ella.P Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Hei Hvor kan jeg finne meg en avatar? - jeg skal bruke den på hjemmesida/bloggen min - og vil ha en jeg kan bruke uten at andre føler at jeg bruker "demses" - mao en som ikke er mye brukt. Har vært inne på endel amerikanske sider...men det popper opp så himlanes masse reklame. Noen som har tips? Finnes det noen norske sider med avatar? Takknemlig for svar.
skrue Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Istedenfor å finne et ferdig bilde kan du søke på google etter det du kunne tenke deg å ha en bilde av. Søk (eks "katt"), velg "images" kategorien på toppen av siden og klipp ut ett bilde vha et bildebehandingsprogram og lagre det i gif-format. Pass på bredde / høyde begrensninger. For ordens skyld bør du også sjekke at bildet ikke er rettighetsbeskyttet før du bruker det.
Catus Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Du kan også finne en del her: http://www.yatoula.com/gif/pages/smilies_13.html
Catus Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 (endret) Ble dobbelt innlegg gitt.. Endret 2. januar 2006 av Bippe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå