AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 Jeg har lyst til å høre andre sine synspunkter på min situasjon. Døm meg gjerne opp og ned, men enn så lenge føler jeg ikke på noen dårlig samvittighet. Jeg har en kollega som jeg har en forferdelig god kjemi med. Vi ler sammen, tuller med hverandre, deler lange, dype og reflekterte samtaler om livet og verdiene våre. På møter har vi hyppig blikkontakt og vi tilbringer mye tid sammen, på arbeidsplassen. Det er utvilsomt en god kjemi, men jeg sitter ikke med et inntrykk av at kollegaen ønsker noe mer - og det ønsker heller ikke jeg. Vi er begge i godt etablerte og langvarige forhold med småbarn på hver vår kant, og selv om vi har en god kjemi kan jeg ikke se for meg at vi kunne fungert som par. Dilemmaet mitt er enkelt og greit; hva gjør jeg? Bør jeg tone ned denne oppførselen eller fortsette å blåse på glørne forsiktig? Jeg får så mye igjen for denne relasjonen. Det blir ekstra gøy å gå på jobb, kollegaen motiverer meg til å være en bedre versjon av meg selv både på arbeidsplassen og på hjemmebane og det er en berusende bekreftelse i seg selv. Anonymkode: 1a222...e65
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 Er i helt samme situasjon! Kos deg sier bare jeg. Det er uskyldig morro som kun gir deg mer arbeidsmoral😊 Anonymkode: 63dd8...c7c 1
Andro Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 Dette er all fun & games til en av dere prøver å sjekke opp den andre.... 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Som jeg skulle skrevet det selv! Jeg driver med det samme, hvor vi begge er opptatt og jeg har ingen ønsker om å forlate mannen min eller gå over streken. Men tull og tøys iblandet fine samtaler, ja, det gjør det rett og slett morsommere å være på jobb. Jeg tenker på det som krydder i hverdagen, og noe som kan gjøre at jeg gleder meg til å gå på jobb når jeg er litt lei av jobben, og noe som gir meg en boost. Tror jeg både ser bedre ut (er nok mer nøye på utseende nå enn før) og presterer bedre. Men jeg legger ikke noe mer i det, har ikke behov for å finne ut av hans følelser eller noe sånt. Hos meg har det nå holdt på i fire år, og det funker bra. Har vært på flere julebord og lignende, beruset begge to, danset osv, men aldri gjort noe «ulovlig». Er fornøyd på jobb og fornøyd med mann og barn hjemme. Anonymkode: 081a5...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå