Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som koteletter, bacon, store mengder majones og salami, osv og aldri grønnsaker. Han har aldri energi og har begynt og slurve med hygienen, er også livredd for og miste han og se en annen kvinne erobre han, hva gjør jeg uten og skremme han vekk ?

Anonymkode: d5b20...77a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se bra dokumentarer om kosthold, livsstil osv. Ikke at det alene kan endre alt men det vil ubevist sette noen tanker i hodet, at man ikke kan holde på sånn uten konsekvenser.

Og de konsekvensene kommer ikke alltid fort, noen er "heldige" og ikke merker noe før det har gått mange år, tiår men da smeller det og da er det alt for ofte for sent.. Derfor mange ikke tenker det skjer meg siden det ikke har skjedd noe enda. Selv om du beskriver at han allerede har noen problemer med energien og sånn.

Her er noen jeg kommer på som jeg har sett, men finnes sikkert flere som er bra

What the health

The Game Changers

Forks over knives

Dominion

Cowspiracy

Seaspiracy 

Food choices

Anonymkode: e597a...94f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel neppe noen stor fare for at en mann som aldri har energi og slurver med hygienen blir nedrent av damer som vil erobre han.. 

Anonymkode: 5e921...7f1

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er vel neppe noen stor fare for at en mann som aldri har energi og slurver med hygienen blir nedrent av damer som vil erobre han.. 

De står nok i kø,drømmemannen sin det😳

Anonymkode: fef49...7d9

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Se bra dokumentarer om kosthold, livsstil osv. Ikke at det alene kan endre alt men det vil ubevist sette noen tanker i hodet, at man ikke kan holde på sånn uten konsekvenser.

Og de konsekvensene kommer ikke alltid fort, noen er "heldige" og ikke merker noe før det har gått mange år, tiår men da smeller det og da er det alt for ofte for sent.. Derfor mange ikke tenker det skjer meg siden det ikke har skjedd noe enda. Selv om du beskriver at han allerede har noen problemer med energien og sånn.

Her er noen jeg kommer på som jeg har sett, men finnes sikkert flere som er bra

What the health

The Game Changers

Forks over knives

Dominion

Cowspiracy

Seaspiracy 

Food choices

Anonymkode: e597a...94f

Er det fare for han blir skremt og finner ei annen kvinne ?

AnonymBruker
Skrevet

Han spiser typ en pose med majones til dagen.. uheldigt

Skrevet

Å se "16 ukers helvete"fikk min opp av sofaen....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Æsj hvorfor er du sammen med han? Du trenger ikke bekymre deg for at andre kvinner vil ha han, ingen vil ha det der. 

Anonymkode: 4d40a...1d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor føler jeg vipe for vegan agenda med denne tråden?

Anonymkode: 1e17f...4cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Det skjer jo stadig på Kvinneguiden. "Jeg har giftet meg med og fått en drøss med unger med en mann som ikke dusjer/rydder/sparer penger/jobber/kommer seg rundt på egen hånd/lager mat, hva skal jeg gjøre?"

Anonymkode: 3f4d3...a3d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han? Større sjanse for å endre en ung type vs en som for eksempel nærmer seg 40. Snakker av ren erfaring. Her var det ingenting som hjalp, prøvde i 3 år.

Anonymkode: 12f8e...091

AnonymBruker
Skrevet

Du vet det finnst en Carnivore diet eller null karbohydrat. Det tar tid å tilpasse seg til det. Er det det han driver med? Man blir litt slapp i uke eller to og så blir mann veldig energisk. Men det virker ikke hvis man jukser med brus, øl og snobb. Da havner man bare i “low carb hell”. 

Anonymkode: 1e17f...4cc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 27a6d...553

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor gammel er han? Større sjanse for å endre en ung type vs en som for eksempel nærmer seg 40. Snakker av ren erfaring. Her var det ingenting som hjalp, prøvde i 3 år.

Anonymkode: 12f8e...091

Han er 45 år, lagt på seg en del og har sånn skikkelig salami ånde hele dagen, hadde håpet han kom i arbeid en gang og fått litt sunnere vaner

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

En hel pose majones om dagen? :sjokk: Majones har jo mye mer kcal enn potetgull! Er han feit? Selv jeg som kan spise "hva jeg vil" uten å legge på meg hadde blitt feit av så mye majones. Æsj, så ekkelt. Majones er godt i små mengder, men en hel pose om dagen... herregud. Han må jo ha kolesterol fra helvete 

Anonymkode: 15b68...073

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er 45 år, lagt på seg en del og har sånn skikkelig salami ånde hele dagen, hadde håpet han kom i arbeid en gang og fått litt sunnere vaner

Så han jobber ikke heller?

Dette tror vi ikke noe på.

Men om det var sant. Spis sunt og tren hardt selv. 

Anonymkode: d7acb...649

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En hel pose majones om dagen? :sjokk: Majones har jo mye mer kcal enn potetgull! Er han feit? Selv jeg som kan spise "hva jeg vil" uten å legge på meg hadde blitt feit av så mye majones. Æsj, så ekkelt. Majones er godt i små mengder, men en hel pose om dagen... herregud. Han må jo ha kolesterol fra helvete 

Ja ca en pose, ja han er overvektig, blir rød og andpusten av og gå trapper.. 

Prøvde og kjøpe en magrere type salami men da ble det full krangel, han skal ha dansk type!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja ca en pose, ja han er overvektig, blir rød og andpusten av og gå trapper.. 

Prøvde og kjøpe en magrere type salami men da ble det full krangel, han skal ha dansk type!

Huff. Det der er jo helsefarlig. Haha, dansk type, du kødder nå, ikke sant? Ikke meningen å le, men dansk salami smaker jo dritt og bare fett! Er vel 50% fett i den, minst? Spansk salami med krydder er i det minste godt og har litt smak i seg i motsetning til danskepølsa. 

AnonymBruker
Skrevet

Majones er jo sunt har jeg hørt, men ingenting er sunt i for store mengder.

Tviler uansett på at han får sjans hos andre damer hvis han er uhygienisk.

Anonymkode: e41fa...0df

AnonymBruker
Skrevet

Æsj og æsj, "mannemat" med masse svin, fett og halvfabrikata og obskure kjøttgreier er bare så ulekkert. Samme med vom og lite energi. Få fyren til å skjerpe seg.

Anonymkode: 8ec5d...238

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...