Gå til innhold

kjærlighetssorg...noen som kan lytte og gi råd

Anbefalte innlegg

Gjest gjest nå
Skrevet

jeg er så langt nede og kommer meg ikke over min eks som jeg fortsatt treffer, føler meg som en elskerinne for ham, føler meg alene og forlatt...

er 30. er det noen i samme situasjon som meg som kunne tenke seg å lytte og gi med råd på msn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt kontakten med han. Vet at det er vanskelig, men det er nok den eneste måten å komme seg på beina :klem:

Skrevet

er 30. er det noen i samme situasjon som meg som kunne tenke seg å lytte og gi med råd på msn

jeg kan lytte og gi deg tips..... på msn

Gjest Ananas
Skrevet

En ulempe ved å være gjester er at man ikke kan sende personlige meldinger til hverandre.

Skrevet

Det er veldig vondt å ha kjærlighetssorg. Jeg skjønner godt hvordan du har det og har vært der selv en gang. Den beste måten å komme over det på er å kutte kontakten med din eks. Ikke finn deg i at han bare utnytter deg når han har lyst på sex men alikevel ikke har lyst til å ha deg som kjæreste. Det er drepen for selvtillitt og livsglede. Det kommer til å gjøre vondt å kutte kontakten, pluss at det sikkert er fristende å ta kontakt med ham alikevel. For ditt eget beste, hold deg unna ham. Det beste er å sørge til man er klar til å gå videre. Problemet er at du aldri kommer over fyren hvis du har sex med ham fortsatt. Du skriver egentlig veldig lite om situasjonen generellt så det er vanskelig å gi noen flere råd en akkurat det.

Gjest trådstartern
Skrevet

ser det vel kanskje selv, at jeg gjør det veldig behagelig for ham, han kommer nå og da og da koser vi oss sammen som kjærester..han jobber mye på sjøen og da sender vi meldinger, samme som når vi var samboere, eneste forskjellen er at nå kan jeg ikke kreve hans tid...så jeg gir ham frihet, og lar ham komme når han vil, og prøver å leve mitt eget liv og kikke på andre menn...men han har den spesielle plassen i hjertet mitt som ingen andre får...og den plassen har han hatt i snart ti år..huff....ja det er drepten på selvtillit og gleden ja..i tillegg vet jeg at han bl.a har vært på gutteturer hvor uforpliktende sex sto på menyen....men vi er ikke sammen, og han sier det betyr ingenting....jeg har mest lyst å kutte ham ut, men klaaaarer ikke....har prøvd lenge, mange ganger, alltid ender vi opp sammen igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...