Gå til innhold

"Hundehjelpen på tvnorge"

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

E kjempespent på det programet her.

Dei skal "redde" problemhunda, og takle adferdsproblema deira..

Blir kjekt å sjå kva slags metoda dei bruka, kan no ikkje være like enkelt som meg ungar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset, det programmet må jeg prøve å få med meg for å se om det er noe spennende. :)

Gjest Carmensita
Skrevet

Nå må dere huske på å se på TVNorge! Det begynner nå. :)

Skrevet

Det var vel ikke sånn kjempespennende, rent generelle treningstips med base i atferdsanalytiske prinsipp. Ventet egentlig en strøm av kommentarer her inne, ang kastreringen jeg...

Skrevet

Hadde ikke noe i mot programmet. Syns damen var kjempeflink! Ang kastrasjonen så syns jeg det var greit nok. Skulle gjerne sett litt mere av hvordan hun gikk fram. (det gikk litt fort)

Skrevet

Ja, det blir ofte sånn i sånne programmer, de varer så kort bestandig. Men, det er vel ikke lett heller, å putte sammen maaaange timer trening til et halv times program. Var jo uansett bra å se at bikkjene faktisk klarte å slutte med den jumpinga :ler:

Skrevet

Må si jeg ble positivt overrasket over programmet. Hadde forventet meg litt mer harde metoder tror jeg. Var helt tydelig at damen visste hva hun drev med og hun fikk jo veldig kjapt kontakt og kontroll på hundene - uten å touche de slik jeg så det. Er tilhenger av den "snille metoden".

Ble litt overrasket over dette med kastrering jeg da. Visste ikke at man kunne få en sunnere hund som kanskje ville leve lenger? At man unngår den der jumpinga er jo logisk, at man minsker sjansen for å få testikkelkreft er jo også logisk.

Men jeg mener å ha hørt at ved å kastrere en hund så vil den med ett virke eldre, og bli roligere.

Noen synspunkter eller noen med mer kunnskap?

Er det verre å kastrere en hannhund enn å sterilisere hunn'en?

Skrevet

Av erfaring på to av Inka`s valper, så var det ikke forandring å spore. Begge to var helt seg selv en stund etter inngrepet. Nå skal det sies at begge gutta var unge og under to år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...