Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir påsken 2023 for deg? Gleder du eller gruer du deg?

Fortell… 🐥

Anonymkode: 4deca...abd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halve påsken blir det fullt hus med unger og familie, resten av påsken helt alene med god mat og påskekrim.

både gleder og gruer meg litt til begge deler😄💖

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gruer meg ikke til noe som helst. Gleder meg til mange dager sammenhengende fri med mine. Vi skal gjøre akkurat det vi har lyst til og ingen ting annet. 

Anonymkode: ad5a4...304

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gruer meg til alle kaffebesøk og middager rundt til familie som bor i nærheten av hytta. Er jo hyggelige folk, men blir ingen egentid, så er alltid sosialt sliten når disse feriene er over. 

Anonymkode: 35e0d...783

Skrevet

Gleder meg til å få litt annerledes dager, og få en pause fra det jeg gjør til daglig.
Gruer meg litt til å ta unna oppgaver som jeg ikke får gjort til daglig... og må få unna i ferien.

Det blir en fin blanding av hjemmearbeid og påsketurer, håper jeg! 🐥

Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

Gleder meg til god mat vi ikke har ellers. Vi rydder i rester fra jul, har ribbe, hvetekake, julebrus osv til overs som vi nå skal kose oss med 🤩 ellers prøver vi å få unna litt ting som trengs å gjøres, deilig med litt ekstra tid til det, lange gåtur og kanskje bake ei kake 🐣

Skrevet

Bare digg med påsken🐥🐣 :rodmer: Ikke noe kav, mas og tjas. Bare fri og fryd og late deilige dager med særboer og hund der våren skal inntas på best mulig måte. God mat, kaffeslumring på sengen, krim, fjellturer, møte venner, og nyte fri rett og slett, det blir godt 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg til å lage god mat fra bunnen, ha påskeunderholdning på hytta, typ quiz, rebus, kryssord, rollespill, deilig sex, skitur, bare meg og typen i 5 dager. 

Før det gleder jeg meg til å være alene hjemme i 5 dager. Skal få tak i skum til badekaret. Ta et bad hver dag i fem dager! Rydde ut av skap og bod og gjøre klart et lass til kasting. Er blitt minimalist og gleder meg ekstremt til ryddejobben begynner i mårra. Slitsomt, men deilig. Tenker også å se noe krim eller en film. Vært uten tv og Internett i 1 mnd så ser frem til det! 

Gruer meg til, eller er spent, på om det blir mye ulykker i påsketrafikken, og om jeg og typen kommer til å krangle siden det er 1 mnd siden vi har vært sammen. 

Anonymkode: 7e162...a32

AnonymBruker
Skrevet

Gruer meg til å jobbe, gleder meg til å ha fri. Hjemmepåske ❤️ 

Anonymkode: 3ba49...510

AnonymBruker
Skrevet

Gruer meg til at skogen plutselig er full av folk som har fri. Liker å kunne gå alene med hunden.

Anonymkode: 139d7...3f8

AnonymBruker
Skrevet

10 herlige fridager sammen med min kjære ❤️ Elsker påsken 🐣 Vi skal på kjærestetur på hytta, besøke svigers én dag, og min mor én dag. Ellers skal vi få unnagjort litt husarbeid og bare kose oss med god mat, turer, sofa, serier/filmer, øl og påskegodt. Trenger disse 10 dagene så inderlig. 

Anonymkode: 7c680...0f0

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til påsken er over. Men ser fram til rolige dager.

Anonymkode: 66319...270

AnonymBruker
Skrevet

Ser fram til fridager. Våkne uten vekkerklokke. Planen er å få ryddet og kastet litt. Vet at det blir en påske uten å se eller snakke med andre mennesker så det blir litt ensomt også. 

Anonymkode: d5f99...886

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha fri. Sove, spise, late meg i sofaen, gjøre akkurat det jeg vil. Hurra! ❤️❤️❤️❤️❤️🐣

Anonymkode: 3c854...f27

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg egentlig bare, til veldig nødvendig fri og avslapning. Gå turer med hunder og mannen, lage og kose oss med god mat. Sitte ute i solveggen. 

Anonymkode: 300a6...b60

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Gleder meg til og gleder meg over det vanlige ellers i året. Familie, venner, trening, ha det gøy, og selvfølgelig sex og kos. Ikke minst påskeegg med godteri og godsaker😍

Gruer meg til alle helligdager. Eller det er jo ikke noe å grue seg til men det er så mange helligdager og alt er liksom så stille de dagene. 

Endret av Warrior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...