepupper. Synes du det er mest behagelig å gå uten bh, ville jeg gjort det hjemme, men tatt på meg bh hvis jeg skulle ut blant folk. 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #13 Skrevet 1. april 2023 Heng eller ikke heng avhenger (hehe) av gener. Anonymkode: 634b7...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #14 Skrevet 1. april 2023 Jeg går helst uten bh. Har gode tilpassede bher men det er allikevel ikke behagelig. Jeg bruker helst en singlet under, bh tar jeg på hvis antrekket krever det feks tynne sommerkjoler etc. Anonymkode: 989fd...a26 1
Rosakatt Skrevet 1. april 2023 #15 Skrevet 1. april 2023 Var ikke forberedt på å lese en så het beskrivelse i kveld ts 💃 Har ikke fått mer heng jeg heller og har forglemt bh de fleste dager i en del år, c- d cup Men om det blir hengepupper av denne atferden, så går det bra for meg 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #16 Skrevet 1. april 2023 Vet bare at jeg selv stort sett alltid går uten bh siste 10 årene og har ikke merket mer heng. Det henget jeg har fikk jeg etter at brystene mine vokste til meloner (faktisk uten overdrivelse) da jeg ammet i starten. Og da de så gikk ned 5 størrelser etter amming følte jeg det var naturlig nok forklaring på på at de hang mer enn før. Anonymkode: 6df54...9c3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #17 Skrevet 1. april 2023 Jeg tror kanskje at man får mer hengepupper av å gå uten BH, og grunnen til at jeg tror dette er at hver gang vi ser reportasjer fra folkegrupper der kvinnene går uten noe på overkroppen, så ser du at svært mange av dem (med unntak av de helt unge) har bryster som henger langt ned på magen. Tror ikke damene er veldig gamle heller, likevel har de hengepupper. Trekker derfor den lite vitenskapelige konklusjonen at det er mye mulig et liv uten BH fører til at brystene henger mer. Anonymkode: e57f6...826 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #18 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror kanskje at man får mer hengepupper av å gå uten BH, og grunnen til at jeg tror dette er at hver gang vi ser reportasjer fra folkegrupper der kvinnene går uten noe på overkroppen, så ser du at svært mange av dem (med unntak av de helt unge) har bryster som henger langt ned på magen. Tror ikke damene er veldig gamle heller, likevel har de hengepupper. Trekker derfor den lite vitenskapelige konklusjonen at det er mye mulig et liv uten BH fører til at brystene henger mer. Anonymkode: e57f6...826 Det handler nok mer om etnisk opprinnelse og/eller at dette med stor sannsynlighet er kvinner som har født og ammet ganske mange barn. Det fører til hengepupper. Sammen med gener. Det ser man på de fleste andre pattedyr også. Pattene soper omtrent i bakken hos dyr som har hatt svært mange kull. Anonymkode: 6df54...9c3 2
Rebecca30 Skrevet 1. april 2023 #19 Skrevet 1. april 2023 Jævla BH-er ødelegger alt uansett, og hengepupper er uunngåelig uansett hva du gjør, så kjør på uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå