Gå til innhold

Var på tul 10+2, hva er sjanse for spontanabort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har idag vært på en tidlig ultralyd for en bekreftelse på graviditeten. Hjertet slo og fosteret hadde vokst riktig i forhold til ukene jeg har vært gravid. Hva er sjansen for at det likevell kan skje en spontanabort?

Anonymkode: 91294...3bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ganske liten. Da jeg var på tul i uke 9 sa hun at når alt så ut som det skulle så var det mindre enn 10% sjanse for at det skulle skje en spontanabort da. 

Anonymkode: 78e18...521

AnonymBruker
Skrevet

Veldig liten :) 

Anonymkode: a1e2b...188

AnonymBruker
Skrevet

Veldig liten. MEN jeg var på UL i uke 12 og alt såg fint ut, gikk på ny UL i uke 15, og da hadde hjertet sluttet å slå i uke 13, så det er alltid en sjanse. 

Anonymkode: 84a59...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tenke på spontanabort om man ikke har noen symptomer på det? Jeg blødde allerede før jeg hadde fått positiv test da jeg spontanaborterte i uke 8. Det kom ikke som julekvelden på kjerringen. 

Anonymkode: 049c4...230

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor tenke på spontanabort om man ikke har noen symptomer på det? Jeg blødde allerede før jeg hadde fått positiv test da jeg spontanaborterte i uke 8. Det kom ikke som julekvelden på kjerringen. 

Anonymkode: 049c4...230

Ikke for å fyre opp, men en missed abortion har ofte null symptomer.

Anonymkode: 15658...dbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjansen er der alltid, men den er minimal. Var på UL i uke 8 og fikk beskjed om at sjansen var ekstremt liten hvis man har sett et vitalt foster på denne tiden

Anonymkode: c0179...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...