AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 33 år, en datter på 9 år 50% fra et langvarig forhold med lidenskap og gjensidig respekt, er fremdeles venner etter brudd. Eier leilighet, stabil økonomi, får høre jeg er trygg og empatisk å prate med, smart og morsom. Av utseende er jeg blond, 172 cm og 55 kg. Former selv om jeg er slank, får høre jeg har et klassisk pent ansikt og søtt smil. Spør fordi jeg har hindret meg selv i å date 1,5 år nå og blir bare mer og mer unnvikende når det gjelder menn. Er redd jeg blir så unnvikende at det ikke er noe vei tilbake om jeg ikke pusher meg selv snart, nå er det ganske ille hvor jeg unngår alle som spør meg fordi jeg tenker de bare vil ha sex under fasaden. Er unnvikende på grunn av dårlige erfaringer med menn både før og etter min eks, og føler det liksom er for sent nå uansett mtp alder så hvorfor prøve når det er håpløst?! Trives så godt alene så bør jeg bare fortsette å være unnvikende selv om en del av meg ønsker forhold og flere barn siden jeg uansett har det bra nå? Anonymkode: 05fcd...e62
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 Er absolutt ingenting her som tilsier at du skulle ha dårlige sjanser med menn. Du er fortsatt ung og frisk og har et uendelig utvalgt. Opp med selvfølelsen din! Anonymkode: ed02e...df6 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Er absolutt ingenting her som tilsier at du skulle ha dårlige sjanser med menn. Du er fortsatt ung og frisk og har et uendelig utvalgt. Opp med selvfølelsen din! Anonymkode: ed02e...df6 Takk, det er hyggelig å høre ❤️ Tror selvfølelsen fikk seg nok en stor knekk etter siste mannen jeg datet og så har jeg resignert uten å være klar over det. Er glad, optimistisk og selvsikker på alle andre områder enn menn/dating, føler oppriktig at det er både umulig og 10 år for sent å få til noe fruktbart der. Men godt å høre jeg fremdeles har en mulighet likevel 😊 Anonymkode: 05fcd...e62
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Er unnvikende på grunn av dårlige erfaringer med menn både før og etter min eks, Anonymkode: 05fcd...e62 Stress ned. Du trenger ikke gå på jakt. Still deg heller åpen for tanken og la ting skje av seg selv. Det som skjer det skjer. Anonymkode: 28d5d...e31 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: Stress ned. Du trenger ikke gå på jakt. Still deg heller åpen for tanken og la ting skje av seg selv. Det som skjer det skjer. Anonymkode: 28d5d...e31 Har ikke vært på jakt siden sommeren 2021 (og angrer på de tilfellene da og før det). Sa til meg selv da at fra nå av andre skal komme til meg men det har gått for langt, nå er det sånn at jeg fryser til når menn ber meg ut og gir løgner på refleks at jeg har kjæreste for at de skal la meg være i fred. Får jeg et smil av noen på bussen stirrer jeg umiddelbart vekk. Savner gamle dager da jeg syns det sånt spennende og ikke reagerte som jeg gjør nå Anonymkode: 05fcd...e62
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #6 Skrevet 31. mars 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke vært på jakt siden sommeren 2021 (og angrer på de tilfellene da og før det). Sa til meg selv da at fra nå av andre skal komme til meg men det har gått for langt, nå er det sånn at jeg fryser til når menn ber meg ut og gir løgner på refleks at jeg har kjæreste for at de skal la meg være i fred. Får jeg et smil av noen på bussen stirrer jeg umiddelbart vekk. Savner gamle dager da jeg syns det sånt spennende og ikke reagerte som jeg gjør nå Anonymkode: 05fcd...e62 Hvis noen ber deg ut kan du prøve å si at du skal tenke på det? (Også tenker du på det) Ikke fokuser på tid. For alt du vet møter du drømmeprinsen….om 10 år. Anonymkode: 28d5d...e31
Blue Balloon Skrevet 31. mars 2023 #7 Skrevet 31. mars 2023 (endret) Hei. Mann her. Ut i fra det du skriver her, så hadde ikke jeg hatt noe problem med å date deg værtfall. Jeg er ikke en som bare er ute etter sex bak fasaden. jeg er 36 selv, men vet om damer helt opp i 50åra jeg kunne tenkt meg å date. 33 år er ikke gammelt. Endret 31. mars 2023 av Blue Balloon 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #8 Skrevet 31. mars 2023 2 minutter siden, Blue Balloon said: Hei. Mann her. Ut i fra det du skriver her, så hadde ikke jeg hatt noe problem med å date deg værtfall. Jeg er ikke en som bare er ute etter sex bak fasaden. Hyggelig å høre 😊 Flere har mistet interessen når de har hørt jeg har en datter, men sagt vi gjerne kan ha et puleforhold. Det ønsker jeg absolutt ikke Anonymkode: 05fcd...e62 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #9 Skrevet 31. mars 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis noen ber deg ut kan du prøve å si at du skal tenke på det? (Også tenker du på det) Ikke fokuser på tid. For alt du vet møter du drømmeprinsen….om 10 år. Anonymkode: 28d5d...e31 Ja, kanskje jeg skal bli vant til å si dette fremover fremfor å bastant avvise Er jo noen jeg har angret litt på i ettertid at jeg takket nei til Anonymkode: 05fcd...e62
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 Hvor kravstor er du selv da? Anonymkode: 1738f...4db
ClausSaus Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 33 år, en datter på 9 år 50% fra et langvarig forhold med lidenskap og gjensidig respekt, er fremdeles venner etter brudd. Eier leilighet, stabil økonomi, får høre jeg er trygg og empatisk å prate med, smart og morsom. Av utseende er jeg blond, 172 cm og 55 kg. Former selv om jeg er slank, får høre jeg har et klassisk pent ansikt og søtt smil. Spør fordi jeg har hindret meg selv i å date 1,5 år nå og blir bare mer og mer unnvikende når det gjelder menn. Er redd jeg blir så unnvikende at det ikke er noe vei tilbake om jeg ikke pusher meg selv snart, nå er det ganske ille hvor jeg unngår alle som spør meg fordi jeg tenker de bare vil ha sex under fasaden. Er unnvikende på grunn av dårlige erfaringer med menn både før og etter min eks, og føler det liksom er for sent nå uansett mtp alder så hvorfor prøve når det er håpløst?! Trives så godt alene så bør jeg bare fortsette å være unnvikende selv om en del av meg ønsker forhold og flere barn siden jeg uansett har det bra nå? Anonymkode: 05fcd...e62 Spør heller hvorfor du har så mange dårlige erfaringer – og still dette spørsmålet til deg selv. Hva er det med utvelgelsesprosessen din som gjør at du sitter igjen med dårlige menn, istedet for å sile dem bort? Kort sagt: Du er en aktiv del av din egen dating, så ta litt ansvar istedet for å bare spille "offer". 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #12 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk, det er hyggelig å høre ❤️ Tror selvfølelsen fikk seg nok en stor knekk etter siste mannen jeg datet og så har jeg resignert uten å være klar over det. Er glad, optimistisk og selvsikker på alle andre områder enn menn/dating, føler oppriktig at det er både umulig og 10 år for sent å få til noe fruktbart der. Men godt å høre jeg fremdeles har en mulighet likevel 😊 Anonymkode: 05fcd...e62 Du har muligheter, 1000000% jeg garanterer at du har muligheter, det skjer så fort at man blir litt låst og stagnerer på eget selvbilde etter en stund. Vil du ha en selvtillitsboost? Last ned tinder og legg ut et helt normalt ok bilde av deg, vær forberedt at telefonen din sprekker. Bare sånn at du får en Aha opplevelse og ser du har muligheter. Jeg ville datet deg, jeg er hetero og kvinne 😅 Anonymkode: f97fc...c0e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #13 Skrevet 1. april 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvor kravstor er du selv da? Anonymkode: 1738f...4db Vil ikke si jeg er det egentlig, hvis jeg liker noen glemmer jeg hva de jobber med og sånne ting for liker alltid personen i seg selv og er ikke opptatt av status. Høyde og muskler er heller ikke noe jeg har vært opptatt av og datet menn på min høyde, men han må ha et pent ansikt for at jeg skal utvikle tiltrekning, sånn har jeg alltid vært. Snillhet er det viktigste 1 hour ago, ClausSaus said: Spør heller hvorfor du har så mange dårlige erfaringer – og still dette spørsmålet til deg selv. Hva er det med utvelgelsesprosessen din som gjør at du sitter igjen med dårlige menn, istedet for å sile dem bort? Kort sagt: Du er en aktiv del av din egen dating, så ta litt ansvar istedet for å bare spille "offer". Ja, har reflektert meg grønn over hva jeg gjør feil og hvordan jeg kan bryte mønstret som går helt tilbake til jeg var 16. Noen har vært direkte slemme og da har jeg heldigvis mistet interessen for har aldri tent på slemme eller farlige menn, de skremmer meg. Tvert imot syns jeg snille og stødige menn er ekstremt tiltrekkende. Men ser et mønster der de har vært snille og oppmerksomme i starten og så viser det seg at de ikke er det likevel, og jeg går i kjelleren hver gang fordi jeg selv tar stolthet i å være autentisk og ikke late som jeg er noe jeg ikke er. Behandler andre bra uavhengig av om jeg vil ha noe fra dem eller ikke. Føler meg som en lurt idiot etterpå når jeg går utifra at de jeg datet var sånn og, føler meg rett og slett bedratt. Så nå går jeg utifra at alle menn som gir hyggelig oppmerksomhet eller ber meg ut har på en maske og jeg blir engstelig og unngår dem, føler jeg bare kan stole på kvinner men vil ikke være sånn, savner å være eventyrlysten og åpen for dating og kjærlighet 1 hour ago, AnonymBruker said: Du har muligheter, 1000000% jeg garanterer at du har muligheter, det skjer så fort at man blir litt låst og stagnerer på eget selvbilde etter en stund. Vil du ha en selvtillitsboost? Last ned tinder og legg ut et helt normalt ok bilde av deg, vær forberedt at telefonen din sprekker. Bare sånn at du får en Aha opplevelse og ser du har muligheter. Jeg ville datet deg, jeg er hetero og kvinne 😅 Anonymkode: f97fc...c0e 😊❤️ Anonymkode: 05fcd...e62
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #14 Skrevet 1. april 2023 Om jeg, ei litt chubby, kort blondine, med psykiskhelse som bagasje klarte å få meg mann - så klarer du det GARANTERT!😊 Løft opp selvtilitten, du virker som ei flott dame❤️ Anonymkode: d3f1c...d1d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #15 Skrevet 1. april 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Om jeg, ei litt chubby, kort blondine, med psykiskhelse som bagasje klarte å få meg mann - så klarer du det GARANTERT!😊 Løft opp selvtilitten, du virker som ei flott dame❤️ Anonymkode: d3f1c...d1d Takk for det ❤️ Anonymkode: 05fcd...e62
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #16 Skrevet 1. april 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Vil ikke si jeg er det egentlig, hvis jeg liker noen glemmer jeg hva de jobber med og sånne ting for liker alltid personen i seg selv og er ikke opptatt av status. Høyde og muskler er heller ikke noe jeg har vært opptatt av og datet menn på min høyde, men han må ha et pent ansikt for at jeg skal utvikle tiltrekning, sånn har jeg alltid vært. Snillhet er det viktigste Anonymkode: 05fcd...e62 Da går det sikkert helt fint. Har noen evig single venninner, men de har enorme lister med krav og forventninger til mannen, og ingen er bra nok, bortsett fra de som ikke vil ha dem. Anonymkode: 1738f...4db 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #17 Skrevet 1. april 2023 Jeg klarer ikke å forstå sånne spørsmål. Hva er du ute etter? De aller aller fleste klarer vel å finne noen som vil ha dem. Er det virkelig det du lurer på? I så fall er det jo ikke rart at du har dårlige erfaringer. De fleste er mer opptatt av om de er så heldige å treffe noen de virkelig vil ha selv og om kjemien er gjensidig. Det er ingen selvfølge, og det har lite å gjøre med høyde og vekt. Anonymkode: 5a009...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #18 Skrevet 1. april 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg klarer ikke å forstå sånne spørsmål. Hva er du ute etter? De aller aller fleste klarer vel å finne noen som vil ha dem. Er det virkelig det du lurer på? I så fall er det jo ikke rart at du har dårlige erfaringer. De fleste er mer opptatt av om de er så heldige å treffe noen de virkelig vil ha selv og om kjemien er gjensidig. Det er ingen selvfølge, og det har lite å gjøre med høyde og vekt. Anonymkode: 5a009...3ad Jeg har jo bare datet menn der jeg har følt kjemi og tiltrekning, så lurer ikke på om hvem som helst vil ha meg for det er ikke interessant, men om det er håp om å treffe en jeg liker og som er seriøs og liker meg tilbake eller om det er for sent Anonymkode: 05fcd...e62
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #19 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har jo bare datet menn der jeg har følt kjemi og tiltrekning, så lurer ikke på om hvem som helst vil ha meg for det er ikke interessant, men om det er håp om å treffe en jeg liker og som er seriøs og liker meg tilbake eller om det er for sent Anonymkode: 05fcd...e62 Hvordan kan fremmede på et forum vite om du kommer til å treffe en du liker? Å, er du en av de som tror synske folk svarer her inne? Anonymkode: 5a009...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #20 Skrevet 1. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Hvordan kan fremmede på et forum vite om du kommer til å treffe en du liker? Å, er du en av de som tror synske folk svarer her inne? Anonymkode: 5a009...3ad Har hatt nytte av de andre svarene så langt, så var til hjelp selv om selvsagt ingen kan vite det for sikkert Anonymkode: 05fcd...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå