AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 Som koteletter, bacon, store mengder majones og salami, osv og aldri grønnsaker. Han har aldri energi og har begynt og slurve med hygienen, er også livredd for og miste han og se en annen kvinne erobre han, hva gjør jeg uten og skremme han vekk ? Anonymkode: d5b20...77a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 Se bra dokumentarer om kosthold, livsstil osv. Ikke at det alene kan endre alt men det vil ubevist sette noen tanker i hodet, at man ikke kan holde på sånn uten konsekvenser. Og de konsekvensene kommer ikke alltid fort, noen er "heldige" og ikke merker noe før det har gått mange år, tiår men da smeller det og da er det alt for ofte for sent.. Derfor mange ikke tenker det skjer meg siden det ikke har skjedd noe enda. Selv om du beskriver at han allerede har noen problemer med energien og sånn. Her er noen jeg kommer på som jeg har sett, men finnes sikkert flere som er bra What the health The Game Changers Forks over knives Dominion Cowspiracy Seaspiracy Food choices Anonymkode: e597a...94f 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 Det er vel neppe noen stor fare for at en mann som aldri har energi og slurver med hygienen blir nedrent av damer som vil erobre han.. Anonymkode: 5e921...7f1 13 2 9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er vel neppe noen stor fare for at en mann som aldri har energi og slurver med hygienen blir nedrent av damer som vil erobre han.. Anonymkode: 5e921...7f1 De står nok i kø,drømmemannen sin det😳 Anonymkode: fef49...7d9 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Se bra dokumentarer om kosthold, livsstil osv. Ikke at det alene kan endre alt men det vil ubevist sette noen tanker i hodet, at man ikke kan holde på sånn uten konsekvenser. Og de konsekvensene kommer ikke alltid fort, noen er "heldige" og ikke merker noe før det har gått mange år, tiår men da smeller det og da er det alt for ofte for sent.. Derfor mange ikke tenker det skjer meg siden det ikke har skjedd noe enda. Selv om du beskriver at han allerede har noen problemer med energien og sånn. Her er noen jeg kommer på som jeg har sett, men finnes sikkert flere som er bra What the health The Game Changers Forks over knives Dominion Cowspiracy Seaspiracy Food choices Anonymkode: e597a...94f Er det fare for han blir skremt og finner ei annen kvinne ? Anonymkode: d5b20...77a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 Han spiser typ en pose med majones til dagen.. uheldigt Anonymkode: d5b20...77a
Mousj Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 Å se "16 ukers helvete"fikk min opp av sofaen....
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han spiser typ en pose med majones til dagen.. uheldigt Anonymkode: d5b20...77a Æsj hvorfor er du sammen med han? Du trenger ikke bekymre deg for at andre kvinner vil ha han, ingen vil ha det der. Anonymkode: 4d40a...1d6 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 Hvorfor føler jeg vipe for vegan agenda med denne tråden? Anonymkode: 1e17f...4cc 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Det er vel neppe noen stor fare for at en mann som aldri har energi og slurver med hygienen blir nedrent av damer som vil erobre han.. Anonymkode: 5e921...7f1 Det skjer jo stadig på Kvinneguiden. "Jeg har giftet meg med og fått en drøss med unger med en mann som ikke dusjer/rydder/sparer penger/jobber/kommer seg rundt på egen hånd/lager mat, hva skal jeg gjøre?" Anonymkode: 3f4d3...a3d 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 Hvor gammel er han? Større sjanse for å endre en ung type vs en som for eksempel nærmer seg 40. Snakker av ren erfaring. Her var det ingenting som hjalp, prøvde i 3 år. Anonymkode: 12f8e...091
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #12 Skrevet 1. april 2023 Du vet det finnst en Carnivore diet eller null karbohydrat. Det tar tid å tilpasse seg til det. Er det det han driver med? Man blir litt slapp i uke eller to og så blir mann veldig energisk. Men det virker ikke hvis man jukser med brus, øl og snobb. Da havner man bare i “low carb hell”. Anonymkode: 1e17f...4cc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #13 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Han spiser typ en pose med majones til dagen.. uheldigt Anonymkode: d5b20...77a Hvordan vet du det? Anonymkode: 27a6d...553
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #14 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvor gammel er han? Større sjanse for å endre en ung type vs en som for eksempel nærmer seg 40. Snakker av ren erfaring. Her var det ingenting som hjalp, prøvde i 3 år. Anonymkode: 12f8e...091 Han er 45 år, lagt på seg en del og har sånn skikkelig salami ånde hele dagen, hadde håpet han kom i arbeid en gang og fått litt sunnere vaner Anonymkode: d5b20...77a 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #15 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Han spiser typ en pose med majones til dagen.. uheldigt Anonymkode: d5b20...77a En hel pose majones om dagen? Majones har jo mye mer kcal enn potetgull! Er han feit? Selv jeg som kan spise "hva jeg vil" uten å legge på meg hadde blitt feit av så mye majones. Æsj, så ekkelt. Majones er godt i små mengder, men en hel pose om dagen... herregud. Han må jo ha kolesterol fra helvete Anonymkode: 15b68...073
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #16 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er 45 år, lagt på seg en del og har sånn skikkelig salami ånde hele dagen, hadde håpet han kom i arbeid en gang og fått litt sunnere vaner Anonymkode: d5b20...77a Så han jobber ikke heller? Dette tror vi ikke noe på. Men om det var sant. Spis sunt og tren hardt selv. Anonymkode: d7acb...649 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #17 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En hel pose majones om dagen? Majones har jo mye mer kcal enn potetgull! Er han feit? Selv jeg som kan spise "hva jeg vil" uten å legge på meg hadde blitt feit av så mye majones. Æsj, så ekkelt. Majones er godt i små mengder, men en hel pose om dagen... herregud. Han må jo ha kolesterol fra helvete Anonymkode: 15b68...073 Ja ca en pose, ja han er overvektig, blir rød og andpusten av og gå trapper.. Prøvde og kjøpe en magrere type salami men da ble det full krangel, han skal ha dansk type! Anonymkode: d5b20...77a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #18 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja ca en pose, ja han er overvektig, blir rød og andpusten av og gå trapper.. Prøvde og kjøpe en magrere type salami men da ble det full krangel, han skal ha dansk type! Anonymkode: d5b20...77a Huff. Det der er jo helsefarlig. Haha, dansk type, du kødder nå, ikke sant? Ikke meningen å le, men dansk salami smaker jo dritt og bare fett! Er vel 50% fett i den, minst? Spansk salami med krydder er i det minste godt og har litt smak i seg i motsetning til danskepølsa. Anonymkode: 15b68...073
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #19 Skrevet 1. april 2023 Majones er jo sunt har jeg hørt, men ingenting er sunt i for store mengder. Tviler uansett på at han får sjans hos andre damer hvis han er uhygienisk. Anonymkode: e41fa...0df
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #20 Skrevet 1. april 2023 Æsj og æsj, "mannemat" med masse svin, fett og halvfabrikata og obskure kjøttgreier er bare så ulekkert. Samme med vom og lite energi. Få fyren til å skjerpe seg. Anonymkode: 8ec5d...238 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå